Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Olen lenkillä. Nukuin pitkään enkä jaksanut lähteä sinne, nyt kadun etten ottanut itteäin niskasta kiinni ja lähtenä, kuten olin aikonut - oli lippukin jo valmiiksi hankittuna.Palailen nyt kaupan kautta kämpälle ja alan valmistautua huomiseen ja ilmeisesti viimeiseen työviikkoon nykyisessä puuhapaikassa. Rakastan siua.
Vierailija kirjoitti:
Kun omat argumentit loppuvat, on syynättävä toisen kielioppi.
Onnekseni en puutu kenenkään kielioppiin. Enkä siihenkään kuka täällä kirjoittaa ja kuka ei. Mikä sitten ketäkin ärsyttää? Eihän sen pitäisi olla kenenkään ongelma vaikka palstailenkin etenkin, jos hänen mielestään kukaan ei kirjoita minulle. Ei ainakaan silloin liity hänen kaipauksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä parasta antia on näköjään se, että palstaopettajat ja -tohtorit eivät elä ohjeittensa mukaan. Aina pitää olla härkkimässä.
Eikö se nyt ole ihan sanontakin, että ne opettaa, jotka ei osaa.
Sanonta, joka ei pidä paikkaansa.
Taas vaihteeksi. Hyvin iso osa sanonnoista ei pidä lainkaan paikkaansa.
Rakkaat terveiset ihanalle naiselle jolla on etunimessä mun kans yhtäläisyyksiä.
Parempi pyy pivossa kuin kymmenen palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Saahan ketjun näinkin lukkoon. Ei siinä mitään, jatkakaa.
Tämähän on kuin leikkikoulu. Eikö nyt jo aikuiset tänä älykkäänä aikakautena osaa edes seurustella rauhassa? Pelkkää kiusaamista ja mielenosoittamista sekä määräilyä siitä kuka saa elää mitenkin ja valita asioitansa yms.
Herätkää nyt aikuiset ihmiset. Tätä samaa oppiläksyä me aikuiset opetamme myös lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kultasormus olla pitää, vaikka olisi vaatimaton
Kultaa ja timantteja ostaa mies, joka arvostaa naistaan.
Sivusta
Tois vaan niitä kukkia.
Tuon kun voin.
Kasvosi heijastuneina pleksilasiin. Kunpa osaisin tulkita sinua.
- hajalla
Voiko asiaa enää selvemmin ilmaista kuin millaisena se minulle näyttäytyy? Vaikuttaa siltä, että sinulla ei ole minkäänlaista halua miellyttää tai ilahduttaa - ainakaan minua. Jos olisi, toimisit toisin. Kai on pakko viimein tajuta ja luovuttaa tosiasioiden edessä.
🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä parasta antia on näköjään se, että palstaopettajat ja -tohtorit eivät elä ohjeittensa mukaan. Aina pitää olla härkkimässä.
Minä osaan opettaa. Se on ihan kivaakin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Käymme aina rinnakkain
Tätä toivon, tätä odotan
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, että kuvittelen hänen kirjoittelevan täällä ja viestit saa mut pahalle tuulelle.
Hanki vaikka harrastus ja lakkaa kuvittelemasta. Kyllä se kiinnostunut ottaa yhteyttä jos on haluja. siihen on sinun tyytyminen.Turha muille kiukutella täällä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi pyy pivossa kuin kymmenen palstalla.
Mitä sitten olet ketjussa, kun pyy on pivossa?
Minä en odota yhteydenottoja. Ei ole ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonnat harvemmin pitävät paikkojansa.
Keitän kahvia ja rentoudun.
Valitsen sivun ja yliviivaan nimesi. Se on nyt siinä.
Katson ikkunasta ulos, joku noukkii roskan. Olen nähnyt hänet ennenkin. Ennen kuin hän kääntyy nurkan taakse hän tipauttaa roskan roskakoriin talon kulmalla. Kiitos, sanon mielessäni ja olen salaa tyytyväinen.
Saahan ketjun näinkin lukkoon. Ei siinä mitään, jatkakaa.