Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
43821/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli fiilis, että ehkä minullekin satunnaisesti kirjoitetaan täällä. Nyttemmin on kadonnut, joten ilmeisesti etiäpäin on suuntaaminen.

Vierailija
43822/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sä aika herkku.

Kuka?

No voi vttu :D naapurin saksanpaimenkoira varmaan

No sepä juuri. 🙄

No mitä kyselet tyhmiä täällä?

Tyhmiä kysymyksiä ei ole. Tuosta ei selvinnyt kenelle oli osoitettu, joten ihan legit.

No selvisi ainakin se ettei ollu sulle, niin turhaan kysyit :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43823/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kuka kuka kuka kuka kuka kuka kuka

kenelle kenelle kenelle kenelle kenelle kenelle

Älä kalastele tunnisteita!

Matkin tätä yhtä, joka kyselee joka ikisessä viestissä 

Useimmiten kysyy mielenkiinnosta vaikkei oletakaan viestin olevan itselle suunnattu. Tänään en tosin ole ollut kyselemässä ja eiköhän täällä ole useampikin, joka kysyy. sivusta

Vierailija
43824/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D trollirobotti

Vierailija
43825/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten kysyy mielenkiinnosta vaikkei oletakaan viestin olevan itselle suunnattu. Tänään en tosin ole ollut kyselemässä ja eiköhän täällä ole useampikin, joka kysyy. sivusta

Mitä sua muiden kaivatut kiinnostaa? Anna kaivata rauhassa ja kirjoita omat viestisi

Vierailija
43826/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa itseään välillä peilistä, niin häviää turhan suuret luulot itsestä ja siitä, että joku lähettäisi täällä terveisiä juuri sinulle. 

Vierailija
43827/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näkymätön ylhäällä puiden lehdissä

Täytän pienen elämäni merkityksellä,

Kudon ohutta silkkilankaa.

On monia niin lähellä toisiaan,

Yksi on silkkiäistoukkien ja niin on toinen,

Kaikki kutovat omia silkkilankojaan.

Kaikki meret täyttyivät pisara pisaralta vedellä,

Ja rakeet voivat betonoitua kiveksi,

Koko ikuisuus on sitä pidempi.

Minun tarvitsee maksaa vain hyvin pieni maksu,

Lyhyen sinkkuelämäni kutoa varten

Ainoa kaunis silkkilanka

Joku on jäänyt uskonnon verkkoon

Joku on hulluna Marsin hyökkäykseen

Joku etsii tieteellisiä vastauksia,

Joku taistelee kalliovuoren kovuutta vastaan,

Minä voin tehdä sen, mutta en yksinkertaisesti enää,

Olen yksittäinen silkkiäistoukka,

Hulluuden maailma ympärilläni pyörii.

Luomme tämän taikuuden omin käsin

Kevyt ja herkkä ihana kangas,

Kauneus, tarpeeksi yksinkertaista.

Kaikki kutovat omia silkkilankojaan.

Kaikki meret täyttyivät pisara pisaralta vedellä,

Ja rakeet voivat betonoitua kiveksi,

Koko ikuisuus on sitä pidempi.

Minun tarvitsee maksaa vain hyvin pieni maksu,

Lyhyen sinkkuelämäni kutoa varten

Ainoa kaunis silkkilanka

Vierailija
43828/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku taas kysyy joskus mun puolesta, kun itse en kysele. Osuu niin hyvin, että vois olla mun kysymää. Sitten vaan odottelen vastaako alkuperäinen ja osuuko. Ei osu ei. Sivusta. 

Vierailija
43829/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sua muiden kaivatut kiinnostaa? Anna kaivata rauhassa ja kirjoita omat viestisi

Sullahan oli pitkät päikyt - eilisaamusta tähän iltaan. Koitahan relata hiukan ja lopeta se räksyttäminen.

Vierailija
43830/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on jonkun mielestä "vaikeasti lähestyttävä", niin eikö se tarkoita, että hommaa ei vaan ole tarkoitettu. Lähestykää niitä ns. helppoja tapauksia ja lopettakaa se vinkuminen.

Vierailija
43831/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa itseään välillä peilistä, niin häviää turhan suuret luulot itsestä ja siitä, että joku lähettäisi täällä terveisiä juuri sinulle. 

Äläs nyt. Kyllä säkin näytät varmaan ihan ok:lta jonkun mielestä.

Vierailija
43832/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Usein tekisikin mieli sanoa, että älä imartele itseäsi, kun joku jää johonkin viestiin oikein inttämään. Melkoiset luulot osalla porukasta, kun aika varmasti täältä ei kaivata yhtään ketään ja se olis ihan hyvä jokaisen itsekin tiedostaa.

Vierailija
43833/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan oli pitkät päikyt - eilisaamusta tähän iltaan. Koitahan relata hiukan ja lopeta se räksyttäminen.

Lopeta sinä se harhailu, mä en edes käyny täällä eilen mutta sen sijaan olen ollut koko päivän tänään :D ei kannata tunnistella ketään suuntaan tai toiseen

Vierailija
43834/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on useampikin mies, joille kuulemma tulvii naisia ovista ja ikkunoista, niin miksei sitten täälläkin olisi. Ja sama varmaan naistenkin kanssa.

Vierailija
43835/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen on jonkun mielestä "vaikeasti lähestyttävä", niin eikö se tarkoita, että hommaa ei vaan ole tarkoitettu. Lähestykää niitä ns. helppoja tapauksia ja lopettakaa se vinkuminen.

Riippuu henkilöstä. Itse olen ihan kaikille alkuun vaikeasti lähestyttävä, ei liity sen toisen ominaksuuksiin mitenkään. 

Vierailija
43836/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No useimmat täällä lähettävät viestejä jollekulle. Toisinaan osuvasti ja toisinaan ei. Suuriin luuloihin osumat tuskin liittyvät. Tunteet muutoinkaan tuskin liittyvät siihen mitä itsestään luulee tai olettaa ja vielä vähemmän siihen mitä kukakin tuntee. Ei minulla ole valtaa vaikuttaa siihen ihastutaanko ja rakastutaanko minuun vai ei. Toisaalta ei kenelläkään ole valtaa pakottaa minunkaan tunteitani suuntaan tai toiseen.  

Silloin, jos he joihin rakastuisi eivät rakastu minuun, tarkoittaa se että itseään on kehitettävä ja muokattava, kunnes rakastumiset osuvat kohdilleen. Eihän siinä sen kummempaa.

Vierailija
43837/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta kuka vaan. Mielessä on vain yksi ja sitä on mahdoton lähestyä. Olen kyllä lähestynyt itse, mutta en ala ahdistelemaan enempää, kun ei kiinnostunut. En minä nyt sohvalleni mitään seuraa etsi. Pärjään siinä oikein hyvin itsekin. Epäsopivasta on vain haittaa ja se ahdistaa minua. Joku tulee vastaan joskus. Ei vuosiin. Mua on yritetty saada tyttöystäväksi "ostamalla", josko muuttaisin yhteen ja siinä sitten tottuisin toiseen. En tottuisi ja jo se yhteisolo henkilön kanssa olisi ahdistavaa, kun toinen odottaisi tottumista ja minäkin olisin muka ollut samoilla linjoilla. never. Pikku hiljaa työntymistä lähemmäksi tarjoten hieromista, ohimennen hipaisuja. Luoja miten olisin ahdistunut. 

Vierailija
43838/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen olen kiinnostunut siitä miten kukakin näkee maailman ja harvemmin kalastelen kenenkään kaivattuosumia.

Vierailija
43839/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, että kuvittelen hänen kirjoittelevan täällä ja viestit saa mut pahalle tuulelle.

Vierailija
43840/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin oli fiilis, että ehkä minullekin satunnaisesti kirjoitetaan täällä. Nyttemmin on kadonnut, joten ilmeisesti etiäpäin on suuntaaminen.

En tiedä oletko nn-kirjoittaja, mutta ainakin yksi sellainen, joka ennen spämmi täällä usein, on nykyisin pääosin hiljaa. Olen hyväksynyt, että ei ollut mitään, ei tule mitään ja viimeinenkin yhteys on katkennut. Luulin joskus, etten ikinä pääsisi irti niistä tunteista, mutta nyt voisin jo sanoa olevani voiton puolella. Saattaa niitä heikkoja hetkiä toisinaan tulla, ja silloin annan itselleni luvan kaivata. Ei se ketään satuta.

Ketju on lukittu.