Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Tietysti useimmiten menestystä mitataan ihmisen ja/tai hänen puolisonsa brutto-nettoansioina vuositasolla, luonnollisesti näin. Nuorempi polvi tämän lisäksi somen seuraajamäärissä. Mutta "menestys" voi olla jotain aivan täysin muuta kuin pankkitilin saldo tai maallinen mammona tai seuraajalukema.
Mittaan menestymistä onnellisuudella
Minä tapasin muutama vuosi sitten ihanan ja ystävällsen sekä kauniin naisen. Oli tunne että rakastun häneen, joten lähetin hänelle viestin jo muutaman tunnin jälkeen tapaamista. Kirjoitin, että "olet maailman ihanin nainen, ajattelen sinua alati." Nainen lähetti vastauksen jotenkin näin, "pervo, en enää halua nähdä sinua, älä lähettele enää viestejä. Ihmettelin ensin että olipa outo tapaus. Seuraavana päivänä ajattelin poistaa hänet ja viestit tiedoistani, huomasin että olin kirjoittanut " ajattelen sinua alasti".
Nyt olemme olleet jo tovin naimisissa, meillä on kaksi pientä lasta, selitin hänelle virheeni, pyysin anteeksi sekä vein suuren kimpun kukkia. On oltu siis jo alastikin. Nykyisin tarkistan kirjoitukseni aina kahteen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti useimmiten menestystä mitataan ihmisen ja/tai hänen puolisonsa brutto-nettoansioina vuositasolla, luonnollisesti näin. Nuorempi polvi tämän lisäksi somen seuraajamäärissä. Mutta "menestys" voi olla jotain aivan täysin muuta kuin pankkitilin saldo tai maallinen mammona tai seuraajalukema.
Kuten mitä?
Menestys mitataan tunteina vauvafoorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin muutama vuosi sitten ihanan ja ystävällsen sekä kauniin naisen. Oli tunne että rakastun häneen, joten lähetin hänelle viestin jo muutaman tunnin jälkeen tapaamista. Kirjoitin, että "olet maailman ihanin nainen, ajattelen sinua alati." Nainen lähetti vastauksen jotenkin näin, "pervo, en enää halua nähdä sinua, älä lähettele enää viestejä. Ihmettelin ensin että olipa outo tapaus. Seuraavana päivänä ajattelin poistaa hänet ja viestit tiedoistani, huomasin että olin kirjoittanut " ajattelen sinua alasti".
Nyt olemme olleet jo tovin naimisissa, meillä on kaksi pientä lasta, selitin hänelle virheeni, pyysin anteeksi sekä vein suuren kimpun kukkia. On oltu siis jo alastikin. Nykyisin tarkistan kirjoitukseni aina kahteen kertaan.
Kenelle nää kaipaavat terveiset? Onks sulla jo sivusuhde?
Voiko aviopuolisoaan vihata joskus näin paljon, miten on edes mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Kun voittajat jakaa saalistaan,
Minä näppejäni nuolen vaan.
Siihen jengiin kuulu en,
Olen sekarotuinen.
Mutta ei, ei,
Ei mua vituta,
Vaikkei oo Mersuu, ei Bemaria,
Kun mulla on
Kolminaisuus kuolematon.
Sähkökitara,
Hyvää tahtoa ja kavereita
Pidä sinä valta,
Pidä loisto myös.
Pidä mahahaavas, hei,
Hiessä pyöri yös.
Sun unelmat,
Sun velvollisuus riitelee.
Ne mulla sovun tekee, kato
Mulla on
Kolminaisuus kuolematon.
Isot kihot usuttaa
Pienet kyttäämään toisiaan.
Ole uuttera,
Ole uskollinen.
Sinut palkitaan,
Mutta mua, mua kuitenkaan
Ne ei oo saaneet oikeen innostumaan.
Parempaa on
Kolminaisuus kuolematon.
Kolmas Nainen
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltapäivää nainen!
Hyvää iltapäivää mies!!
Vierailija kirjoitti:
Menestys mitataan tunteina vauvafoorumilla.
😀
Onko kaivattusi sinkku vain siksi, ettei kykene tyytymään yhteen?
Se olit Sinä <3 (epäilin ensin)
- sokea
No joo miten sen ny ottaa. Jotkut dysleksiatyypit on älykkäitä muttei lukihahmotushäiriön takia koulut vaa oo kiinnostannu. Tässä elävä esimerkki minusta joka hanttihommia tekee raksaduunarina vielä kolmekasina. Rakastava vaimo ja poika. Siinä minun oma menestykseni en valita.
Minusta menestys ja onnellisuus ovat kaksi eri asiaa. Menestys viittaa juuri koulutustasoon, onnistumiseen uralla ja maalliseen mammonaan. Onnellinen voi olla ilman noitakin, eikä menestynyt ihminen ole välttämättä onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mittaan menestymistä onnellisuudella
Minä miellän menestymisen ihan perinteisesti valta, status, varallisuus, ja en itse tavoittele menestystä vaan mielekästä elämää. Samoin älykkyyden käsitän matemaattisloogisena, eli ei tarvitse lähteä vääntämään erilaisista älykkyyden osa-alueista, voin sen ihan myöntää etten ole erityisen älykäs :D
Voin minäkin istua pahvilaatikossa, hampaat irvessä vakuuttelemassa itselleni, että olen sisäisesti menestynyt ja poikkeuksellisen älykäs. OMASTA TAHDOSTANI olen näissä puitteissa, en siksi, ettei omat riittäneet ja en oikeasti olekaan mitenkään edukseni poikkeava. Olen niin älykäs ja valaistunut ettei KIINNOSTA (< en ymmärrä, täten ei kiinnosta) ja Lempäälän keisarin filosofian
Vierailija kirjoitti:
Tokihan joulukortin voi lähettää postitse kenelle vaan, jos haluaa. Siinä ei ole mitään pahaa ja riittää kun on nimi, kadunnimi, postinumero ja kaupunki. Kiva ele. Itse en lähetä.
Lähettäisin mikäli tietäisin nykyisen osoitteen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva tarina. Noin sen pitääkin mennä, että kun sen tietää, niin sen tietää ja vielä toimii heti. (Ja vielä kun opettelee kirjoittamaan oikein, niin ei tuu mutkia matkaan. 😉)
Haluisin testata kuinka kestävää materiaalia sun gymsharkit on