Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Ei tuo ollut Jeesuskaan
kuin kirjanoppineiden fariseusten
vähättelemä lukematon puuseppä.
Ryysyt päällään omisti, ei maallista haalinut.
Jos oot vielä sinkku ja sua kiinnostaa, näytä se ens viikolla
Onnellisin taitaa olla ihminen, joka keskittyy aika lailla omaan elämäänsä, eikä mieti muiden menestymistä/menestymättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulleki saa se tietty ilmoittaa jos kiinnostaa ja haluaa. En itse jaksa tehdä mitään. Ai niin, ja olen tietysti varattu, mutta hänen tulee kysyä missä tilassa suhteeni on
#vainkaipuuketjujutut
Vierailija kirjoitti:
Jumalaisen kyllästynyt siihen, että taloudellista menestystä haluava olisi samalla ahne ja huono ihminen. Vain yksinkertaiset hokevat tätä, varmaan parantaakseen omaa heikkoa itsetuntoaan sekä kateuttaan.
En tiedä siitä, mutta vanha kaivattuni, joka kertoilee taloudellisesta menestyksestään, saa minut tarinoillaan aavistelemaan, että yhteiselomme koituisi hankalaksi.
Tulen toimeen, mutten ole järin varakas enkä sellaista tavoittele, koska onneni asuu muissa asioissa (joihin siis kohdistan olemassaolevan energiani). Hän lausahtaa joskus hieman halveksuvia vastauksia, kun erehdyn kertomaan hyvistä hetkistä elämääni kuuluvien ihmisten kanssa.
Ehkei meillä oikeasti ole maailmaa jaettavaksi, vain nuoruuden muistot, intohimo ja illuusiot. Ne eivät loputtomiin kanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulleki saa se tietty ilmoittaa jos kiinnostaa ja haluaa. En itse jaksa tehdä mitään. Ai niin, ja olen tietysti varattu, mutta hänen tulee kysyä missä tilassa suhteeni on
#vainkaipuuketjujutut
Kappas, aloitteen tekeminen sysätään toisen vastuulle. Aivan ennenkuulumatonta tällä palstalla. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se, joka heittää tulitikun ja jatkaa matkaa taakseen vilkaisematta.
Minä kans! Enkä yhtäkään poltettua siltaa ole toistaiseksi joutunut katumaan.
Ketkäs siellä rantapuskassa tirkistelee?
Vierailija kirjoitti:
Herra x pusun saisit <3
Herra x ei ole pusu miehiä vaan tussu miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalaisen kyllästynyt siihen, että taloudellista menestystä haluava olisi samalla ahne ja huono ihminen. Vain yksinkertaiset hokevat tätä, varmaan parantaakseen omaa heikkoa itsetuntoaan sekä kateuttaan.
En tiedä siitä, mutta vanha kaivattuni, joka kertoilee taloudellisesta menestyksestään, saa minut tarinoillaan aavistelemaan, että yhteiselomme koituisi hankalaksi.
Tulen toimeen, mutten ole järin varakas enkä sellaista tavoittele, koska onneni asuu muissa asioissa (joihin siis kohdistan olemassaolevan energiani). Hän lausahtaa joskus hieman halveksuvia vastauksia, kun erehdyn kertomaan hyvistä hetkistä elämääni kuuluvien ihmisten kanssa.
Ehkei meillä oikeasti ole maailmaa jaettavaksi, vain nuoruuden muistot, intohimo ja illuusiot. Ne eivät loputtomiin kanna.
Miten voit kaivata ihmistä, joka halveksuu sinun elämäsi hyviä hetkiä?
Vierailija kirjoitti:
Ah, päästäänkö pitkästä aikaa ikijankkausaiheeseen siitä, miten menestyneet ja kouluttautuneet ihmiset ovat järjestään mätiä ja rikkinäisiä.
Tiedän kyllä enemmän menestyneitä, joilla on ollut hyvät puitteet kasvaa, tukevat läheiset ja hyvät perhesuhteet.
Kyllähän tätä puoltaa myös tutkimukset. Mutta ei näillä raukoilla katkerilla ole voimavaroja miettiä argumentteja loppuun saakka, saati etsiä tutkimustietoa. Tunnettu fakta on se, että huono-osaisuus periytyy. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit kaivata
Siksi se onkin vanha kaivattu.
Rahan himo on kaiken pahan alku ja juuri.
Kai te olette seuranneet miten raha on maailmassa jakautunut? Koronapandemia kiihdytti varallisuuden keskittymistä.
Maailmalla olisi varaa elättää kaikki tasaisesti, mutta rahan himo estää sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavimpia ovat nuo palstapoliisit, jotka yrittävät vedota omakeksimiin sääntöihinsä. Ei täällä toimi mitkään säännöt ja kuka tahansa voi poistattaa kenen tahansa viestin. Ottakaa rennosti.
Oletko uusi? Ketjun taso tippunut parissa vuodessa. Ehkä tosikaipaajat ovat löytäneet muita kanavia, etteivät enää viihdy täällä.
Ihan samaa tämä on aina ollut. Taidat itse olla uusi jos et muista vuoden 2018 varattutappeluita
Mä en kyllä muista mitään varattutappeluita tuolta vuodelta. Sivusta
En minäkään siinä mielessä että kuraa, ohista ja turhaa päänaukomista olisi ollut enemmän ja paisuneemmin kuin nyt. Viimeiset ainakin kolme vuotta ketju on ollut ihan uskomatonta schaissea aamusta iltakymmeneen. Eikä sitä paskaa, ilkeilyä, jankkaamista ja jatkuvaa leipäläven turhaa heiluttelua ollut millään mittarilla vuonna 2018 sitä määrää mitä nyt. Sivuja tuli ehkä 20 päivässä ja suurin osa siitä oli kaipausta Kihistä ja jotain viikottaisia lesbo/varattukammoisia lukuunottamatta. Kuivia käpyjäkään ei ollut kiljumassa jatkuvasti SEKSIPALSTA!!11!.
Kuolinvuoteellaan hän myhäili haalimalleen omaisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Randomin kullinlutkutus on LIIAN INTIIMIÄ kahvipöytäkeskusteluun tai keskustelupalstalle ellei kyseessä ole ketju jonka otsikosta jo selviää, että kyseessä on seksiketju.
Mut ei se silti minua henkilökohtaisesti haittaa jos joku täällä tuollaisia kirjoittaa, vaikka ei se nyt silleen asiallista ole eikä ulkopuolisille kovin kivaa luettavaa.Tämä ei olekaan kahvipöytäkeskustelu tai tori, vaan ketju kaipaamisesta ja aikuisella kaipaamiseen 90% tapauksista liittyy seksi. Ulkopuolinen itse päättää mitä lukee. Hypätkää yli sellaiset viestit. Ketjuun kaipaamisesta kertovia viestejä lukemaan ei kukaan pakota.
Seksille on kokonainen oma palstansa, seksijutut eivät kuulu tähän ketjuun.
Kaipausjutut kuuluvat🤍 Kaivatun ihanan kalunkin kaipaamiset. Yhä ja edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Onnellinen siitä, että jälkeläisillään on hyvät eväät elämään ja voivat tehdä mitä haluavat. Tyytyväinen, ettei lorvaillut ja rottaillut elämäänsä läpi, vaan toi muillekin paljon hyvinvointia verojen kautta ja antoi lapsille korkean työmoraalin mallin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla vakautti seuraavan parin sukupolven elämän, elettyään täyden, kokemusrikkaan elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat ketjut voi perustaa aihe vapaalle jos ei löydy, sillä nuo eivät liity juuri mitenkään tähän ketjuun, jonka aiheena on terveiset ja kaipaus, mitenkään... Mutta ettehän te perusta, kun ketään ei paskanne kiinnosta ja täällä on edes pieni mahdollisuus, että saa jotain reaktiota.
Ei, vaan seksiaiheet kuuluu nimenomaan seksipalstalle.
Aihe vapaa ei tarkoita, että Salatut Elämät ketjussa saa keskustella mörkö-Riitan pyykkipäivästä. Aihe vapaa tarkoittaa, että alueelle voi perustaa ketjuja aiheesta kuin aiheesta.
Juuri näin. Ja seksiaiheet kirjoitellaan seksin omalle palstalle.
Seksiaiheet kirjoitetaan juu, mutta kaipausterveisille sisällöstä riippumatta on tämä ketju. Haluni naida ja rakastella kaivattuni kanssa on kaipuuta tiheimmillään. Se ei jankutuksella ja meidän muiden vastaväitteiden ja kaipausviestiemme poistattamisella muutu.
1 sukupolvi rakentaa omaisuuden, 2 pitää yllä ja 3 tuhoaa. Semmosta. Se siitä raatamisen hyödyllisyydestä.
Juuri siksi koska olen varattu. Kai sitä vähän flirttailla saa varattunakin. 😊