Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mä luovutan ja kysyn sua kahville. :)
😄 Tuollaisesta luovutusmielialasta tykkään.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaita rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää torstai päivää risuleualle. 🧡🤗 Samoin. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Olispa tää sulta, T. Lähden mielelläni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sinulle ihanaiselle. Olen kiitollinen ihan vaan siitä, että tiedän sinun olevan olemassa. Vaikka ikävöinkin.
- väsynyt vaeltaja
Huomenta, väsynyt vaeltajani. Toivon voimaa päivääsi! Ajatuksissani sinua kannan. Minäkin olen kiitollinen sinusta ja olemassaolostasi, läsnäolostasi olisin onnessani. 😘
Hyvin muotoiltu kirjoitus! Olen samaa mieltä omasta väsyneestä vaeltajastani. Halaus aamuun ja jaksamisia vaellukseen. I
- sivusta ikävöin
-
Vierailija kirjoitti:
Joo mitä pahaa kahvin juomisesta ois.
Siinä tanssilattialla rakastuin sinuun! En ole ikinä kokenut sellaista tunnetta! Sekunnissa - PUM!
Oonhan mä ollut ennenkin rakastunut, mutta mua ei yhtään kiinnostanut mikään muu kuin se, että me tuijotettiin toisiamme silmiin ja koko maailma hävisi ympäriltä. Me oltiin ainoat ihmiset koko avaruudessa.
Sä hoit mulle "sä oot täydellinen!" Ja mä sanoin sulle myös jotain kivaa takaisin. Mutta mulla ei löytynyt tarpeeksi vahvoja sanoja.
Mä odotan sua vaikka vuoden. Otin mun Tinder profiilinkin pois. Mä en halua enää ketään muuta.
Mä en laita mun enkä sun nimeä tänne, mutta kolmen viikon päästä...mun järki käskee rauhoittua, mutta mä kuljen hymy huulilla täällä, kun ajattelen sua 🎸
Hyvää huomenta! Toivon kaikille onnea ja edes pieniä ilon hetkiä tähän päivään . 🍀
Kaivatulleni tietysti toivon eniten ja kaikkea muutakin hyvää elämään. 🍀🍀
S, onhan sulla kaikki hyvin?
Näin vahvan unen, jossa katselin sinua kun makasit vuoteessa tuskainen ilme kasvoillasi, sininen pipo päässäsi. Sinusta lähti erinäisiä tippa ym. letkuja. Jaloillesi oli tapahtunut jotakin. Ympärilläsi kiljui ja temmelsi joukko pikkupoikia ja ajattelin, että vähintä mitä voisin tehdä olisi että veisin pojat rauhoittumaan jonnekkin että saisit levätä.
Ennen näkemistäsi oli unen takauma, jossa vakuuttelit pitäväsi huolta lapsen lapsestasi ja katsoin vedessä likoavia vauvan vaippahousuja.
Sitä edeätävässä unen takaumassa näytin työkavereilleni lehdestä kuvia mm. veden alla olevasta pyörätuolista ja jostakin teknisestä välineestä, joka kulki järven pohjassa. Toisessa kuvassa väline oli maalla. Koetin selittää heille, että tiedän ihmisen, jolle tämä tapahtui.
Ensimmäisessä unen takaumassa näin sinut istumassa punaisessa pyörätuolissa ja jaloillesi oli tapahtunut jotakin. Minua ahdisti, koska en tiennyt miten pahasti oli käynyt.
Olit kovasti ajatuksissani kun heräsin 😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Horoskooppimerkkisi ja ketä kaipaat?
Leijona. Kaipaan naista.
<3 Kaipaan leijonaa <3
Vierailija kirjoitti:
Siinä tanssilattialla rakastuin sinuun! En ole ikinä kokenut sellaista tunnetta! Sekunnissa - PUM!
Oonhan mä ollut ennenkin rakastunut, mutta mua ei yhtään kiinnostanut mikään muu kuin se, että me tuijotettiin toisiamme silmiin ja koko maailma hävisi ympäriltä. Me oltiin ainoat ihmiset koko avaruudessa.
Sä hoit mulle "sä oot täydellinen!" Ja mä sanoin sulle myös jotain kivaa takaisin. Mutta mulla ei löytynyt tarpeeksi vahvoja sanoja.
Mä odotan sua vaikka vuoden. Otin mun Tinder profiilinkin pois. Mä en halua enää ketään muuta.
Mä en laita mun enkä sun nimeä tänne, mutta kolmen viikon päästä...mun järki käskee rauhoittua, mutta mä kuljen hymy huulilla täällä, kun ajattelen sua 🎸
Just, joo 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, joo 👍🏻
Et ole se, kenelle viesti on. Hän ei vastaisi noin. Olisi tunniste mukana.
Älä viitsi trollailla!
Ap
Onko sulla puolison kuva puhelimen taustakuvana?
Vois laittaa kaivatun kuvan mut se herättäisi varmaan liikaaa kyselyjä😌
Ajatella 10 vuotta jo siitäkin.
Ajan kulusta tuli mieleeni, jo kolme ja puoli vuotta - eikä päivääkään, ettet olisi mielessä ollut. Haikein mielin, iloa päivääsi :)