Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Pitäs käydä taas useemmin! Näkemisiin
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka tykkää minusta, osoittaa huonoa makua. En arvosta.
Mua on aina ihmetyttänyt nämä tyypit, jotka hokee "en arvosta" tai "arvostan" ihan kuin olisitte jossain merkittävämmässä arviointiroolissa tässä elämässä.
Arvostan sun kommenttia.
Olisit voinut vastata ettei kiinnosta ja vain pelleilit, etkä jättää vain vastaamatta viesteihin. Siksi koen sinua kohtaan enää vain halveksuntaa ja vihaa. Jos ihmistä arvostaa edes sen verran, että vastaa kyllä tai ei.
Halein suukoin elämäin naiselle hyvää yötä mieheltä. Huomiseen.
Et edes tiedä mistään mitään. Et tiedä, että olen ajatellut sinua 24/7365 since enpä kerro. Muistan sinusta jokaisen yksityiskohdan, vuorosanan, pelot, toiveet, kiinnostuksen kohteet. Hyvä muisti ja ripaus tykkäystä ja rakkautta sen sai aikaan. Mutta et tule koskaan tietämään, kjähkjäh.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku rakastuu minuun, niin se on paha merkki. Red flag
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdon turhan montaa ihmistä. Olkoon se minun taakkani kannettavaksi.
Minä tahdon vain yhtä. Mutta toinen kummittelee. Ei se mitään, koska sänkyyn ei mennä.
Minä menen. Sänky paras.
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni. Lämmin halaus 🤗
-joppe-
Huomenta sinulle ihanaiselle. Olen kiitollinen ihan vaan siitä, että tiedän sinun olevan olemassa. Vaikka ikävöinkin.
- väsynyt vaeltaja
Huomenta mammoille. Olkaapa ahkeria.
Hyvää torstaita rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Suudelmat jotka mä sain ne sielussa polttaa nyt vain.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sinulle ihanaiselle. Olen kiitollinen ihan vaan siitä, että tiedän sinun olevan olemassa. Vaikka ikävöinkin.
- väsynyt vaeltaja
Huomenta, väsynyt vaeltajani. Toivon voimaa päivääsi! Ajatuksissani sinua kannan. Minäkin olen kiitollinen sinusta ja olemassaolostasi, läsnäolostasi olisin onnessani. 😘
Luonnonmaalaiselle öitä.