Lapsen vieraannuttaja Sofia Virta tuhoaa ex-miestään virkavallan avulla
Olen aikoinani tuon saman kokenut, järkyttävä kohtalo ja lasta ei ajattele kukaan muu kuin se vieraanutettava mies.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Ja poistoon
Poista sinä ittes tältä planeetalta, vtun kuspää!
Yks Hellukoivun vihaaja nyt sofian kimpussa!
Jos mies on oikeuden päätöksellä tuomittu lähestymiskieltoon, jota on myös rikkonut, sekä valvottuihin tapaamisiin, niin ei kai siinä mistään vainoamisesta ja vieraannuttamisesta ole kyse. Jotainhan tämä mies on tuomioidensa eteen tehnyt.
Luulen että on hyvä isä lapselle. Tekstissä olikin joku lisäys mitä ei pitänyt olla ja allekirjoitus?
Kun toimii oikein niin oikeutta saa, aivan selkeää meidän oikeusvaltiossa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että on hyvä isä lapselle. Tekstissä olikin joku lisäys mitä ei pitänyt olla ja allekirjoitus?
Tämä on väkivaltainen ja saa siksi tavata lastaan vain valvotusti.
Julkisuuteen keinolla millä hyvänsä.
Sofian mies oli väkivaltainen!
Ota edes selvää asioista
Miksi pitää tuoda julkisuuteen perheasiat?
Varo vaan saat kohta itsekin kunnianloukkaussyytteen kun levität valhetietoa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttää, että mielisairaanhoito on niin taantunut, että Sofiaa ole vieläkään saatu asialliseen hoitoon.
Hellukoivun kanssako laittaisit samaan koppiin??
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttää, että vankeinhoito on niin taantunut, että Sofian exää ole vieläkään saatu kiven sisään.
Korjasin.
Ap ilmoitettu poliisille, samoin Perheiden parhaaksi ry:stä tehty tutkintapyyntö epäillystä rahankeräysrikoksesta ym.
Vierailija kirjoitti:
Julkisuuteen keinolla millä hyvänsä.
Juttuvinkeillä nää taparikolliset hankkii kaljarahaa. Siksi kai isänsä perinnöttömäksi tekemä hörhö-Outikin roikkuu tuossa vikisijässä kiinni. Ja kumpikin sekoilee Totuuspuolueessa, jonka kaikkea muuta kuin terve pj pakeni ryssylään syyttäjän vaatimaa neljän vuoden vankeustuomiota.
Nykyään sekopäiset rikolliset perustaa puolueita ja yhdistyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on oikeuden päätöksellä tuomittu lähestymiskieltoon, jota on myös rikkonut, sekä valvottuihin tapaamisiin, niin ei kai siinä mistään vainoamisesta ja vieraannuttamisesta ole kyse. Jotainhan tämä mies on tuomioidensa eteen tehnyt.
Voinut suuttua joskus omasta voimattomuuden tunteestaan?
Miten voin ottaa vakavasti tällaisen kansanedustajan, joka ei pysty erottamaan lurjusta oikeasta miehestä, ja hankkii tämän kanssa jopa lapsen? En äänestäisi.
Lurjukset jaksaa aluksi esittää kilttimiestä. Niin kuin sinäkin.
Ihan itse se exmies on asiansa sössinyt.
Vierailija kirjoitti:
Joko on palannut takaisin Helsinkiin reissusta pitkin maailmaa? Tuolla määrällä bensaa, olisi monta ruokajonossa kuollutta lasta pelastettu.
Toi räksyttävä eukko tekee kaikkea sitä jota itse vastustaa!
Kuinka usein hakkasi Sofiaa?
Kyllä minäkin vieraannuttaisin h elvetin kauas jostain väkivaltaisesta hullusta!
Ja poistoon