Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-
No nyt sä taas et halunnu halata 😅 Hassu uni-sinä 😍
Hyvää keskiviikko päivää risulealle. 🧡🤗 Tulit ajatuksiini samantien kun heräsin. Suukko ja.halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton sinkku
Niin minäkin. Ja sellaiseksi jään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää keskiviikko päivää risulealle. 🧡🤗 Tulit ajatuksiini samantien kun heräsin. Suukko ja.halaus.
Terv. pikkuvaalea
Hyvää keskiviikkopäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä aina ajatuksissani. Tunnut hyvälle sydämessäni. Halaus ja suukko. 💐
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisin sua just nyt.
Ai ny vai?
Haluan kaivattua usein. Tänään jopa masturboin töissä, koska hän oli niin vahvasti mielessä. Tiedän, kauheaa. Töissä pitäisi sentään pitää tällaiset pois mielestä. Eri
Aika kuumottavaa ajatella sua masturboimassa töissä
Miksi edes kerroin sen täällä. Nolon kuumottavaa. En ole aiemmin niin tehnytkään. Tai jos rehellisiä ollaan, niin kerran, kun olin juuri nähnyt kaivatun siellä samassa paikassa.
Mulla varmaan samat ajatukset sen jälkeen kun lähden sieltä :D siis illalla, kotona.
Vierailija kirjoitti:
Manaajaihminen löydetty palstalta. Hyvää matkaa sinullekin ihminen.
Kuka? Minä yritän manata typerien tarottulkintojen kuuntelemista elämästäni, mutten ole viimeaikoina liiemmin maininnut aiheesta. On se kumma, että vaikken usko tarottulkintojen niin silti kuuntelen kyseistä moskaa. Kaipa sekin on yksi tapa tuhlata aikaansa.
N41v. Ota yhteys ;) voitais nähä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manaajaihminen löydetty palstalta. Hyvää matkaa sinullekin ihminen.
Kuka? Minä yritän manata typerien tarottulkintojen kuuntelemista elämästäni, mutten ole viimeaikoina liiemmin maininnut aiheesta. On se kumma, että vaikken usko tarottulkintojen niin silti kuuntelen kyseistä moskaa. Kaipa sekin on yksi tapa tuhlata aikaansa.
En minä tiedä kuka hän on mutta tykkää kirjoittaa rumia kommentteja muille. Saa siittä nautintoa.
Ei kannata kuunnella väkisin jos ei nyt resonoi. Itsekin lopetin aikanaan kun tuntui selkeästi siltä että eivät olleet minua varten. Meillä jokaisella on aikamme olla mukana joissakin asioissa. Näin se vain on. Voit jäädä tyhjän päälle mutta silläkin ajalla on oma merkitys. Kuuntele itseäsi. Mukavaa päivää sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Ota itse, niin voitais
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota itse, niin voitais
Tuu wa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. pikkuvaalea
Hyvää keskiviikkopäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä aina ajatuksissani. Tunnut hyvälle sydämessäni. Halaus ja suukko. 💐
Terv. risuleuka
Sinä se sitten osat/omaat taidon, kuinka naista hemmoitellaan. 🧡🤗 Kiitokset ihanista kukkasista. Suukkoja halein.
- pikkuvaalea
Vältelläänkö me toisiamme ?
Hyväntuuliset terveiset kaivatulleni. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota itse, niin voitais
Tuu wa
Ei olla siellä yhteyksissä, eikä ole edes kohdehenkilöni numeroa. Ohi siis
Vierailija kirjoitti:
Vältelläänkö me toisiamme ?
Joo.
Minä en ainakaan välttele. Sinulla on minun numero.Minulla on vain sinun työnumero.Soita, jos haluut jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. pikkuvaalea
Terv. risuleuka
Sinä se sitten osat/omaat taidon, kuinka naista hemmoitellaan. 🧡🤗 Kiitokset ihanista kukkasista. Suukkoja halein.
- pikkuvaalea
Rakas! Sinä olet paras! 🤗🧡 Halaus ja suukko.
-risuleuka
Emmille pusu