Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
G ehdoton dealbreaker kaivatun suhteen? Jos tulisi ilmi jotakin sellaista.
Päihdeongelma
Vierailija kirjoitti:
Jos aivan ilmeisimpiä ei lasketa mukaan, siis väkivaltaisuuksia yms, niin onpa vaikea keksiä mitään. Saa anteeksi jopa sen, että on persu, koska tiedän pystyväni perustelemaan mielipiteensä ympäri tarvittaessa.
No jos osoittautuisi tosi laiskaksi ja itsekkääksi, sängyssä tai muutenkin, niin sellaista en ehkä enää tässä iässä jaksaisi.
En muista tarkkaa päivämäärää jolloin ihastuin. Joskus sitä kyselin myös kaivatulta. Niihin aikoihin mulla oli ruuhkavuodet pahimmillaan, rakkaan ihmisen sairastuminen (yöunet vähissä), mt- ongelmista kärsivän kaverin tukemista, vaativa työ ja kaiken tuon stressin päälle kohtasin kaivatun. Voitte kuvitella, että siinä unohtui kirjoittaa ylös se tärkeä päivämäärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihdeongelma
No tämä. En käsitä millä perusteella minua kritisoidaan tuomitsevasti, jos asetan kriteeriksi sen ettei ole päihdeongelmaa. Ihan normisettiä, jos ei itsekään liiemmin löytää tai ole kiinnostunut päihteistä. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ok. On se totta. Öitä.
Niin mikä? Öitä kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Ok. On se totta. Öitä.
Mikä on totta?
Vierailija kirjoitti:
Ok. On se totta. Öitä.
Mikä? Me?
Vierailija kirjoitti:
Ok. On se totta. Öitä.
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilu ois aika paha.
Ei nyt äkkiseltään tule muuta mieleen. Hänessä on oikeastaan jo muutenkin lähes kaikki ne asiat, joita en arvosta. Ja siltikin aina vain tykkään. Juu, ei tunteet kysy mp:tä mistään.
No hui, ihan hirveetä olis lähtee mihinkään suhteeseen (myös ystävyys) tollasesta lähtökohdasta. Sivu
Huumeet ja muu liikakäyttö, tyhmyys, sydämettömyys, maksulliset historiassa, itsekkyys, lapsettomuus, vastuuttomuus, velkakierre, vihreys tai muut kommunistiset aatteet, kädettömyys, totaalilaiskuus, sivistymättömyys, somehuoruus, näitä riittää.
Lapsettomuus? Ei nyt kovin paha rikos😀
Vierailija kirjoitti:
Huumeet ja muu liikakäyttö, tyhmyys, sydämettömyys, maksulliset historiassa, itsekkyys, lapsettomuus, vastuuttomuus, velkakierre, vihreys tai muut kommunistiset aatteet, kädettömyys, totaalilaiskuus, sivistymättömyys, somehuoruus, näitä riittää.
Oho, haluut robotin?
Vierailija kirjoitti:
Sä muutit mun ajatusmaailman. Vaikutinkohan mä suhun?
Miten muutti? Oma kaivattu sai mut kans näkemään pari asiaa eri valossa, mikä oli tosi hyvä asia
Hyvää yötä N33