Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kunpa sinuun olisi voinut luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko tulla kaivamaan mut ylös suosta? Kun olen ollut hapettomassa tilassa, olen aika hyvin säilynyt. Henkiin saa elvyttämällä.
Voin, tulen, elvytän.
Milloin saavut?
Vierailija kirjoitti:
Sähän uskalsit 😉
Ja huonosti kävi.
Vierailija kirjoitti:
En ihan oikeasti kestä itseäni ja ihastumisen tunteitani. Aloin jopa hikoilemaan ihastuksen seurassa. Ihan kuin olisi taas 15-vuotias.
Onneksi sain yöunet takaisin.
Mietin kuinka pöljä olenkaan hänen silmissään. Hän tietää tunteeni vielä kaiken lisäksi.
Ootko mies? Toihan kuulosta hotilta.
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Haluisin sua just nyt.
😛
Vierailija kirjoitti:
Missä mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Oli ihana nähdä ;)
Joo
Vierailija kirjoitti:
Troll Alert!
MIssä? 👀 🕵
Pitää uskaltaa uudestaan kunnes onnistuu
En tiedä, olisiko uskaltanut tehdä liikkuja, mutta tavata olisin halunnut jo silloin.
Ei hemmetti, unohdin tehdä eurojaskan! Se on Kuopion yliopistollinen sairaala edessä, jos nyt tulisi mun vakinumbat.
Vierailija kirjoitti:
Pimeät syysillat olisivat oivaa aikaa olla lähekkäin. Niinhän sinä varmaan oletkin, mutta et minun kanssani.
Säästän itseäni sinulle, jos joskus vielä päädytään puhe-etäisyydelle. Siitä ei olisi enää niin kovin pitkä matka kosketusetäisyyden haltuunottoon. Meidän välillä on kyllä kemiaa, jotta se tapahtuisi. Aiemmin vain aika/paikka ei ole ollut suosiollinen millekään enemmälle.
Sä halusit tapailla muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää uskaltaa uudestaan kunnes onnistuu
Ei kahta kertaa leijonan luolaan. Uhkapeli ei kannata.
Tänään kun seisoin kaivattuni vieressä katse suuntautui hänen rintoihin. Toivottavasti hän ei huomannut....
...tai ehkä huomasi sittenkin.
Terveisiä sinulle, ihana💕
Vierailija kirjoitti:
Jep, minä ja kännykkäni lähekkäin, erottamaton kaksikko, olen jopa maksanut hänestä
Niinhän me kaikki, kuomaseni, niinhän me...
Tätä kaikkea toivoisin minäkin! Edistähän asiaa, tee vaikka siitä kuuluisasta tikusta asiaa, niin lupaan olla hyvin vastaanottavainen aivan kaikelle. Tykkään jo muutenkin sinusta, joten ei se enää paljoa vaadi. 🤭