Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
G: Miksi juuri sinä et voi ottaa yhteyttä kaivattuusi? Mikä estää?
Ei vastannut viestintääni, esti.
Juuh onneksi oma ihastus ei täällä käy :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö me voitais vaan rakastella?🥰
Mä en mitään rakastele vaan nussin
Milloin aiot nussia ekan kerran? Sitä tässä odotetaan jännityksellä.
Tapahtui jo aika tasan 24 vuotta sitten, voisin siis olla sun äitis
Yeahh kumarran ja rullaan punaista mattoa nussumeister milfille joka ei mitää rakastele vaan NUSSII
Koeta kestää seksuaalisuuksien moninaisuus, jookos. En mä pilkkaa sun rakasteluitas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai järkyttävän huonosti
Järkyttävän paljon ja järkyttävän klassisesti. Tulee vähän huonot vibat, vaikka tarkoitus olisi.. en mä itseasiassa tiedä mikä se olisi.
Se on aina aika surullista kun tulkitaan toisen käytös manipuloinniksi? Miksi hän joutuu 'manipuloimaan'? Miksei suora kommunikatio onnistu?
Sitäpä juuri, miksei se onnistu. Sitten seuraava vaihtoehto on maanitella sitä, mietin mikähän olisi seuraava temppu lorupussissa. Näen muutaman vaihtoehdon.
Vierailija kirjoitti:
Voitko tulla kaivamaan mut ylös suosta? Kun olen ollut hapettomassa tilassa, olen aika hyvin säilynyt. Henkiin saa elvyttämällä.
Voin, tulen, elvytän.
Foot Elite Guardess kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tajusin että kotilemmikkieläimistä kissat olisivat mun juttu. Niin sisäänpäinkääntyneitä tarkkailijoita kun he ovat 😺😊 Jänikset sitten runsaudessaan ja luonnon villissä vapaudessa voimaeläimiä: kotipihalla citykaneja ja rusakoita näkee harvasen päivä.
Olisi kiva kuulla kaivattuni mietteitä kotieläimistä. Ei olla koskaan aikaisemmin taidettu puhua mitä lyhyt muistini muistaakaan.
Nyt lähden Battlefieldiin panoshuoltoa hoitamaan rintamalle. Kuppi kofeiinitonta Pauligin iltakahvetta siivittää matkan kohti Dragon Valleyta.
Älä ota kissaa, et tuon perusteella tajua niiden perusluonnetta ollenkaan
En halua kotieläimiä. Liian suuri vastuu viattomasta. Mietin että tietyllä tavalla myös lapsikin olisi mulle liian iso vastuu. Persoona kun on vioittunut.
Nyt kuulostaa ihan helvetin pahalta. Ei ihmekään että yliopiston kampuksen tytöt juoksee hahmo miestämme pakoon kuin ruttoa. Ala ihan reilusti vaan rappioihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin uskaltanut niin olisiko meistä tullut jotain?
Todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin juttua sieltä kirotusta Wikipediasta siitä identifikaatiosta eli samastumisesta ja tuohan kuulostaa ihan multa. Olen ahminut koko elämän ajan erilaisia hahmo-ja persoona-arkkityyppejä ja tarinoita yms. informaatiota sisääni että osaan olla transformaatiokykyinen näiden ominaisuuksien välillä.
Voisin kuvitella että Echon tarinan mukaisesti me Estyneet (ISFP-T) olemme juurikin tuollaisia oman todellisen identiteetin kätkijöitä roolien taakse kuten Juhani Mattilan kirja Ujoudesta ja Yksinäisyydestä sen kertoo.
Kirjailijoilla jokseenkin tunnettu oireyhtymä. Samoin näyttelijöillä ynnä muusikoilla. Oman lapsuuteni vietin todella pitkälti kirjojen parissa, se oli aluksi pakoa todellisuudesta, hyvin intensiivistä sellaista. Aikanaan sitten kohdisti mielenkiintoaan enemmän sisäiseen maailmaansa, kuin koki yhteyttä
Fagerlund, Hulkko vasta näyttelevätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että se on ihan paras taktiikka. Tässä ollaan kuitenkin olevinaan aikuisia, tollaset jutut on vähän tasolleen jääneitä.
Kerro ihmeessä, mistä taktiikoista tässä puhutaan?
Tunnevetoisesta manipulaatiosta.
Onko tämäkin tunnevetoista manipulaatiota ja höttöä?
Tässä kohtaa sinun kannattaisi tehdä arvauksia pohjautuen, toivottavasti johonkin muuhun, kuin sisäiseen silmääsi. Se falskaa, koita ammentaa tosiasioista.
Tässä kohtaa sinunkin kannattaisi tehdä ohjeittesi mukaisesti arvauksia. Eikä vain arvauksia pohjautuen toivottavasti johonkin muuhun kuin sisäiseen silmääsi.
Huomaan, että ohje on hyvin pätevä itse kunkin kohdalla. Joten haittaako tatuoida se aivoosi?
Jos se manipuloija oletkin sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Miksi juuri sinä et voi ottaa yhteyttä kaivattuusi? Mikä estää?
Ei vastannut viestintääni, esti.
Yritän toki viestiä hänelle ja ottaa yhteyttä päivittäin, toivottavasti vielä onnistun.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki osaa halutessaan ja sekin piirre on hyvä tunnistaa itsessään. Sivusta
En ihan oikeasti kestä itseäni ja ihastumisen tunteitani. Aloin jopa hikoilemaan ihastuksen seurassa. Ihan kuin olisi taas 15-vuotias.
Onneksi sain yöunet takaisin.
Mietin kuinka pöljä olenkaan hänen silmissään. Hän tietää tunteeni vielä kaiken lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Sähän uskalsit 😉
Mitä tein?
Vierailija kirjoitti:
Sitten varmaan pitäisi lopettaa, eihän se ole hyvän aikomuksen mukaista toimintaa? Tai tahatonta? Minut saa tässä suhteessa herkästi epäilemään itseäni. Minua on syytetty manipulaatiosta ennenkuin tiesin mitä se tarkoitti. Oli syytös totta tai ei, onnistuin näyttämään heti ne luulot todeksi siinäkin kohtaa tahtomattani.
Pitäiskö vetää herneet nokkaan?
Vierailija kirjoitti:
G: Uskotko, että voit löytää vielä onnen ja hyvän parisuhteen?
Se juna meni jo. Ja alle 40 vasta. Loppu häämöttää!
Vierailija kirjoitti:
Oot niin järkyttävän kaunis, ymmärrätkö ollenkaan
Kieltämättä itselläkin järkytys on se tunne, kun aamulla peiliin katson.
Paljoa en tiedä, mutta naisen rakkaus on bluffia. Tämä on varma juttu.
Iltaa mammat!