Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mistähän nyt tuulee vai onko tuuli tyyntynyt kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden ja pakkomielteen ero on siinä, että pakkomielteessä ei piitata kohteen tunteista lainkaan. Rakkautta kokeva taas pysyy etäällä, jos kohde niin haluaa.
Täältä nurkasta morjens!
Niin kumpaa näistä edustat siellä nurkassasi? Sitä joka pysyy kohteliaasti etäällä vai joka haluu toisen pysyvän etäällä ?
Oletko ns. nurkkaan ajettuna vai menitkö sinne itse häpeämään? 😄
Sinä, sellaisena kuin olet, sait aikaan sellaisia tunteita, mitä en tiennyt olevan olemassa. Öitä.
:D -tyyppi on yks mun lemppareita täällä. Mutta noi monet hänen mainitsemat on trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi kaivatulle: sulla on maailman kauneimmat silmät, ihana hymy, lempeä ääni, ja rakastan sun muotoja. 😍 En ole tainnut koskaan kommentoida sun ulkonäköäsi mitenkään, vaikka ollaan tunnettu jo vuosia. Jos kommentoisin, niin kertoisit siitä varmaan sille äijällesi.
Vielä lisää hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiilistelin. Tykkäsin. Kiitos!
Ole hyvä!😊😊😊
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naista, josta huokuisi hyvyys ja irstaus ja joka inspiroisi älyllisesti. Aiemmin vitutti yksipuolinen kaipaus, nyt vituttaa ettei ole edes sitä.
No eipä ole tuollaisia ukkojakaan, joten minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naista, josta huokuisi hyvyys ja irstaus ja joka inspiroisi älyllisesti. Aiemmin vitutti yksipuolinen kaipaus, nyt vituttaa ettei ole edes sitä.
Mihin kosahti sitten?
Vierailija kirjoitti:
:D -tyyppi on yks mun lemppareita täällä. Mutta noi monet hänen mainitsemat on trolleja.
Kiillotatko omaa egoasi? :D
Hyvyys, irstaus ja älyllisyys ovat harvoin samassa paketissa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden ja pakkomielteen ero on siinä, että pakkomielteessä ei piitata kohteen tunteista lainkaan. Rakkautta kokeva taas pysyy etäällä, jos kohde niin haluaa.
Täältä nurkasta morjens!
Niin kumpaa näistä edustat siellä nurkassasi? Sitä joka pysyy kohteliaasti etäällä vai joka haluu toisen pysyvän etäällä ?
Oletko ns. nurkkaan ajettuna vai menitkö sinne itse häpeämään? 😄
Varmaan molempia. En kyllä häpeile enää. Toimin, kuten toimin enkä toisin olisi silloin voinut toimia. Ainakin yritin ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Kuusi päivää viikosta kaipaan sinua.
Hetkinen, mitä teet sinä yhtenä päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottava tunne. Ihastus alkaa olla loppusuoralla. Ajattelin vielä hetki sitten,että eihän tämä tunne lopu koskaan, mutta niin se vain hiipuu ja lopulta ihmettelee, että mitä ihmettä näin sinussa.
Odotahan vain huomista tai ylihuomista. (että niin)
Kaipaus ja ihastumisen tunne voi hyvinkin palata yllättävästi takaisin. (lisäys)
jep ..
mä odotan ylihuomista. oon koukussa :P
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vain yhtä :D -tyyppiä. Jestas teidän kanssanne.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, sellaisena kuin olet, sait aikaan sellaisia tunteita, mitä en tiennyt olevan olemassa. Öitä.
Niin minulla yleensä tapana ja joskus se turhauttaa.
Kuule murunen, kuinkahan monta kaunista kuutamoo mä joudun vielä katselemaan ilman sua? Kun en mä vaan enää jaksais. Suukko ja silitys kauniisiin uniin. Oot rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi kaivatulle: sulla on maailman kauneimmat silmät, ihana hymy, lempeä ääni, ja rakastan sun muotoja. 😍 En ole tainnut koskaan kommentoida sun ulkonäköäsi mitenkään, vaikka ollaan tunnettu jo vuosia. Jos kommentoisin, niin kertoisit siitä varmaan sille äijällesi.
Vielä lisää hänestä?
Oiskohan oma vuoro antaa tunnisteita kummiskin? Tossa aikamoinen kuvaus kuitenki jo
Eri mieltä. Miehet on parhaimmillaan 25-vuotiaina.