Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvä hetki soittaa.
Paas sitten soittaen muutakin kuin suuta-
Lupasin soittaa, jos kaivattu laittaa puhelinnumeronsa kahden ekan numeron summan. Ei lasketa siis suuntanumeroa.
No kokeillaanpa, ei siinä mitään häviäkään.
12.
Eikös me jo tänään puhuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ärsyttää ihmisten lähestymisyritykset, kohteliaisuudet ja hymyt, kun kukaan niistä ei herätä itsessä mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Kun on vaan se yksi. Joka ei huomaa.
Näh, toimit nurinkurisesti. Hymyile ja ole kohtelias takaisin. Hyvä fiilis huomataan. Ihastuessa tosissaan jostain syystä tulee pelokas fiilis.
Siinä se ongelma onkin. Pitäisi lakata olemasta mukava ja hymyileväinen. Helpommin sanottu kuin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Post it lappu keskustelu oli kiva :)
Tottakai :)
Minkä värinen lappu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ärsyttää ihmisten lähestymisyritykset, kohteliaisuudet ja hymyt, kun kukaan niistä ei herätä itsessä mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Kun on vaan se yksi. Joka ei huomaa.
Näh, toimit nurinkurisesti. Hymyile ja ole kohtelias takaisin. Hyvä fiilis huomataan. Ihastuessa tosissaan jostain syystä tulee pelokas fiilis.
Siinä se ongelma onkin. Pitäisi lakata olemasta mukava ja hymyileväinen. Helpommin sanottu kuin tehty.
Fake it til you make it.
Vierailija kirjoitti:
G: Jumitteko edelleen samoissa, jo homeisiin menneissä kaivatuissa?
En ollenkaan. Ei näytä homehtuneelta vaan oikein puoleensavetävältä.
Vierailija kirjoitti:
Minä haaveilen sellaisesta kohtaamisesta, vaikka ohikiitävästä, jossa kumpikin näkisi toisesta, mitä sydämessään tuntee.
Minä voin sanoa sen ihan ääneen, ettei tule väärinymmärryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haaveilen sellaisesta kohtaamisesta, vaikka ohikiitävästä, jossa kumpikin näkisi toisesta, mitä sydämessään tuntee.
Minä voin sanoa sen ihan ääneen, ettei tule väärinymmärryksiä.
Sanopa se!
Vierailija kirjoitti:
Homeessa tässä on vain mun korvien väli. Tämä ihastuminen on kestänyt jo yli 2,5 vuotta.
Tunteeni ihastustani kohtaan ei katoa milloinkaan.
En osaa lukea sinua sitten yhtään. Olet vaikealukuisin nainen kaikista tapaamistani naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homeessa tässä on vain mun korvien väli. Tämä ihastuminen on kestänyt jo yli 2,5 vuotta.
Tunteeni ihastustani kohtaan ei katoa milloinkaan.
2,5 vuotta on vielä lyhyt aika. 20 vuotta alkaa jo tuntua...
A, tiedän täsmälleen millanen oot. Et ota mitään riskejä ennenku näät mut jonkun toisen kanssa ja sit on liian myöhäistä.
Välillä meinaa ratketa liitoksistaan, kun kaipaa niin kovin.
Vierailija kirjoitti:
En osaa lukea sinua sitten yhtään. Olet vaikealukuisin nainen kaikista tapaamistani naisista.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs hänestä niin vaikealukuisen tekee?
Pitääkö paikkansa mielikuva, joka sulla oli kaipauksen alussa? Minusta siis.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö paikkansa mielikuva, joka sulla oli kaipauksen alussa? Minusta siis.
😂 ei likikään
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan jumitun aina välillä tähän ketjuun, en enää ihmisiin. Tosin muutama sellainen tyyppi on tullut matkalla vastaan, joiden kanssa voisin katsoa kortit, jos sikseen olisi, mutta en mitenkään aktiivisesti haikaile niiden perään.
Vähän sama. On mulla ihastus (ei homeinen :D), mutta en ole mitenkään needy sen suhteen.
Oikeastaan jumitun aina välillä tähän ketjuun, en enää ihmisiin. Tosin muutama sellainen tyyppi on tullut matkalla vastaan, joiden kanssa voisin katsoa kortit, jos sikseen olisi, mutta en mitenkään aktiivisesti haikaile niiden perään.