Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että olen vähän huono seurustelu kumppani, ehkä menisin vanhemmalle naiselle, mutta se ei vastaisi toivetta perheen perustamisesta.
Miksi vanhempi nainen ottaisi huonon kumppanin, kun hyviäkin on tarjolla 😁
En tiedä, ehkä ottaisi.
No ei varmana ottaisi 😅 vanhemmathan ne vasta kranttuja on kun oppineet jo ettei kannata tyytyä huonoon
sivusta
Näyttäisi ainakin kiinnostavan.
Mistä lie taas puhuttu, kun en pariin pv ole ehtinyt tulla katseleen. Iltakin menoa. Kyllä kai se kaivattu väkisellä alkaa unohtua, kun pitää itsensä kiireisenä. Tämäkin oli turha viesti, mutta kaivatun kohtaaminen ei. 😘
Sisäistä keskustelua voi käydä erilaisten hahmojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy itseltäsi kysymyksiä? Kuka vastaa sinulle? Hehheh
Minä itse. Fiksu ihminen osaa ensi arvioida ja kritisoida omia mahdollisia tekoja ennen kuin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että olen vähän huono seurustelu kumppani, ehkä menisin vanhemmalle naiselle, mutta se ei vastaisi toivetta perheen perustamisesta.
Älä nyt itseäsi turhasta mollaa. Aivan varmasti olet yhtä hyvä kumppani kuin moni muukin. Kunhan et ala missään vaiheessa aseen tai puukon kanssa riehumaan.
Tai ehkä mulle sopis joku ura missä saa riehua aseen ja puukon kanssa. 🤔
minne tuuli minut kuljettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy itseltäsi kysymyksiä? Kuka vastaa sinulle? Hehheh
Minä itse. Fiksu ihminen osaa ensi arvioida ja kritisoida omia mahdollisia tekoja ennen kuin toimii.
Kyllä näin on.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna tuulen heitellä. Käytä vaikka purjelautaa, niin ohjat pysyy noin suurinpiirtein omissa käsissä.
Miksi en tiedä kuka minulle nyt vastailee?
Vierailija kirjoitti:
Yritä arvata, jos et tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä anna tuulen heitellä. Käytä vaikka purjelautaa, niin ohjat pysyy noin suurinpiirtein omissa käsissä.
Tuuli heittelee siitä huolimatta taaskin yksin minua.
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyn itseltäni kysymyksen, kuka minä olen? Vastaus oli molemmat etunimeni. Vahvistan tämän vastauksen. Vastaaja ei kuulostanut minulta mutta oikeassa hän kyllä oli.
Sun nimi ei ole yhtä kuin kuka sinä olet. Nimesi on vain koodi, tunniste, jonka sinun vanhempasi ovat sinulle joskus valinneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä arvata, jos et tiedä
En pysty edes, ei mitään hajua keitä täällä käy.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi laittaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyn itseltäni kysymyksen, kuka minä olen? Vastaus oli molemmat etunimeni. Vahvistan tämän vastauksen. Vastaaja ei kuulostanut minulta mutta oikeassa hän kyllä oli.
Sun nimi ei ole yhtä kuin kuka sinä olet. Nimesi on vain koodi, tunniste, jonka sinun vanhempasi ovat sinulle joskus valinneet.
Kyllä se minä silti olen. Se on minun nimeni. Ei haittaa olla yhtä sen kanssa. Nimi ei miestä pahenna ellei mies sitä nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut yksipuolista. Ei vaan juttu etene ikinä, enkä tästä enää nuorene. Sä olisit ollut mun ylivoimainen ykkösvalinta. Olen kuitenkin realisti. Mitään ei koskaan tule tapahtumaan meidän välillä.
Lainaan tätä, sopii tosi hyvin myös minulta kaivatulleni.
Miksi ottaa ykkösvalinta, kun voi ottaa kakkos-, kolmos- tai nelosvalinnan. :D Sivusta
Jos kerran niiden kanssa tapahtuu ja ykkösen ei, niin eihän se ole edes oma valinta. Omalla kohdalla joku muu on muutenkin sopivampi, joten pidemmällä tähtäimellä mahdollisuus suurempaan onnellisuuteenkin. T. Vastaaja-ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut yksipuolista. Ei vaan juttu etene ikinä, enkä tästä enää nuorene. Sä olisit ollut mun ylivoimainen ykkösvalinta. Olen kuitenkin realisti. Mitään ei koskaan tule tapahtumaan meidän välillä.
Jaaha. Ei sitte
Vierailija kirjoitti:
G: Mistä juttelitte viimeksi kaivattusi kanssa?
En muista. Keskustellaan harvoin. Ihan toivoton
En jaksa kysellä teiltä enää näitä kysymyksiä. Jatkan vanhaan omaan tyyliin, vaatii välillä vähän enemmän töitä mutta on silti nopeampaa ja palkitsevampaa. Kiitti.
Älä nyt itseäsi turhasta mollaa. Aivan varmasti olet yhtä hyvä kumppani kuin moni muukin. Kunhan et ala missään vaiheessa aseen tai puukon kanssa riehumaan.