Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mistä haaveilen.
Tiedän. Sama haave
Mullekin maistuis kunnon pihvi just nyt. Siitähän me haaveillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvä hetki soittaa.
Paas sitten soittaen muutakin kuin suuta-
Lupasin soittaa, jos kaivattu laittaa puhelinnumeronsa kahden ekan numeron summan. Ei lasketa siis suuntanumeroa.
Miten ois 9? 😆
😳
Muhunkin osuisi, mutta kaivattu vihaa soittamista, joten en omi. Sivu
Saa laittaa tekstarinkin,se toimii aina parhaiten. Ja WAviestit.
Vierailija kirjoitti:
Soitin. Et vastannut. Ei vaineskaan. En oikeasti vain uskalla.
Maan suuntanumero oli väärä. En edes ehtinyt vastata kun mietin keneltä se on. WA viesti oli tullut sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mistä haaveilen.
Tiedän. Sama haave
Voi, kun minä en syö ollenkaan lihaa. Lihan himo on sitten asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mistä haaveilen.
Tiedän. Sama haave
Puolisen vuotta s&bj-päivään, sulla pitkä odotus. Sivusta
Ei se ollut yksipuolista. Ei vaan juttu etene ikinä, enkä tästä enää nuorene. Sä olisit ollut mun ylivoimainen ykkösvalinta. Olen kuitenkin realisti. Mitään ei koskaan tule tapahtumaan meidän välillä.
Luulen, että olen vähän huono seurustelu kumppani, ehkä menisin vanhemmalle naiselle, mutta se ei vastaisi toivetta perheen perustamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että olen vähän huono seurustelu kumppani, ehkä menisin vanhemmalle naiselle, mutta se ei vastaisi toivetta perheen perustamisesta.
Miksi vanhempi nainen ottaisi huonon kumppanin, kun hyviäkin on tarjolla 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ehkä ottaisi.
Onpas ollut tylsä päivä. Ei löydy työpaikkoja ja joka paikkaa särkee ja kolottaa, olo on raskas eikä jaksa paljoa mitään. Kurkkukin on hieman kipeä, toivottavasti en olisi tulossa kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ollut tylsä päivä. Ei löydy työpaikkoja ja joka paikkaa särkee ja kolottaa, olo on raskas eikä jaksa paljoa mitään. Kurkkukin on hieman kipeä, toivottavasti en olisi tulossa kipeäksi.
Hyvä hetki nauttia inkivääriteetä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhemmalle naiselle kelpaisi huono seurustelukumppani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hetki nauttia inkivääriteetä.
Saattaisi olla hyvä mutta valitettavasti ei löydy. Tarvittaessa kauppa on lähellä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ehkä ottaisi.
No ei varmana ottaisi 😅 vanhemmathan ne vasta kranttuja on kun oppineet jo ettei kannata tyytyä huonoon
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut yksipuolista. Ei vaan juttu etene ikinä, enkä tästä enää nuorene. Sä olisit ollut mun ylivoimainen ykkösvalinta. Olen kuitenkin realisti. Mitään ei koskaan tule tapahtumaan meidän välillä.
Lainaan tätä, sopii tosi hyvin myös minulta kaivatulleni.
Kysy itseltäsi kysymyksiä? Kuka vastaa sinulle? Hehheh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaan tätä, sopii tosi hyvin myös minulta kaivatulleni.
Miksi ottaa ykkösvalinta, kun voi ottaa kakkos-, kolmos- tai nelosvalinnan. :D Sivusta
Olet soma kuin enkeli keskittyessäsi. Suu mutrussa, khih ;)