Minkä ikäinen vauvasi oli, kun lähdit ensimmäisen kerran bilettämään?
Kommentit (120)
Mulla ei ollut vauvaa, kun lähdin ensimmäisen kerran bilettämään.
Olisikohan tuo ollut noin 2v 3 kk ikäinen eikä enää pullomaitoa tarvinnut. Bileetkin oli kaverin bändin klubikeikka ja kotiin lähdettiin ekan setin jälkeen ihan suunnitellusti.
Hohhoijaa. Provohan tämä on, mutta vastaan silti, että jos on vielä biletysvaihe päällä, niin kannattaa käyttää ehkäisyä ja unohtaa vauvat.
10kk. Hoitajalla oli itselläänkin vauva, joten sai normaalisti tissiä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä selität? Bilettämään?
No, vaikka työpaikan pikkujouluihin pitkän kaavan mukaan tai ystävän polttareihin...
Hiukan alle vuorokauden, suoraan synnäriltä juhlimaan!
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Provohan tämä on, mutta vastaan silti, että jos on vielä biletysvaihe päällä, niin kannattaa käyttää ehkäisyä ja unohtaa vauvat.
Vauva oli 3 kk, kun menin kaverin kolmekymppisille "bilettämään".
3 viikkoa. Lähdin baariin ja jätin vauvan yksin kotiin. Mieheni oli tuolloin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun elinpiirissä ainakin useimmat käy välillä bilettämässä, vaikka olisikin pieniä lapsia. Ristiäisten jatkot on yleisiä, vauvan vanhemmat myös menossa mukana.
Muistaakseni jotain neljä vuotta. Ja biletin ilman alkoholia.
Mjoo, esikoinen oli jotain 6-vee ja nuorempi 1,5-vuotias kun menin työpaikan pikkujouluihin. Mutta oli siis ns. bilettämisessä semmoinen noin 7 vuoden tauko. Nyt on molemmat lapset teinejä ja mielelläni käyn firman illanistujaisissa aina kun niitä on, kun ei mua enää niin kotona kaivata. Alkoholia en kyllä juo, mutta muuten olen menossa mukana.
Minkä ikäinen vauvasi oli, kun sinä aloit hakata sitä?
Yhtä fiksusti kysytty.
Vauva oli 10 kuukauden ikäinen kun olin yhden päivän ja illan festareilla. Pullosta maito annettiin siinä iässä muutenkin. Olisin mä aiemminkin voinut jossain käydä mutta ei nyt vaan tullut mitään menoja kun kaveritkin elää samanlaista elämänvaiheita lapsineen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen vauvasi oli, kun sinä aloit hakata sitä?
Yhtä fiksusti kysytty.
No, ei ole kyllä millään tavalla yhtälaiset.
Esikoinen nyt 13v enkä ole vieläkään lähtenyt bilettämään. Eikä ole suunnitelmissakaan.
Kylläpä täällä on näitä "parempia" ihmisiä taas ihmettelemässä täysin asiallista kysymystä. Aika moni äiti käy "bilettämässä" vauvavuotena. Jos tämä on jollekin ihmettelyn aihe, niin siinäpä.
Bailasin koko raskausajan, synnytin baarin vessassa ja jatkoin biletystä.
Mitä ihmettä selität? Bilettämään?