Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Keltainen talo, puiset rappuset, nopea nautinto. Vuosia myöhemmin kävin hakemassa ne jämät, niissä maistui aivankuin edelleen vadelmainen pehmeys, mutta siellä oli kaksi, mutta me käytiin vain kerran? Kiitos opetuksista.
Mulla on tosiaan ollu aika hankala olo viimepäivinä. Mä tavallaan pyysin jotain ja sain ihan päinvastaista. Tietyt asiat mietityttää aika paljon. Silti kaipaan paljon sun seuraa ja sua. Oot rakas. Nuku hyvin.
🥺🥺🥺🥺
🌠🌠🌠🌠
😘😘😘😘
😍😍😍😍
🔥🔥🔥🔥
💝💝💝💝
Tällaisia aiheutat.
Vierailija kirjoitti:
Pistä lisää kuvia ihailtavaksi. Rakastan niitä.
Suksi stalkkeri vittuu_n,
Öisiä syysunelmia ihanimmalle halittavalle 🧸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Ei meillä viimeksi eilen nähdessämme tällaiset välit olleet. Taisit nyt luulla mua eriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minun pitäisi nyt arvailla käytöksestäsi, välitätkö sinä, tulos olisi aika heikko - puolin toisin.
Samoin.
Miten haluaisit sen näkyvän?
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle kissankellolle kauniin aurinkopäivän päättyissä, alkaissa täyskuutamoisen yön. Nähkää kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Ei meillä viimeksi eilen nähdessämme tällaiset välit olleet. Taisit nyt luulla mua eriksi.
Enpä luullut.
Vierailija kirjoitti:
Päätä särkee.
Ota burana, äläkä meille valita.
Katsellaan haaveillen samaa kuuta. Olet ihmeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun yksinkertaisiin koruttomiin viesteihin on usein pakattuna valtavasti hellyyttä, mahdollisen kohinan vuoksi se ei vaan ehkä pääse läpi niin että lukijakin sen tuntisi.
Sanat eivät pysty aina kantamaan mukanaan kaikkea sitä, mitä lähettäjä niihin lastaa. Siksi tarvitaan sanojen lisäksi kaikki muu.
Saisikin halin kaivatulta tai joltain, mielelellään kaivatulta 🤍
Yritän hapuilla sanoja
ennen niitä pulppusi
oliko tämä tässä.
Naapuri voisi pyllistää joskus suuntaani, jos nähdään.
Pskaa tuli vaan liikaa niskaan eli adjö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku katkera ihminen tuli väliin. Kiva kun seuraat mua. Piristää aina mun päivää, kun näen et oot käyny kattoo tänään olit taas TOKA! (Jos et käyny /nähny tänään, et ole hän..mut leikitään nyt että olet ). Se on ihanaa kun ajattelen sit et ajattelet mua ja haluut nähdä mitä touhuan.
Mistä?