Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krakovassa saisit multa rakova. Ja olisit rakovana. Joten, hanki meille liput ja polska hotell, ni oon sun pulska modell.😘
Sellaiset itsensä myymiset 🤮
Mietin täss vaan, mikä olis mun TIS-slogan. En tältä istumalta muuta keksiny😂
Sen verta kalseannäköistä sakkia sinne taas valittu, että pääsisit varmasti mukaan.
Ei sun tarvii kaikesta tympääntyä. Ota kato huumorilla välillä ja höllää pipoo, ni ei tarvii purjoo.
Yhtä puumaa kelpaisi kyllä paijata ja vaikka vähän muutakin. Kyllä minä sinut joku kerta vielä vien mukanani.
Vierailija kirjoitti:
En ole eläin mutta sinut nähdessäni minulla on juoksut.
Pakoonjuoksut?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Minunkin on sua ikävä. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Lahteen sinisilmälle terveisiä. Miehelle. Hyvin pikainen jopa tylyhkö vilkaisu sinulta tänään. No,eipä sillä oikeastaan ole enää mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vastinkappaleeni. Sopisimme yhteen (ainakin teknisesti ottaen ja minusta muutoinkin).
Teoriassa kyllä, mutta täytyisi ehdottomasti päästä testaamaan myös se käytännön sopivuus. 😉
Koska testataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vastinkappaleeni. Sopisimme yhteen (ainakin teknisesti ottaen ja minusta muutoinkin).
Teoriassa kyllä, mutta täytyisi ehdottomasti päästä testaamaan myös se käytännön sopivuus. 😉
Koska testataan?
Olette molemmat naisia
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krakovassa saisit multa rakova. Ja olisit rakovana. Joten, hanki meille liput ja polska hotell, ni oon sun pulska modell.😘
Sen verta kalseannäköistä sakkia sinne taas valittu, että pääsisit varmasti mukaan.
Ei sun tarvii kaikesta tympääntyä. Ota kato huumorilla välillä ja höllää pipoo, ni ei tarvii purjoo.
Huumoriahan minä heidän ulkonäöstä heitinkin ja sinun myös. 😂
No mukava,että sunkin pöksyt sain kostumaan😋
Hyvää yötä ihanimmalle ihmiselle mitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumoriahan minä heidän ulkonäöstä heitinkin ja sinun myös. 😂
No mukava,
Joo, pääsi kovin märkä pieru!😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska testataan?
Olette molemmat naisia
sivusta
Itseasiassa olette kaikki miehiä.
Eri
Olit minulle eilen ystävällinen. Jokin kanssasi klikkasi, vaikka kyse oli pienestä hetkestä. Nyt en mielestäin pois sua saa. Olet salainen ihastukseni, jota koetan nyt unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanimmalle ihmiselle mitä tiedän.
Miehelle(kö)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä puumaa kelpaisi kyllä paijata ja vaikka vähän muutakin. Kyllä minä sinut joku kerta vielä vien mukanani.
Hyi helv.
Mene oksentelemaan oman peilikuvasi takia, äläkä täällä riudu. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumoriahan minä heidän ulkonäöstä heitinkin ja sinun
No ihan noin ällö-kinkyyn en kyll ota osaa. jäit asias kanssa yksin possu🐽 Palaa karsinaasi😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parrakkaalle miehelle aika lähelle pususia. 🥰
Milloin pussaat oikeasti?
Lauantaina.
Millainen on yhteistyökyvytön? Sellainen, joka ei sovellu yhteiskuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Olit minulle eilen ystävällinen. Jokin kanssasi klikkasi, vaikka kyse oli pienestä hetkestä. Nyt en mielestäin pois sua saa. Olet salainen ihastukseni, jota koetan nyt unohtaa.
Onhan se aina kamalaa, kun varattu ihastuu. Hyi sinua.