Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mietitköhän sä, että no nyt se on siellä taas ihan RSD päissään 😅😂 olen, mutta en sanonut mitään. Olit sitäpaitsi oikeassa ja asia oli hyvä. Minä RSDlailen ihan hissukseen itsekseni. Olen järkevä.
Kaivattu on syy miksi oon täällä jumissa. Duh.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on syy miksi oon täällä jumissa. Duh.
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon,en ikinä alentaisi itseäni mihinkään salasuhteeseen. Sen verran arvostan, kunnioitan ja rakastan itseäni sekä arvostan mahdollista kumppaniani.
Niin no joo, en olisi itsekään arvannut löytäväni itseäni tästä tilanteesta mutta sellaista se elämä joskus on. Eihän se salasuhde mikään optimaalinen tilanne olisi, tietysti mielelläni ottaisin koko paketin ihan julkisesti. Ap
Ihanan rauhallisesti ja hysteerittömästi todettu asiain tila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon,en ikinä alentaisi itseäni mihinkään salasuhteeseen. Sen verran arvostan, kunnioitan ja rakastan itseäni sekä arvostan mahdollista kumppaniani.
Niin no joo, en olisi itsekään arvannut löytäväni itseäni tästä tilanteesta mutta sellaista se elämä joskus on. Eihän se salasuhde mikään optimaalinen tilanne olisi, tietysti mielelläni ottaisin koko paketin ihan julkisesti. Ap
Ihanan rauhallisesti ja hysteerittömästi todettu asiain tila
Kiitos. Pyrin pysymään järkevänä, hysteerittömänä ja rauhallisena vaikka se onkin ajoittain haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peniksenikin kaipaa sua.
Kumpi enemmän?
Sanotaanko näin että alakerran kaverilla on aktiiviset hetkensä, yläpää taas veivaa samoja juttuja loputonta ympyrärataa. Määräsuhteesta en osaa sanoa, mutta jatkuvuus/sporadisuus nyt on suurin ero.
Mitähän tuohon sanoisi? Kuulisin mielelläni yläosan veivauksista.
Tiedätkö sen asian, josta totesit ettet oikein tiedä osaatko sitä, ja johon totesin etten oikeastaan minäkään, ja jota molemmat kuitenkin päivittäisessä työssä kutakuinkin teemme. Ehdottaisin että pitäisimme tuosta aiheesta pienen yhteistyöpajan, ihan sinä ja minä vain, niin voisimme opettaa toisillemme asioita joita emme oikeastaan edes osaa, tai opiskella yhdessä. Tuota aihetta tai ehkä vaikka toisiamme vähän myös.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sen asian, josta totesit ettet oikein tiedä osaatko sitä, ja johon totesin etten oikeastaan minäkään, ja jota molemmat kuitenkin päivittäisessä työssä kutakuinkin teemme. Ehdottaisin että pitäisimme tuosta aiheesta pienen yhteistyöpajan, ihan sinä ja minä vain, niin voisimme opettaa toisillemme asioita joita emme oikeastaan edes osaa, tai opiskella yhdessä. Tuota aihetta tai ehkä vaikka toisiamme vähän myös.
Ihana, yhteistyöpaja😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudun mukaan! Mistä aloitetaan?
Eiliselle ihanalle terveiset. Olen miettinyt, mistä puhuttiin. Ja yrittänyt olla miettimättä sinua. En lähde tällaiseen enää ikinä. <3
Vierailija kirjoitti:
Luulen että siinä yhteistyöpajassa puhuttaisiin paljon ohi aiheen🤭🤚
👩🏻+🧔🏼= 💚🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, ehdottaisin että alusta, eli r:stä. Tai voidaan myös aloittaa toisistamme suoraan.
Olihan taas lystiä, kivaa päivää possukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, ehdottaisin että alusta, eli r:stä. Tai voidaan myös aloittaa toisista suoraan.
Melko lailla sama asia, joten kumpi vain käy. Teen mielelläni yhteistyötä kanssasi, ja toiminnallisuus on minusta tässä erityisen oivallinen lähestymistapa.
Voisi olla myös hedelmällinen
Täällä haisee jokin kaalimainen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä haisee jokin kaalimainen.
Kaalimato?
Vierailija kirjoitti:
Surettaa tämä tilanne. No terkut sulle kuitenkin.
Mikä tilanne?
Sinun tilanteestasi minä en tiedä mitään. Olen vapaa kuin taivaan lintu.
Mä keskustelen aiheesta, ihan sama keskustelukumppanin kanssa. Sun kommentti ei muuta mitään siitä mitä kirjoitin.