Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
36861/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen todisteita joka puolella, jos ihminen kieltäytyy näkemästä, en minä jaksa ruveta asiasta vääntämään.

Ei sun tarvitse vääntää, anna ne todisteet vain. Pyydetty monta kertaa, mutta sä vastaat vain, että sulla on ne etkä jaksa antaa niitä. 

:D

Aina mukava pitää kanssaihmisiä jännityksessä. ;)

Ei, vaan sä et pysty perustelemaan sun väitettä pitävästi.

Kumpaakaan näkemystä ei pysty perustelemaan pitävästi. Valintakysymys.

Todistustaakka on väittäjällä, vastaväittäjän ei tarvitse perustella alkuperäi

Nytkin kuvittelet keskustelevasi yhden ja saman kanssa. 

Mä keskustelen aiheesta, ihan sama keskustelukumppanin kanssa. Sun kommentti ei muuta mitään siitä mitä kirjoitin.

Vierailija
36862/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitköhän sä, että no nyt se on siellä taas ihan RSD päissään 😅😂 olen, mutta en sanonut mitään. Olit sitäpaitsi oikeassa ja asia oli hyvä. Minä RSDlailen ihan hissukseen itsekseni. Olen järkevä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36863/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu on syy miksi oon täällä jumissa. Duh.

Vierailija
36864/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu on syy miksi oon täällä jumissa. Duh.

Samoin. 

Vierailija
36865/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ihminen välillä lipsuukin

Vierailija
36866/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon,en ikinä alentaisi itseäni mihinkään salasuhteeseen. Sen verran arvostan, kunnioitan ja rakastan itseäni sekä arvostan mahdollista kumppaniani. 

Niin no joo, en olisi itsekään arvannut löytäväni itseäni tästä tilanteesta mutta sellaista se elämä joskus on. Eihän se salasuhde mikään optimaalinen tilanne olisi, tietysti mielelläni ottaisin koko paketin ihan julkisesti. Ap

Ihanan rauhallisesti ja hysteerittömästi todettu asiain tila

Vierailija
36867/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon,en ikinä alentaisi itseäni mihinkään salasuhteeseen. Sen verran arvostan, kunnioitan ja rakastan itseäni sekä arvostan mahdollista kumppaniani. 

Niin no joo, en olisi itsekään arvannut löytäväni itseäni tästä tilanteesta mutta sellaista se elämä joskus on. Eihän se salasuhde mikään optimaalinen tilanne olisi, tietysti mielelläni ottaisin koko paketin ihan julkisesti. Ap

Ihanan rauhallisesti ja hysteerittömästi todettu asiain tila

Kiitos. Pyrin pysymään järkevänä, hysteerittömänä ja rauhallisena vaikka se onkin ajoittain haastavaa.

Vierailija
36868/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peniksenikin kaipaa sua.

Kumpi enemmän? 

Sanotaanko näin että alakerran kaverilla on aktiiviset hetkensä, yläpää taas veivaa samoja juttuja loputonta ympyrärataa. Määräsuhteesta en osaa sanoa, mutta jatkuvuus/sporadisuus nyt on suurin ero.

Mitähän tuohon sanoisi? Kuulisin mielelläni yläosan veivauksista.

Vierailija
36869/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö sen asian, josta totesit ettet oikein tiedä osaatko sitä, ja johon totesin etten oikeastaan minäkään, ja jota molemmat kuitenkin päivittäisessä työssä kutakuinkin teemme. Ehdottaisin että pitäisimme tuosta aiheesta pienen yhteistyöpajan, ihan sinä ja minä vain, niin voisimme opettaa toisillemme asioita joita emme oikeastaan edes osaa, tai opiskella yhdessä. Tuota aihetta tai ehkä vaikka toisiamme vähän myös.

Vierailija
36870/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sen asian, josta totesit ettet oikein tiedä osaatko sitä, ja johon totesin etten oikeastaan minäkään, ja jota molemmat kuitenkin päivittäisessä työssä kutakuinkin teemme. Ehdottaisin että pitäisimme tuosta aiheesta pienen yhteistyöpajan, ihan sinä ja minä vain, niin voisimme opettaa toisillemme asioita joita emme oikeastaan edes osaa, tai opiskella yhdessä. Tuota aihetta tai ehkä vaikka toisiamme vähän myös.

Ihana,  yhteistyöpaja😍😍😍

Vierailija
36871/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudun mukaan! Mistä aloitetaan?

Vierailija
36872/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiliselle ihanalle terveiset. Olen miettinyt, mistä puhuttiin. Ja yrittänyt olla miettimättä sinua. En lähde tällaiseen enää ikinä. <3

Vierailija
36873/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että siinä yhteistyöpajassa puhuttaisiin paljon ohi aiheen🤭🤚

👩🏻+🧔🏼= 💚🤍

Vierailija
36874/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, ehdottaisin että alusta, eli r:stä. Tai voidaan myös aloittaa toisistamme suoraan.

Vierailija
36875/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan taas lystiä, kivaa päivää possukat.

Vierailija
36876/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, ehdottaisin että alusta, eli r:stä. Tai voidaan myös aloittaa toisista suoraan.

Melko lailla sama asia, joten kumpi vain käy. Teen mielelläni yhteistyötä kanssasi, ja toiminnallisuus on minusta tässä erityisen oivallinen lähestymistapa.

Vierailija
36877/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla myös hedelmällinen

Vierailija
36878/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haisee jokin kaalimainen.

Vierailija
36879/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä haisee jokin kaalimainen.

Kaalimato?

Vierailija
36880/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surettaa tämä tilanne. No terkut sulle kuitenkin.

Mikä tilanne?

Sinun tilanteestasi minä en tiedä mitään. Olen vapaa kuin taivaan lintu. 

Ketju on lukittu.