Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Järkky tyyli taas, ei muuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko toiselle merkityksellisempää antaa kuin oman kaipauksensa, sen että toinen on ajatuksissa ja mielessä mitä ikinä tekeekään.
Ja joo kivempaa olis olla oikeasti yhdessä.
Kaipaushan on täysin merkityksetöntä kaikille osapuolille. Vain konkreettiset tapahtumat irl ratkaisevat, mitään muuta ei edes ole.
Uskon, että unelmoijilla on kuitenkin kivempaa. T. Hölmö (ihana) sydän (Ap)
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä koiraa, sitoo liikaa ulkoilutusaikatauluihin ja olen muutenkin enemmän kissaihmisiä. Sormuksen voisin ottaa. Vauvaa tuskin ehtii enää, mutta voishan sitä yrittää.
En ottaisi kissaa ilmasellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Järkky tyyli taas, ei muuta!
Olet järkyttävän koominen hahmo, ei muuta!
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon,en ikinä alentaisi itseäni mihinkään salasuhteeseen. Sen verran arvostan, kunnioitan ja rakastan itseäni sekä arvostan mahdollista kumppaniani.
Niin no joo, en olisi itsekään arvannut löytäväni itseäni tästä tilanteesta mutta sellaista se elämä joskus on. Eihän se salasuhde mikään optimaalinen tilanne olisi, tietysti mielelläni ottaisin koko paketin ihan julkisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä koiraa, sitoo liikaa ulkoilutusaikatauluihin ja olen muutenkin enemmän kissaihmisiä. Sormuksen voisin ottaa. Vauvaa tuskin ehtii enää, mutta voishan sitä yrittää.
En ottaisi kissaa ilmasellakaan.
Minä en koiraa enkä koirallista kumppania vaikka maksettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on olemassa tuonpuoleinen, ihan järjetön ajatus ettei olisi. Eikä mikään asia maailmassa tue sitä, että vain nykyinen fyysinen maailma olisi todellista. Jos näin ajattelee, täytyy olla monella tavalla hyvin sokea.
Miksi olisi? Millä perustelet että olisi? Missä se olisi? Miten sinne päätyy ja millaisessa muodossa?
Ja nyt ihan pätevät perustelut, kiitos. Etenkin kahteen ensimmäiseen kysymykseen.
Vain idiootit perustavat uskomuksensa pelkkiin tunteisiin.
En mä nyt jaksa, jokainen voi näitä itse ajatella. Voi lähteä vaikka siitä ajatuksesta, onko henkimaailman olemassaolosta todisteita. Entä miten ihmisen kompleksisen persoona(sielu) voisi tuosta noin vaan ilmaantua ja sitte
Mitä tarkoitetaan jälkielämällä sekä miten ihmisen olemus ja tietoisuus liittyvät kuolemaan? Vaikka fyysinen keho kuoleekin niin tavallaan ihmisen henki voi jatkaa olemassaoloaan. Vian eri muodossa. Tieteellisestä näkökulmasta katsoen kuolema määritellään biologiseksi prosessiksi, jossa kehon elintoiminnot lakkaavat. Kun ihminen kuolee hänen kehonsa hajoaa ja ihminen palautuu ympäristöön. Tällä tarkoitan että fyysisesti ihmiset elävät osana ekosysteemiä jopa kuolemansa jälkeen mutta tämä ei tarkoita tietoisuuden tai sielun jatkuvuutta. Kysymystä voidaan pohtia semantiikan kautta: Mitä kukin meisttä tarkoittaa elämällä tai jälkielämällä? Jos tarkastellaan elämää pelkästään aineen kiertokulkuna tai energian säilymisenä (esimerkiksi hiili- tai happipartikkelit), niin voidaan sanoa että ihmiset elävät jollain tasolla kuolemansa jälkeenkin. Kuitenkin tämä ei tietystikään vastaa ihmisten kokemusta elämästä tai tietoisuudesta silloin kun olemme elossa.
Hän sivusta. Eikä hänkään pysty perustelemaan, vain spekuloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei ole pelkkä fyysinen soluköntti, joka maatuu ja hajoaa ja se siitä. Se on oikeasti aivan naurettava väite. On myös sielu/henki, jonka olemassaolo ei lakkaa. Eikä tällainen maailma voi yksinkertaisesti syntyä itsestään, tuosta noin vaan vailla minkäänlaista henkistä ulottuvuutta. Kaiken taustalla on syy.
Ihminen on nimenomaan pelkkää solukemiaa. Mitään suurempaa syytä ei ole, tähtipölyä kaikki. Naurettavaa on väittää muuta, etenkin kun sitä ei pysty millään perustelemaan. Argumentit kuusivuotiaan tasolla.
Kuusivuotiaat on usein aika viisaita. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei ole pelkkä fyysinen soluköntti, joka maatuu ja hajoaa ja se siitä. Se on oikeasti aivan naurettava väite. On myös sielu/henki, jonka olemassaolo ei lakkaa. Eikä tällainen maailma voi yksinkertaisesti syntyä itsestään, tuosta noin vaan vailla minkäänlaista henkistä ulottuvuutta. Kaiken taustalla on syy.
Ihminen on nimenomaan pelkkää solukemiaa. Mitään suurempaa syytä ei ole, tähtipölyä kaikki. Naurettavaa on väittää muuta, etenkin kun sitä ei pysty millään perustelemaan. Argumentit kuusivuotiaan tasolla.
Kuusivuotiaat on usein aika viisaita. ;)
Juu, mut kun mä haluan et se on niin ni sit se on niin. ;)
Voisitkohan joku päivä metsästää minua lounaan sijaan?
Se on niin kun kaivattu, tiedän olevan olemassa vaikka näen harvoin.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on olemassa tuonpuoleinen, ihan järjetön ajatus ettei olisi. Eikä mikään asia maailmassa tue sitä, että vain nykyinen fyysinen maailma olisi todellista. Jos näin ajattelee, täytyy olla monella tavalla hyvin sokea.
Miksi olisi? Millä perustelet että olisi? Missä se olisi? Miten sinne päätyy ja millaisessa muodossa?
Ja nyt ihan pätevät perustelut, kiitos. Etenkin kahteen ensimmäiseen kysymykseen.
Vain idiootit perustavat uskomuksensa pelkkiin tunteisiin.
En mä nyt jaksa, joka
ETSIKKOAIKA
Vierailija kirjoitti:
Lomalaiselle ratkiriemukasta päivää.🦄
Kuka olet yksisarvinen? Tunnistaako hän sinut tuosta emojista? Itselle tulee lähinnä yksi työkaveri (mies) mieleen.
Surettaa tämä tilanne. No terkut sulle kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Surettaa tämä tilanne. No terkut sulle kuitenkin.
Millainen tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon,en ikinä alentaisi itseäni mihinkään salasuhteeseen. Sen verran arvostan, kunnioitan ja rakastan itseäni sekä arvostan mahdollista kumppaniani.
En minäkään. En kunnioita epärehellisiä ihmisiä.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Huomentapäevää herkkupepulleni! Illalla levitän pakarasi ja nuuhkaisen... kaipaan sinua kovasti niin ja ainiaan. Sniif herkistyin.
Tää on tosi rivoa, ihan sama kenen kirjoittamana!
Joiltain on taas unohtunut ketjun aihe.
Voitteko lopettaa uskontokeskustelun, kiitos. Ei yhäkään kuulu ketjuun. Ja uskon itse todellakin Jumalaan, mutta ne pohdinnat pidän itselläni tai kaveripiirissä. Mikä teitä vaivaa, kun on niin hankala pysyä asiassa? Jutteletteko kavereidenkin asioiden ohi?
Ai jaa, mulle näin sinkkuna kelpaisi kyllä. Kaivatun ongelmahan se kumppani olisi eikä minun.