Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten ei pitäis tehdä lapsia jos ei ole resursseja tarjota suht suurella varmuudella niille hyvää elämää. Henkistä, taloudellista. Terkkuja vaan vanhemmille. Nää asiat pitää miettiä vuosikymmenten päähän, ei auta vaikka olisi vaurasta lapsen syntyessä. Myöskään riitaisan kodin tarjoaminen lapselle ei ole oikein. Erotkaa mielummin.
Ei pidä olla katkera heille. Et voi ikinä tietää olisitko itse toiminut samoin heidän kengissä. Mutta muuten olen tavallaan, samaa mieltä kanssasi.
En olisi toiminut samoin. Tunnen erittäin suurta vastuutta siitä, miten lapsia kohdellaan enkä ikinä antaisi itselleni anteeksi jos olisin tarjonnut muuta kuin lähtökohtaisesti onnellisen ja terveen lapsuuden lapselleni. M
Kerro tää ke.hity.smäala!sille. Sitten tunkevat eläte?ksi tänne lakaisijan tietotaidoilla.
Olen ja haluan. Et ymmärrä, kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sarjaa, to do listaa, karkkia ja kaivattua.
Vierailija kirjoitti:
s. 146
Mikä niistä viesteistä? Useampi osui.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Että olinpa taas kauhean asiallinen ja kuiva. Miten sinä siitä mitään saisit irti, miten ymmärtäisit kuinka sydämessäni roihuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjaa, to do listaa, karkkia ja kaivattua.
*okke nyt nukkuu, vastasin väärään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos pojat! Teitte taas päivästäni kirkkaamman. En minä teidän kanssa sänkyyn mene, mutta rakastan teitä kaikkia!
Saatte vanhan naisen mielen kirkastumaan. 😍
Kumpi on kivempi: Sähköavusteinen "polkupyörä" vai kauko-ohjattava lennokki eli rooni?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Tällä hetkellä vain kaivattua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö jo naimisiin?
Viikon päästä lauantaina ja ollaan yhdessä, yhdessä aina?
Ihan noin nopeasti ei taida onnistua kummaltakaan.
Toiminnan ihmisillä tapahtuu, kun laitetaan tapahtumaan. 😉
Ei olla tavattu vielä eikä vaihdettu irl-viestejä aikoihin. Välissä on vielä askelia tai pikemminkin loikkia otettavana. Vai miten itse ajattelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
s. 146
Mikä niistä viesteistä? Useampi osui.
Varmaan se, jossa kosittiin. sivu
Olisi kiva rakastaa sellaista ihmistä joka olisi persoonani kasvun motivaattori eli kampanjoija tyyppi. He eivät vain kaiketi etsi omaa vastakohtaansa eli tuppisuita seikkalijoita jotka ovat mieluummin taka-alalla tutkimassa asioita ennen kuin osallistuvat toimintaan. Well, I dunno 🏻
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Ajattelen sua. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Kuvittelen sinut lähelleni, se on suuri haaveeni. Jotain, mitä en tule tavoittamaan. Ei minulla ole sinuun oikeutta tai mahdollisuutta, ja silti toivoisin, että vielä uudestaan kertoisit ajatelleesi minua.
Vierailija kirjoitti:
Sinä minuun ihastunut, levittäisitkö taas jalkasi minulle? Haluaisin tehdä tarpeeni sinuun T. Idiootti
Hyvää yötä kauniille auringonkukalle ja pienelle puna-apilalle. Kauniita unia.
Minä käytän vain käsiäni ja suutani.