Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Olen ollut elämäni aikana niin monen naisen kanssa, mutta sinua suorastaan pelkään. Kädestä pitäminenkin aiheuttaisi varmaan sydänkohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Voisitte selvittää ongelmanne kassunkurun pöpelikössä jalkaväen asein.
🤣
Jeesus tietää mistä minut löytää. Arvostan omaa rauhaa.
Löytyikö sivu? Tuli käskynä kirjekyyhkyltä.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus tietää mistä minut löytää. Arvostan omaa rauhaa.
Kysyn siis häneltä tarkemmat koordinaatit.
Vierailija kirjoitti:
Kelaan, hetki.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut elämäni aikana niin monen naisen kanssa, mutta sinua suorastaan pelkään. Kädestä pitäminenkin aiheuttaisi varmaan sydänkohtauksen.
Millainen tää nainen sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Hei tyyppi! Muistatkohan vielä minut?
t. Mä
Miten tuon nyt sanoittaisi. Jos käyttäisi sittenkin toisten (EZ&Behm) sanoja: tunnista tuntiin on ikävä sua. Ja valitettavasti tämä ei ole edes vale.
Vierailija kirjoitti:
Subwayltä löytyy hauska titteli: Sandwich artist 🥪🧑🏻🎨 Tuli vaa bongattua, että mikä taiteilija hän on oikein nimilaatan mukaan ja mietittyä omaa välttelevän taiteilijan elämää 🛡🌿🧑🏻🎨 🌿
Kiva tapa lisätä työn merkityksellisyyden tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani tunnen oloni kaivatun naisen seurassa erittäin turvalliseksi ja mukavaksi. Tunnistan kyllä tuon kuvailemasi tunteen, taisin itse olla tuntemisen alkuaikoina vähän sellainen myös. Jännitti paljon. Mutta ajan ja tutustumisen mittaan se on hälvennyt, vaikka ihastuminen pikemminkin vain vahvistunut. Jännitän edelleen, mutta eri asioita ja eri tavoin. Esimerkiksi odotus tulevasta tapaamisesta saa niitä perhosparvia mylläämään sisukaluissa. Kun tapaaminen realisoituu, saavutan heti ilon ja rentouden hänen näkemisestään. Hänen läsnäolonsa on parasta lääkettä kaikkiin vaivoihin. Pointtinani ehkä, että tsemppiä, se voi siitä muuttua vielä paljon paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Löytyi. Mikä viesti erityisesti? 😊
En kaipaa enää ketään. Olen avoin sille että elämääni tulee uusi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen tää nainen sitten on?
Pitkäaikainen kaveri. Kai hän ihan tavallinen on, mutta minun silmissäni maailman ihanin ja kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Subwayltä löytyy hauska titteli: Sandwich artist 🥪🧑🏻🎨 Tuli vaa bongattua, että mikä taiteilija hän on oikein nimilaatan mukaan ja mietittyä omaa välttelevän taiteilijan elämää 🛡🌿🧑🏻🎨 🌿
Kiva tapa lisätä työn merkityksellisyyden tunnetta.
Mun alkuperäinen katosi johonkin? Niin kovin mua vastustetaan täällä 😲
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa enää ketään. Olen avoin sille että elämääni tulee uusi nainen.
Toivomme että löydät ihanan.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Voisitte selvittää ongelmanne kassunkurun pöpelikössä jalkaväen asein.