Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla tehdä aloitetta, kun ei ole antaa sitä, mitä useimmat ihmiset haluavat. Niin paljon olen vuosien saatossa oppinut. Joo, kyllähän me pantais ja varmaan paljonkin, oltaisiin myös hyvää seuraa toisillemme, mutta kaipaisit minua kuutena päivänä viikosta.
Ketä panisit niinä kuutena muuna päivänä?
En ketään. En myöskään näkisi ketään.
Miksi? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla tehdä aloitetta, kun ei ole antaa sitä, mitä useimmat ihmiset haluavat. Niin paljon olen vuosien saatossa oppinut. Joo, kyllähän me pantais ja varmaan paljonkin, oltaisiin myös hyvää seuraa toisillemme, mutta kaipaisit minua kuutena päivänä viikosta.
Aika kovat luulot itsestä. Oletan, että olet mies.
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä. Niitä, jotka ymmärtävät ja tietävät itsensä ja niitä, kenellä on itsestään erilaisia luuloja. Olen ensimmäisessä kategoriassa ja syvällä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Niin että saisin joka viikosta yhden päivän?
Mulle kävis paremmin kuin hyvin. En haluiskaan nähdä kovin usein
Vierailija kirjoitti:
Kaipaukseni kiihtyy iltojen tummumisen tahdissa. Haluaisin perin pohjin olla sinulle, osa sinua. Näen tähdenlentoja siellä, missä niitä ei ole. Heittelen niille tyhjiksi todistettuja toiveita. Hulluuteni sinuun saa haaveilemaan, haavoittumaan. Halujeni haavemaa.
Toiveet eivät ole tyhjiä vaan täysiä, eikö niin? Rakas, toivon sinua aina vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eri
Elämä on niin ihanaa, kun on vastuussa vain ja ainoastaan itselleen.
No olis se yksi päivä enemmän kuin tällä hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Nonni, nyt alko sit tää jatkuvan palelun kausi.
Kovin on kylmä ilman kaivattua. Sielua myöten syväjäässä. Tulisipa hän ja sulattaisi kohmeisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat on lapsenkaltaisia.
Ja jotkut papat kuvittelevat olevansa hauskoja, mutta ovat vain säälittäviä.
Papat ei koskaan kuvittele olevansa hauskoja. Papat nyt vaan on hauskoja.
Olin nelisen vuotta sitten vielä terve. Olin silloin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun nään sut siellä, mun toivo herää aina uudestaan. Ja hetken päästä tunnen itteni idiootiks.
Miksi?
Oon sille pelkkää ilmaa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eri
Elämä on niin ihanaa, kun on vastuussa vain ja ainoastaan itselleen.
En ymmärrä, onko sulla siis lapset kuudesti viikossa vai täh? Sama eri
Ajatuksissani syleilen sinua joka ilta ja yö,mutta onhan siitä jo aikaa..liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun nään sut siellä, mun toivo herää aina uudestaan. Ja hetken päästä tunnen itteni idiootiks.
Miksi?
Oon sille pelkkää ilmaa nykyään.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
No olis se yksi päivä enemmän kuin tällä hetkellä
Paras asenne 👍 sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätän rakastaa sinua hiljaisuudessa... Sillä hiljaisuudessa en löydä hylkäämistä, Päätän rakastaa sinua yksinäisyydessä... Sillä yksinäisyydessä kukaan ei omista sinua mutta minä, Päätän ihailla sinua kaukaa... Sillä etäisyys suojelee minua tuskalta, Päätän suudella sinua tuulessa... Sillä tuuli on lempeämpi kuin huuleni, Päätän pitää sinut unissani... Sillä unelmissani sinulla ei ole loppua. - Rumi
Itsekeskeinen ajatelma.
No ymmärrän ehkä ajatustasi taustalla mutta ei se nyt kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätän rakastaa sinua hiljaisuudessa... Sillä hiljaisuudessa en löydä hylkäämistä, Päätän rakastaa sinua yksinäisyydessä... Sillä yksinäisyydessä kukaan ei omista sinua mutta minä, Päätän ihailla sinua kaukaa... Sillä etäisyys suojelee minua tuskalta, Päätän suudella sinua tuulessa... Sillä tuuli on lempeämpi kuin huuleni, Päätän pitää sinut unissani... Sillä unelmissani sinulla ei ole loppua. - Rumi
Itsekeskeinen ajatelma.
No ymmärrän ehkä ajatustasi taustalla mutta ei se nyt kuitenkaan ole.
Rumilla on hyviä ajatuksia. Laitoin niitä ennen rakkaalleni. -romanttinen mies sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat on lapsenkaltaisia.
Ja jotkut papat kuvittelevat olevansa hauskoja, mutta ovat vain säälittäviä.
Papat ei koskaan kuvittele olevansa hauskoja. Papat nyt vaan on hauskoja.
Iskävitsi naurattaa vain iskää itteensä
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan palmun alla? Lomalaiselle😚
Ollapa kaivatun alla...
Vierailija kirjoitti:
Olin nelisen vuotta sitten vielä terve. Olin silloin onnellinen.
Mä olin silloin vielä toiveikas.
Milloin viimeksi on syleilty?