Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti voit hyvin.
Muuten kaikki hyvin, jos tätä päivää ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suuttunut, hermostuin. Saattoi olla myös nälkäkiukkua.
Sait jo palaa rinnan alle?
Joo, älysin mennä syömään.
Oletko vielä samaa mieltä?
No, siitä asiasta ainakin, että tää on kuormittavaa näin kun tuntuu että pitäisi edetä edes etanan vauhtia.
Kun ei pääse eteenpäin, otetaan välillä takapakkia. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Tuntuu hyvälle ajatella sinua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Samoin, samalta tuntuu. Ajattelen sua niin pitkään kuin nyt jaksan. Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipausketjussa roikunko viimeiseen asti?
Josko kaivattu sittenkin löytyisi?
Näistä viesteistä löytyykö viimeinen rasti,
joka yhteen tuo taas meidät, ystäväin? 🎵🎶
Kuulostais paremmalta, jos vaihdat löytyisi ja sittenkin -sanojen paikat keskenään toisessa säkeessä ja neljänteen säkeeseen laitat sanan taas ennen sanaa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Ihmismieli on arvaamaton.
Niin hyvässä kuin pahassakin.
Halusit mua aikoinaan ja nyt vuosien jälkeen mietin sinua koko ajan. Kannattaa olla hidasälyinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon helpotti sen jälkeen kun sanoin suorat sanat ja estin hänet. Olo on energisempi. Guten nacht.
On se tapa tuokin panikoida. Ensin ilmoittaa rakastavansa ja sitten laittaa estoon, kun ei uskalla odottaa vastausta.
Mä tein vähän tuolla tavalla. Panikoin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Halusit mua aikoinaan ja nyt vuosien jälkeen mietin sinua koko ajan. Kannattaa olla hidasälyinen!
No mitäpä jos kertoisit tuon hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkis jossain, niin kertoisinkin.
Hyvää yötä Carol Lombardia muistuttavalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soussal miidia on inventoitu
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soussal miidia on inventoitu
Pitäis nimikin tietää varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihmismieli on arvaamaton.
Päinvastoin.
Älysin että oon kuluttanut aikaa väärässä paikassa. Viikkoraportti kiittää. Tää viimeinen kerta ei tuntunut enää niin pahalta, kai sitä on sit jo niin karaistunut. Jatkakaa rauhassa.
Oikeassa paikassa voi nähdä.
Hyvää yötä T, tänään on ollut kovin flunssaiset tunnelmat täällä. Toivottavasti siellä ollaan terveinä.
J
Joistakin kyl huomaa etukäteen että ovat tiukassa paikassa arvaamattomia. Näitä on joukossamme yllättävän paljon.