Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
G: onko sinussa pelottava tai pelottavia piirteitä?
Kyky sanoittaa ja ilmaista muutenkin mielikuvallisesti ajatukseni. Olenhan introvertti kampanjoija luonteeltani --- eräänlainen taiteilija.
Vierailija kirjoitti:
Olen tällainen mörkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä. Olen tasapainoinen, sinut itseni kanssa. Minussa ei ole jotakin salaisia puolia, joita en tuntisi. Minut tunnetaan leppoisana ja mukavana ihmisenä, ja sellainen olenkin. No ok, pelottava voin olla, kun puolustan heikompia. Katutilanteessa saatan räyhätä kuin mikäkin mielipuoli, jos jotakin kohdellaan kaltoin. Kaivatusta olen jotenkin pelottava. Varmaan näen liikaa ja se pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsen et tästä lähtien täytyy olla coolisti. Tuliko hän vain järkiinsä vai tapahtuiko jotain, en tiedä. 🤔
Millä tavalla coolisti? Käyttäytyä asiallisesti? Eikö se ole lähtökohta?
Tuun hulluksi kun mikään ei etene eikä selviä
En ole vuosiin ajatellut ketään näin ahkerasti, mutta yksi ihana uni sinusta, enkä saa sinua mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on vaan pakko ottaa härkää sarvista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mussa pelottaa?
Ex-kaivattu kandidaatti oli klassinen hauras piilonarsisti jonka hovista kun lähti niin vainotuksi joutui. Ei kiinnosta olla sellaisen kanssa tekemisissä kuka ei ymmärrä empatiaa. Epäilen että hän edelleenkin "kaipaa" minua, fawning empaatikkoa, ja on kateellinen kaikille naisille joihin olen hänen jälkeensä tuntenut vetovoimaa.
Omnipotenttiuus on vakava häiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mussa pelottaa?
Ex-kaivattu kandidaatti oli klassinen hauras piilonarsisti jonka hovista kun lähti niin vainotuksi joutui. Ei kiinnosta olla sellaisen kanssa tekemisissä kuka ei ymmärrä empatiaa. Epäilen että hän edelleenkin "kaipaa" minua, fawning empaatikkoa, ja on kateellinen kaikille naisille joihin olen hänen jälkeensä tuntenut vetovoimaa.
Söpöjä nämä sinun itsereflektoivat analyysisi. <3 ihan sivusta huomio vain
Vierailija kirjoitti:
Jos hedelmällinen nainen tapaa biologisesti sopivan miehen ovulaation aikaan, syttyy helposti hyvin voimakasta tunteilua. Niihin "tunteisiin" jää helposti kiinni. Ikääntyvillä naisilla ei tuollaiset "tunteet" enää olekaan mahdollisia, eivätkä he herätä "tunteita" miehissäkään.
Luonnolla on järkensä, syynsä ja tarkoituksensa. Silkkaa typeryyttä alistaa se lainausmerkkeihin.
Joo, jos näen totuuden, en suostu esittämään, että se olisi jotain muuta. Kai se on sitten pelottavaa joidenkin mielestä. Mun mielestä huomattavasti pelottavampaa on ihmisten kyky elää valheessa vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Kaikki on hänen käsissään, en voi kuin odottaa selviääkö koskaan. Jaksanko?
Kunpa saisin edes väliaikatietoja miltä näyttää, en kehtaa enää itse kysyä.
Vaikka pukisi nunnakaavun 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mussa pelottaa?
Söpöjä nämä sinun itsereflektoivat analyysisi. <3 ihan sivusta huomio vain
Valitettavasti narsistisen persoonan kanssa toimiminen ei ole söpöä vaan raadollista.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, mutta Sellaiset asiat pitää oppia jättämään omaan arvoonsa.
Tunteita tulee ja menee, ei mikään ole ikuista.
Ootko varma, että laitoit sen mulle?