Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä per*eleestä saa mitään selvää. 😃
Tulkaa kaikki kahville samaan aikaan tai erikseen.
Tuuaanko pullaa?
Joo voitte tuua. Ja maitoa tarttii kans. 👍
selvä. Pistät sitte housut jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä vaan emakkos omanais 🤣
Nii. Mitä jos en pidä ketään. Saatte kaikki pakit. 😌
Saat tukemme täällä ketjussa. Siunausta veli!🙏
Tänks! 😇
Nyt nukkumaan. Aamulla 05 ylös reippaasti. Oispa kiva kun olisi kaveri vieressä🥲 Mies miun makkuun😍
Ymmärtäisit minusta, miksi olin niin varautunut, kun kertoisin äidistäni. Hän on kuin... saatana jumalan saappaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä kyllä erikoinen nainen. Vaikeaselkoinen. Laitat minulle viestiä mutta et itse vastaa mitään minun lähettämään viestiin. Onko tämä jotain peliä?
Jos olet laittanut ihan oikeassa elämässä,niin outoa.
Ihan oikeassa elämässä. Tietää minut kärsivälliseksi, joten ehkä hän haluaa testata minua, että koska ärähdän. Voi olla että hän joutuu odottamaan vielä toivon. Vielä en ala repimään ovia sijoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile sitä kaunista kypsää naista?
Tumma kaunotar.
Vaalea. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisit minusta, miksi olin niin varautunut, kun kertoisin äidistäni. Hän on kuin... saatana jumalan saappaissa.
Oletko nainen vai mies? Avpd-anime-spede?
Löysin miehen minun makuuni. 😊
Vierailija kirjoitti:
Haaveet kaatui.
Pystytä huomenna uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Haaveet kaatui.
Nostetaanko ne yhdessä ylös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pitää huolta sinusta. Vaistoni kertoo että hän, jonka piti joskus kauan sitten pitää huolta sinusta, ei pitänytkään huolta oikein sinusta.
Mistä tällainen käsitys? Millä lailla huolta?
Kuten ihmisestä pidetään huolta.
Niin millä osa-alueella? Taloudellisesti, seksuaalisesti, hoivallisesti vai miten? Ihmisestä voidaan pitää todella monella tavalla huolta
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveet kaatui.
Pystytä huomenna uudestaan.
Ei enää.
Nainen on luoduista kummallisin. Naiselle, miehelle ja koko perheelle on parasta, että jäykkä, mutta oikeamielinen mies johtaa perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Okei, no nii Okei. Kyl mä hyväksyn varovaisuuden. Oon mäki tietyllä tapaa varauksellinen, ihan kaikkien kanssa, mut muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut jatkaa elämää, mutta ei se vaan onnistunut. Hyvää jatkoa teille muille.
Aina on toivoa. Älä luovuta, ystävä kallis. Halaan sinua, rutistan hyvin. 💗
Hyvää jatkoa. 💜. Helpotus on suuri. Ei yhtäkään pimeää yötä enää. Vaan valoa. Eläkäähän ihmisiksi ja tehkää maapallosta osaltanne parempi paikka elää.
Ja lopuksi kiitos. 💜.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään älykkäästä kaivatustani. Juttujen perusteella ei löydy kyllä täältä.
En oo nyt ehtinyt, kun aattelin ettet kumminkaan oo täällä lukemassa niitä. Sitä paitsi pitää esittää tyhmää ettei kukaan tunnista.
Joskus sitä tietää asioita. Kovassa kuumeessa olo voi olla huono ja vointi hyvin heikko, ihminen aivan elottoman oloinen. Poika parani ja oli varmasti onnellisempi ihminen. Nyt hän sai jälleen elämänsä takaisin ja niin hän eli. Kiitos jaosta. Hyviä ajatuksia parantamisesta. Parannetaan toisiamme.