Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
33821/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelu täällä on iso uhka minulle.

Ihan vapaaehtoista tämä on. Taidat pelätä paljastuvasi.

Sinun ehdoillasi, kuinkas muutenkaan.

Vierailija
33822/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kehno peittelemään sitä, mikä on ilmeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33823/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ratkaista arvoituksen. Tunteen siitä, että sielumme tuntevat toisensa. 

n->n?😍

Vierailija
33824/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko tapaavani häntä välttämättä ikinä, ellen nimenomaisesti matkusta hänen paikkakunnalleen ja mene hänen työpaikalleen. 

Mikset vaan soita sinne? 

Ei ole mitään oikeaa asiaa, eikä hän odota tai toivo mitään yhteydenottoja minulta. 

No miten sä sitten voit sen työpaikalle tupsahtaa? 😅

Et ole ikinä kuullut julkisista työpaikoista, palveluammateista ym. Kuka tahansa voi mennä esim. baariin, ravintolaan, hotelliin, parturi-kampaamoon, kauppaan, kirkkoon ymv.

Jos henkilö ei toivo yhteydenottoa, niin miten voit mennä?

Kävelen viattoman näköisenä sisään niin kuin muutkin rahvaan edustajat.

Vierailija
33825/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut vois hyvinkin joku tuttu tunnistaa joidenkin viestien perusteella, mutten oikeastaan jaksa välittää. Ihan sama. Tosin en tykkää avautua näin julkisesti, joten pitää yrittää vähän hillitä mitä kirjoittelee.

Niin minutkin voisi, mutta mitä sitten, vaikka koko maailma tunnistaisi minut täältä. Ei ne sitä tiedä, ketä täällä kaipaan.

Vierailija
33826/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko tapaavani häntä välttämättä ikinä, ellen nimenomaisesti matkusta hänen paikkakunnalleen ja mene hänen työpaikalleen. 

Mikset vaan soita sinne? 

Ei ole mitään oikeaa asiaa, eikä hän odota tai toivo mitään yhteydenottoja minulta. 

No miten sä sitten voit sen työpaikalle tupsahtaa? 😅

Et ole ikinä kuullut julkisista työpaikoista, palveluammateista ym. Kuka tahansa voi mennä esim. baariin, ravintolaan, hotelliin, parturi-kampaamoon, kauppaan, kirkkoon ymv.

Jos henkilö ei toivo yhteydenottoa, niin miten voit menn

Käyt sä usein täällä tyyliin. 

Vierailija
33827/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt sitten on niin ilmeistä?

Vierailija
33828/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ratkaista arvoituksen. Tunteen siitä, että sielumme tuntevat toisensa. 

n->n?😍

n->m

Vierailija
33829/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyljessäni sul olis lämmin

Vierailija
33830/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkotatko mun masua? 

Vierailija
33831/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaivattuni oli minulle epäsopiva, tulin kaivanneeksi häntä täällä jossakin vaiheessa elämää. Jos olisi tunnistanutkin (jo noh, tulipa välillä erittäin tunnisteellisiakin vastauksia), niin en välitä. En tulisi koskaan myöntämään mitään irlinä, kun en halua leikkiä toisen tunteilla, enkä hänen kanssaan suhteeseen koskaan pyrkinyt. Onneksi aika ja näkemättömyys alkaa parantaa jatkuvasta ajattelusta. Silti hän tulee aina olemaan tietynlaisessa erityisyyden kategoriassa minun aivoissani. Luja halaus hänelle sinne, missä ikinä tätä lauantaipäivää viettääkään. 🤗

Vierailija
33832/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei poistelija, miksei omaa tyyliään saa kuvailla täällä? Sehän on tunnisteellisinta ikinä

Kyllä se mulqqu poistaa muidenkin viestejä, joissa ei ole mitään poistettavaa.

En mä sitä kysynyt nyt vaan noista tyyleistä

Vierailija
33833/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tunnistanut täältä montakin tyyppiä, sekä miehiä että naisia. Ja myös trol laavan parivaljakon. Muutamista muistakin on epäilyksiä. Minutkin on tunnistettu, mutta aivan sama. Ei sillä ole mitään vaikutusta yhtään mihinkään. Irl asiat ovat mitä ovat, eivätkä ne palstailuista muuksi muutu.

Sä nyt vain oot aivan vtun sekaisin.

Pippelinvenyttäjä hiljaa!

😂 sivu

Vierailija
33834/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla ei ole mitään väliä, ellei se edistä omaa etua.

Vierailija
33835/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kaivattuni oli minulle epäsopiva, tulin kaivanneeksi häntä täällä jossakin vaiheessa elämää. Jos olisi tunnistanutkin (jo noh, tulipa välillä erittäin tunnisteellisiakin vastauksia), niin en välitä. En tulisi koskaan myöntämään mitään irlinä, kun en halua leikkiä toisen tunteilla, enkä hänen kanssaan suhteeseen koskaan pyrkinyt. Onneksi aika ja näkemättömyys alkaa parantaa jatkuvasta ajattelusta. Silti hän tulee aina olemaan tietynlaisessa erityisyyden kategoriassa minun aivoissani. Luja halaus hänelle sinne, missä ikinä tätä lauantaipäivää viettääkään. 🤗

Millätavalla epäsopiva?😔

Vierailija
33836/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millätavalla epäsopiva?😔

Ei sinulle, arvon kaipaaja. Epäsopivuus ei liity persoonaan tai ulkonäköönsä. Ap

Vierailija
33837/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥒💦🍑💦🥰🤗

Terv. lla 🐛sesi

Vierailija
33838/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millätavalla epäsopiva?😔

Ei sinulle, arvon kaipaaja. Epäsopivuus ei liity persoonaan tai ulkonäköönsä. Ap

Itselle varmaan joku 97% kaikista epäsopivia mitä tulee vastaan, niin eiköhän niitä riitä vähän väkisinkin. Sinne mahtuu aika monta hyvännäköistä.

Vierailija
33839/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥒💦🍑💦🥰🤗

Terv. lla 🐛sesi

Vierailija
33840/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: