Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Olet kehno peittelemään sitä, mikä on ilmeistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ratkaista arvoituksen. Tunteen siitä, että sielumme tuntevat toisensa.
n->n?😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tapaavani häntä välttämättä ikinä, ellen nimenomaisesti matkusta hänen paikkakunnalleen ja mene hänen työpaikalleen.
Mikset vaan soita sinne?
Ei ole mitään oikeaa asiaa, eikä hän odota tai toivo mitään yhteydenottoja minulta.
No miten sä sitten voit sen työpaikalle tupsahtaa? 😅
Et ole ikinä kuullut julkisista työpaikoista, palveluammateista ym. Kuka tahansa voi mennä esim. baariin, ravintolaan, hotelliin, parturi-kampaamoon, kauppaan, kirkkoon ymv.
Jos henkilö ei toivo yhteydenottoa, niin miten voit mennä?
Kävelen viattoman näköisenä sisään niin kuin muutkin rahvaan edustajat.
Vierailija kirjoitti:
Mut vois hyvinkin joku tuttu tunnistaa joidenkin viestien perusteella, mutten oikeastaan jaksa välittää. Ihan sama. Tosin en tykkää avautua näin julkisesti, joten pitää yrittää vähän hillitä mitä kirjoittelee.
Niin minutkin voisi, mutta mitä sitten, vaikka koko maailma tunnistaisi minut täältä. Ei ne sitä tiedä, ketä täällä kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tapaavani häntä välttämättä ikinä, ellen nimenomaisesti matkusta hänen paikkakunnalleen ja mene hänen työpaikalleen.
Mikset vaan soita sinne?
Ei ole mitään oikeaa asiaa, eikä hän odota tai toivo mitään yhteydenottoja minulta.
No miten sä sitten voit sen työpaikalle tupsahtaa? 😅
Et ole ikinä kuullut julkisista työpaikoista, palveluammateista ym. Kuka tahansa voi mennä esim. baariin, ravintolaan, hotelliin, parturi-kampaamoon, kauppaan, kirkkoon ymv.
Jos henkilö ei toivo yhteydenottoa, niin miten voit menn
Käyt sä usein täällä tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt sitten on niin ilmeistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ratkaista arvoituksen. Tunteen siitä, että sielumme tuntevat toisensa.
n->n?😍
n->m
Vierailija kirjoitti:
Tarkotatko mun masua?
Vaikka kaivattuni oli minulle epäsopiva, tulin kaivanneeksi häntä täällä jossakin vaiheessa elämää. Jos olisi tunnistanutkin (jo noh, tulipa välillä erittäin tunnisteellisiakin vastauksia), niin en välitä. En tulisi koskaan myöntämään mitään irlinä, kun en halua leikkiä toisen tunteilla, enkä hänen kanssaan suhteeseen koskaan pyrkinyt. Onneksi aika ja näkemättömyys alkaa parantaa jatkuvasta ajattelusta. Silti hän tulee aina olemaan tietynlaisessa erityisyyden kategoriassa minun aivoissani. Luja halaus hänelle sinne, missä ikinä tätä lauantaipäivää viettääkään. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei poistelija, miksei omaa tyyliään saa kuvailla täällä? Sehän on tunnisteellisinta ikinä
Kyllä se mulqqu poistaa muidenkin viestejä, joissa ei ole mitään poistettavaa.
En mä sitä kysynyt nyt vaan noista tyyleistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tunnistanut täältä montakin tyyppiä, sekä miehiä että naisia. Ja myös trol laavan parivaljakon. Muutamista muistakin on epäilyksiä. Minutkin on tunnistettu, mutta aivan sama. Ei sillä ole mitään vaikutusta yhtään mihinkään. Irl asiat ovat mitä ovat, eivätkä ne palstailuista muuksi muutu.
Sä nyt vain oot aivan vtun sekaisin.
Pippelinvenyttäjä hiljaa!
😂 sivu
Muilla ei ole mitään väliä, ellei se edistä omaa etua.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kaivattuni oli minulle epäsopiva, tulin kaivanneeksi häntä täällä jossakin vaiheessa elämää. Jos olisi tunnistanutkin (jo noh, tulipa välillä erittäin tunnisteellisiakin vastauksia), niin en välitä. En tulisi koskaan myöntämään mitään irlinä, kun en halua leikkiä toisen tunteilla, enkä hänen kanssaan suhteeseen koskaan pyrkinyt. Onneksi aika ja näkemättömyys alkaa parantaa jatkuvasta ajattelusta. Silti hän tulee aina olemaan tietynlaisessa erityisyyden kategoriassa minun aivoissani. Luja halaus hänelle sinne, missä ikinä tätä lauantaipäivää viettääkään. 🤗
Millätavalla epäsopiva?😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millätavalla epäsopiva?😔
Ei sinulle, arvon kaipaaja. Epäsopivuus ei liity persoonaan tai ulkonäköönsä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millätavalla epäsopiva?😔
Ei sinulle, arvon kaipaaja. Epäsopivuus ei liity persoonaan tai ulkonäköönsä. Ap
Itselle varmaan joku 97% kaikista epäsopivia mitä tulee vastaan, niin eiköhän niitä riitä vähän väkisinkin. Sinne mahtuu aika monta hyvännäköistä.
Vierailija kirjoitti:
🥒💦🍑💦🥰🤗
Terv. lla 🐛sesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥒💦🍑💦🥰🤗
Terv. lla 🐛sesi
Miksi sydänkuva jää tuosta pois?
Sinun ehdoillasi, kuinkas muutenkaan.