Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥒💦🍑💦🥰🤗
Terv. lla 🐛sesi
Miksi sydänkuva jää tuosta pois?
Saisi jäädä kaikki tuosta pois.
Vierailija kirjoitti:
Muilla ei ole mitään väliä, ellei se edistä omaa etua.
Mihin viittaat? Kaivattuusi vai itseesi vai poistelijaan vai kehen?
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Minä en ole tässäkään kirjoittajana. E
Kaikki täällä ei ole originelli E:lle tai E:ltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kaivattuni oli minulle epäsopiva, tulin kaivanneeksi häntä täällä jossakin vaiheessa elämää. Jos olisi tunnistanutkin (jo noh, tulipa välillä erittäin tunnisteellisiakin vastauksia), niin en välitä. En tulisi koskaan myöntämään mitään irlinä, kun en halua leikkiä toisen tunteilla, enkä hänen kanssaan suhteeseen koskaan pyrkinyt. Onneksi aika ja näkemättömyys alkaa parantaa jatkuvasta ajattelusta. Silti hän tulee aina olemaan tietynlaisessa erityisyyden kategoriassa minun aivoissani. Luja halaus hänelle sinne, missä ikinä tätä lauantaipäivää viettääkään. 🤗
Millätavalla epäsopiva?😔
Ei sinulle, arvon kaipaaja. Epäsopivuus ei liity persoonaan tai ulkonäköönsä. Ap
Joku on vielä krantumpi rakkautensa suhteen kuin minä. Ota 🏆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kehno peittelemään sitä, mikä on ilmeistä.
Mikä nyt sitten on niin ilmeistä?
Rakkauteni häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kaivattuni oli minulle epäsopiva, tulin kaivanneeksi häntä täällä jossakin vaiheessa elämää. Jos olisi tunnistanutkin (jo noh, tulipa välillä erittäin tunnisteellisiakin vastauksia), niin en välitä. En tulisi koskaan myöntämään mitään irlinä, kun en halua leikkiä toisen tunteilla, enkä hänen kanssaan suhteeseen koskaan pyrkinyt. Onneksi aika ja näkemättömyys alkaa parantaa jatkuvasta ajattelusta. Silti hän tulee aina olemaan tietynlaisessa erityisyyden kategoriassa minun aivoissani. Luja halaus hänelle sinne, missä ikinä tätä lauantaipäivää viettääkään. 🤗
Millätavalla epäsopiva?😔
Ei sinulle, arvon kaipaaja. Epäsopivuus ei liity persoonaan tai ulkonäköönsä. Ap
Sama. Harva nyt vain on kovin kiinnostava. Kaivattu oli siinä harvinaislaatuinen. Mutta mitäpä näitä muistelemaan, kun on menneen talven lumia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kyllä osaa aika hyvin vetää altruistisen ihmisen roolia jonkin aikaa. Egoismi se kuitenkin lopulta voittaa.
Vau puhdas altruismi on todella harvinaista. Ympäristö ei oikein suosi, ruokkii ristiriitoja persoonaan sellainen jos hyvää ymmärrystään suosii kaikessa niitä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Minä en ole tässäkään kirjoittajana. E
Kaikki täällä ei ole originelli E:lle tai E:ltä
Kyllä kaikki tiet vievät lopulta eelle. Aivan kuin Roomaan. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millätavalla epäsopiva?😔
Mm. liian pieni tuloluokka. ÄO minua huomattavasti alhaisempi. Itse asun arvoalueella, hän lähiössä. Ap
Huoh!! Vastasit puolestani. Ei mitään tällaistakaan. Todella törkeää vastata täällä toisena ihmisenä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millätavalla epäsopiva?😔
Mm. liian pieni tuloluokka. ÄO minua huomattavasti alhaisempi. Itse asun arvoalueella, hän lähiössä. Ap
Huoh!! Vastasit
Jos nyt haluatte tietää niin minulla on vaimo. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millätavalla epäsopiva?😔
Mm. liian pieni tuloluokka. ÄO minua huomattavasti alhaisempi. Itse asun arvoalueella, hän läh
Ja se oli tämän epätoivoisen nainen kaipaa-miestä kaipaajan mielipide. Ap edustaa arvoja, jossa jokaisella ihmisellä on taustoista tai yhteiskuntaluokasta riippumatta sama arvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millätavalla epäsopiva?😔
Mm. liian pieni tuloluokka. ÄO minua huomatt
Perusarvot. Ja Kiinnostuksen kissan silmät.
Kaatosade, laitoin pari tuoksu tuikkua
Vierailija kirjoitti:
Olet kehno peittelemään sitä, mikä on ilmeistä.
Että mitä?
J Miehelle pelkkä terveinen
Meikä ei saa edes lämmintä kättä
Vierailija kirjoitti:
Pyysitkö joltakulta lämmintä kättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysitkö joltakulta lämmintä kättä?
En kai noilla sanoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥒💦🍑💦🥰🤗
Terv. lla 🐛sesi
Miksi sydänkuva jää tuosta pois?
Saisi jäädä kaikki tuosta pois.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle on keskustelun nimi. Vittuako täällä teet arvostelemassa.
Mulle 99.9% on epäsopivia. Siten en edes ymmärrä miksi joku ihmettelee. Sivusta