Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mä tykkään futareista. Siis joistain, en kaikista. Ettäs tiedätte. Niin.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Voi kun se "rakas" tietäisi. Nyt tökkää aika pahasti näin sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
N/M ja etunimen ensimmäinen kirjain?
Mä kaipaan P miestäJ-miestä kaipaillen enkä varmasti ole ainoa. 🤭
Ketäs teitä sitten on sinun lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä Daavidillakaan putkeen menny, makasi varatun naisen kanssa ja lähetti naisen puolison sotaan tapattaakseen etulinjassa, jotta ei jäisi omasta teostaan kiinni. Kiero temppu.
Heittäköön se ensimmäisen kiven joka on synnitön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paleltaa, oisitpa inhimillisenä ihmisenä lämmin keho minua vasten.
Jos asut kerrostalossa, niin ota talon huoltoyhtiöön yhteyttä ja pyydä patterien ilmausta. Tarkista myös, että ikkunoiden ja ovien tiivisteet ovat kunnossa.
Muista kokolattiamatto. Se viima voi tullakin lattioiden raoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä Daavidillakaan putkeen menny, makasi varatun naisen kanssa ja lähetti naisen puolison sotaan tapattaakseen etulinjassa, jotta ei jäisi omasta teostaan kiinni. Kiero temppu.
Nakkailen kiviä joka päivä ja mihin suuntaan tahansa. Silmät kiinni ja sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Heidille! Älä unohda, että olet koko maailman kuningatar. Kaikki on sinulle ja sinun, käytät miten huvittaa.
No jopas. Melkoiselle jalustalle nosto...
Niinhän se on, että kenestä pitää, hänelle suo enemmän. Jos pitää paljon, sallii kaiken. Pilke silmäkulmassa, mutta totta toinen puoli.
Palasin vielä. Hän saattaa yhä kyseenalaistaa itseään turhaan. Tietäisipä, minkälaisten naisten edelle olen hänet arvostanut. Muuta minulla ei tällä erää ole antaa, mutta jos ei muuten arvoansa tunne, kysyköön minulta.
Tietääkö hän kuka olet, jotta voisi kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin tässä esitellä miesten syntejä kun niin kovasti yritetään naisia painaa alaa ja miehen kantapään alle.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin tietäväni mitä moni muu ei.
No kerroppa
Terveisiä vielä; Minulla on nyt kaikki hyvin. Kaikki on jaettu ja puhdistettu. Ei ole asioita eikä kommentoitavaa. Asun yksin ja haen töitä. Olen, elän ja puuhailen. Ihan perus siis. En ole silti koskaan yksin, se on ihan kiva asia. Ei nyt muuta. Jos törmäillään ja tunnistat minut niin saa moikata. Hymyilläänhän kun tavataan!
🖤🎩🍎
Minäkin haluaisin kertoa kaivatulleni, minkälaisiin naisiin häntä olen vertaillut. Tekisi varmasti vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parasta kaivatussasi?
Oikeudenmukaisuus, kiero huumorintaju, söpöys.
Minkälainen on kiero huumorintaju?
Vähemmän straight, enemmän strange ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paleltaa, oisitpa inhimillisenä ihmisenä lämmin keho minua vasten.
Jos asut kerrostalossa, niin ota talon huoltoyhtiöön yhteyttä ja pyydä patterien ilmausta. Tarkista myös, että ikkunoiden ja ovien tiivisteet ovat kunnossa.
Muista kokolattiamatto. Se viima voi tullakin lattioiden raoista.
Siinä tapauksessa kannattaisi etsiä henkilö, joka osaa täyttää raot uretaanivaahdolla.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että olet kaunis kypsäksi naiseksi.
Ja samperi, että olenkin kypsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkailen kiviä joka päivä ja mihin suuntaan tahansa. Silmät kiinni ja sinnepäin.
Tuo on kyllä nähty.
. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
N/M ja etunimen ensimmäinen kirjain?
Mä kaipaan P miestäEn tiedä kaipaanko, mutta mietin paraikaa
-S-naista
Voi kun mua joku ajattelisikin. Haluaisin saada rakkautta ja antaa, mulla on sydän täynnä ja samalla olen niin tyhjä, kun ei ole sitä omaa ihmistä. Paradoksaalista. Hyvää yötä!
S-nainen
Ollaan kumpikin varattuja. -S-naista kaipaillut
Jos olet T, niin kaipaan sinua. t. S
Jos olet S****, niin tykkään kyllä. On vain esteitä. Ja ansaitset parempaa kuin T-mies.
Vierailija kirjoitti:
Väität että kaipaat mutta et edes pidä yhteyttä.
Hän on kieltänyt pitämästä yhteyttä.
Palasin vielä. Hän saattaa yhä kyseenalaistaa itseään turhaan. Tietäisipä, minkälaisten naisten edelle olen hänet arvostanut. Muuta minulla ei tällä erää ole antaa, mutta jos ei muuten arvoansa tunne, kysyköön minulta.