Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parasta kaivatussasi?
Oikeudenmukaisuus, kiero huumorintaju, söpöys.
Minkälainen on kiero huumorintaju?
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että olet kaunis kypsäksi naiseksi.
Täällä ei saa puhua kypsästä naisesta, eukosta, akasta, vanhuksesta tai muusta vastaavasta. Saat satikutia, jos jatkat tuolla linjalla. En kyllä tiedä, mikä näille mammoille sopii kielikuvaksi.
Tämä on varmaan taas se päivä viikosta, kun hän käy paneskelemassa oman kaivattunsa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
N/M ja etunimen ensimmäinen kirjain?
Mä kaipaan P miestä
J-miestä kaipaillen enkä varmasti ole ainoa. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kissa ei pelkää mua. Se tuhoaa kaiken ja se vittuilee ja moukuu päälle. Sitten kun sille sanoo "noni", niin se jää silti. Se antaa rajojen paukkua oikein kunnolla. En ymmärrä miten voi olla noin sekopää kissa.
Pitääks hänelle olla hieno juoma-automaatti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Mä kaipaan P miestäEn tiedä kaipaanko, mutta mietin paraikaa
-S-naista
Voi kun mua joku ajattelisikin. Haluaisin saada rakkautta ja antaa, mulla on sydän täynnä ja samalla olen niin tyhjä, kun ei ole sitä omaa ihmistä. Paradoksaalista. Hyvää yötä!
S-nainen
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että olet kaunis kypsäksi naiseksi.
Oih, kiitos. Voisitko kuvailla minua?
Niin, että kun kerran käy panemassa kuuteen vuoteen niin nyt sitä tehdään jo joka perjantai. Ois ehkä pitäny jättää välistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan taas se päivä viikosta, kun hän käy paneskelemassa oman kaivattunsa kanssa
Paneksin ketä tahdon. Kaivattua ei juuri nyt suoranaisesti ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy kateeksi lörppäkulli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Mä kaipaan P miestäEn tiedä kaipaanko, mutta mietin paraikaa
-S-naista
Voi kun mua joku ajattelisikin. Haluaisin saada rakkautta ja antaa, mulla on sydän täynnä ja samalla olen niin tyhjä, kun ei ole sitä omaa ihmistä. Paradoksaalista. Hyvää yötä!
S-nainen
Ollaan kumpikin varattuja. -S-naista kaipaillut
Hyvää yötä vihreätakkiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy kateeksi lörppäkulli.
Eli jos panee, omaa lörppäkullin. Asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki siitä, kuinka kuriton nainen voi olla.
Eihän tuo vielä mitään, Salomonilla arvellaan olleen jotain 700 "vaimoa". Niin, että kuka se kuriton on nainen vai mies?
Hänellä oli seitsemänsataa kuninkaallista vaimoa ja kolmesataa sivuvaimoa, ja he veivät hänen sydämensä harhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa ei pelkää mua. Se tuhoaa kaiken ja se vittuilee ja moukuu päälle. Sitten kun sille sanoo "noni", niin se jää silti. Se antaa rajojen paukkua oikein kunnolla. En ymmärrä miten voi olla noin sekopää kissa.
Pitääks hänelle olla hieno juoma-automaatti
Kaikki hyvin pitää olla kissalla.
Vierailija kirjoitti:
Väität että kaipaat mutta et edes pidä yhteyttä.
Mistä voit tietää, että hän kaipaa, jos hän ei edes pidä yhteyttä? Luitko ajatuksia?
Voisinpa nainen viettää aikaa sinun ja ässän kanssa. Ajattelen meitä. Kävin tänään sikäläisessä vanhassa tapahtumassa.
Vierailija kirjoitti:
Tänks :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä nahkatakkiselle! (En kyllä ole edes varma onko sulla nahkatakkia, jotenkin sellainen mielikuva :D)
Öitä muru.