Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivattu otti ikäkriisiänsä helpottamaan itseään huomattavasti nuoremman naisen. Nyt ei tarvitse kaivata enää.
Se oli vaan kuullu siitä hallituksen kaavailemasta bonuksesta, jos tekee lapsia alle 30v, halus päästä rahoihin kiinni.
Ehkä näin ja lisäksi kostoksi exälle
Vierailija kirjoitti:
Kaipaakko?
Edelleenkin, suorastaan isoan.
Kaivatun kartanossa, länsisiiven yläkerran viistokattoisessa kammarissa, vanhan pönttöuunin lämmössä, hänen kanssaan lusikassa, onnellisena nukahtaisin.
Vierailija kirjoitti:
Flunssa on lähtenyt parantumaan päin, mutta hitaasti.
Ihana kuulla. Onkin jo iso ikävä.
Kaikki minun kaipaussanat ja kirjaimet on omittu ruumiin tarkoituksiin. Mitähän uskaltaisin sinulle laittaa, että vain me kaksi tiedettäisiin. Olisi minulla monia sellaisia juttuja, mutta en toisaalta haluakaan, että sinä tiedät. Melkoinen dilemma. Yöt, rakas kaivattuni. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs se Teemu täällä kaipailee kun kalastelee viestejä?
Teemu nyt vaan yrittää kaikkia.
Teemu senkin pukki!
Ei pysy miehellä housut jalassa millään.
Taskussa 10 senttiä vaan.
Kateellinen, ja katkera mies.
Vierailija kirjoitti:
Flunssa on lähtenyt parantumaan päin, mutta hitaasti.
Hieman onkin huolettanut. Hyvä kun tuntuu jo paremmalta.
Nuku hyvin murunen. Oot mun ajatuksissa. Oon varma, että sun vieressä olis hyvä nukkuakin.
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen, ja katkera mies.
Miksi ihmeessä toistatte päivittäin viestejä vihaamillenne ihmisille? Katkeruus ei kaunista ketään. Se tekee ihmisestä toksisen ja luotaantyöntävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt ettei mokkasuukko maistunut kahville.
Sama mokkakikkelin kanssa. Ei se kahville maistu.
Luulitko sitten, että ihanan maitokahvin imaiset? 🤣
Vierailija kirjoitti:
xxx🤗
Ilu
in my dreams i survive this
in my dreams you love me so much more
Myssy ritarit torstai ei lomaa ei duuniin riekkuvat ratot mutta sinä ja hän kenties yhteyteen pituusuunsien
Siemen ja ovi
Tässä on mun hovi
Kuulin puree kun jiitä kaipaamaan rupee
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja varttuvalle pienelle kissankellolle, ajattelen meitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki minun kaipaussanat ja kirjaimet on omittu ruumiin tarkoituksiin. Mitähän uskaltaisin sinulle laittaa, että vain me kaksi tiedettäisiin. Olisi minulla monia sellaisia juttuja, mutta en toisaalta haluakaan, että sinä tiedät. Melkoinen dilemma. Yöt, rakas kaivattuni. <3
Mikset halua?
Joo kenenkään epätoivoisen kaivattu ei ole täällä, uskokaa jo