Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Pelkään sinua. Kuin pieni lapsi.
Ketä sä pelkäät? Kaivattuasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen, ja katkera mies.
Miksi ihmeessä toistatte päivittäin viestejä vihaamillenne ihmisille? Katkeruus ei kaunista ketään. Se tekee ihmisestä toksisen ja luotaantyöntävän.
Varsinkaan ketjussa anonyymina.
Pohdin kuinka toimittaisin anonyymisti kimpun työpaikalleis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki minun kaipaussanat ja kirjaimet on omittu ruumiin tarkoituksiin. Mitähän uskaltaisin sinulle laittaa, että vain me kaksi tiedettäisiin. Olisi minulla monia sellaisia juttuja, mutta en toisaalta haluakaan, että sinä tiedät. Melkoinen dilemma. Yöt, rakas kaivattuni. <3
Mikset halua?
Siksi. Tai siis haluan. Moniakin asioita.
Kaipaukseni sinua kohtaan on kuin vuolas virta, mitä ei ankarinkaan pakkanen saa jäätymään. Se on kuin maankamaraan kiinni kasvanut ikivanha puu, jota ei navakoinkaan puhuri saa juuriltaan irtoamaan. Ja se on kuin öinen avaruus, äärettömyys, vailla rajaviivoja.
Ajatuksissani rakkaana kuljit tänäänkin. Kaipaan sinua. Hellä suukko ja yöhali, rakas. Olisitpa sylissäni hellittävänä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksissani rakkaana kuljit tänäänkin. Kaipaan sinua. Hellä suukko ja yöhali, rakas. Olisitpa sylissäni hellittävänä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Onko L-naiselle T-mieheltä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä hoitaja
Hyää yötä lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Hyvät yöt mammoille. Lukekaapa iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Käytsä usein täällä? Mä en. Paitsi joskus, siis usein. Mutta harvemmin. Öitä.
Silti haluaisin tutustua sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken takana on noita. Mut nähdään! 🎩
Noitakoulun opettaja?
Minä en ole. Velho näkijä kai vain, taion näin yksinäin. Opetan, valvonkin mutta en puutu ihan kaikkeen. Mut nähdään! 🎩
Pelkään sinua. Kuin pieni lapsi.