Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö nuoruus hukkaan jos ei pane?

Vierailija
31.07.2017 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

et menetä mitään

Vierailija
2/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin osuvaa, että sisimpään sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ei ainoastaan nuoruus mene hukkaan, vaan myös vanhuuskin menee hukkaan, koska jos ei nuorena pane ei enää vanhempana kelpaakaan.

Vierailija
4/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee.

Vierailija
5/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se menee. Ihmiselämä on niin lyhyt, että ei ole varaa heittää hukkaan hetkeäkään.

Vierailija
6/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee.

Vierailija
7/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on ihmiseläimen normaalille kehitykselle tärkeää, että pääsee toteuttamaan seksuaalisuuttaan jonkun kanssa. Mutta tarkoitatko nyt "ympäriinsä panemista"? Ei ole tarpeen. Ihan niin luolaeläimiä emme sentään ole.

Vierailija
8/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä toisinaan näin vuosia myöhemmin saattaa pulpahtaa mieleen joku tilanne, jossa itsevarmemmin käyttäytymällä olisi voinut päästä lähempäänkin tuttavuuteen. Että olkaa hereillä, pojat ja tytöt.

Vierailija
9/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisi? Jos minä näen, että seksi kuuluu vain vakituiseen parisuhteeseen, enkä nauti siitä tuntemattomien miesten kanssa, niin miten minulle henkilökohtaisesti tämä seksin harrastamattomuus olisi mikään menetys? Sehän on sitä vain sellaisen ihmisen (yleensä miehen), näkökulmasta, jolla on aito halu harrastaa sitä niin paljon kuin mahdollista, ja vieläpä useiden eri ihmisten kanssa. Itse en saisi mitään tuollaisesta irti. On myös ihmisiä, joilla ei ole seksuaalista halukkuutta ollenkaan tai joilla se on hyvin alhainen. 

Vierailija
10/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene. Päinvastoin sinulla on enemmän aikaa kehittää itseäsi, opiskella ja harrastaa. Ehdit kyllä "limailla" myöhemminkin.

Vierailija
11/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene. Ihmistä ei ole tarkoitettu yhdyntään. Lisätietoa alla:

https://www.google.fi/amp/s/thoughtcatalog.com/nicole-mullen/2014/04/ev…

(englanniksi.)

Vierailija
12/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee,en saanut nuorena ikinä pildee,enkä nyt vanhempanakaan,välillä sain,mutta sekin johtui siitä kun akan piti saada väkisin lapsi,ei vaan huomannut kertoa asiasta.

Vierailija
13/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se näin miehenä harmittaa, kun parikymppisenä ja vielä kolmekymppisenäkään ei ole oikeaa seksielämää. Kohta alkaa erektiovaivatkin.

Vierailija
14/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee.

Vierailija
15/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee lukee toi 11:n postaama linkki ajatuksen kanssa.

Vierailija
16/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene. Älä usko näitä. Ehit vielä

Vierailija
17/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ko Mie oon koht jo 17 ja oon pannu 14v asti ja se o niinko parasta mitä tiiän. vasta 9 eri jätkää pannu ja tykkään niinko sexist tooosi paljo. Syön pillerei ja jätkät tykkää ko saa paljaal panna. Sillee se on parast. Mun vaki poikkis ei niinko tiiä et muutki välil panee mun kaa. Sillo ko se menee esim mummolle ni mie sanon et mautoilen kylil kavereitte kaa ja sit meenki panee jonku kaa. Yx miun kaveri joka o 14v seurustelee 19v jätkä kaa. Ne panee aina jätkän mersus.

Vierailija
18/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet, että elämälläsi ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin paneminen, niin kyllähän se hukkaan menee, jos et pääse sitä ainoaa tarkoitustasi toteuttamaan. Sääli. Useimmat ihmiset kokevat, että heidän elämällään on muu(kin) tarkoitus.

Vierailija
19/19 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee. Mä puhun kokemuksesta. Nuoruus jäi kokonaan elämättä. Neitsyys meni vasta 26-vuotiaana eli ihan liian myöhään. Muilla ikäisilläni jo seksielämää takana 10+ vuotta. Itse yhä lähes neitsyt. Katkeroiduin vain neitsyyden menetyksen jälkeen.