Yhyy! Olen pulska järjestötäti ja Kokoomuksen leukkauslista itkettää ja ahistaa!
Kipuilen ja oireilen, olen uupunut, kuormittunut ja masentunut ja kauhea ensometrioosi ja alhainen ferritiini! YHYYYYY!
- Erja52v
Kommentit (11)
Työttömänä sinunkin on ihan hyvä laihtua.
Tantat ja kantturat ovat hyvin itkuisia, kun pitäisi sopeuttaa taloutta julkisen sektorin pöhöä leikkaamalla.
Haukut nyt ihan suurinta osaa äitisi ikäisistä naisista. Koetapa tehdä kaikki se, mihin he pystyvät. Vanhusten vaippoja vaihtamalla sitä mieheksi kasvaisi paremmin kuin palstalla trollailemalla.
Vierailija kirjoitti:
Tantat ja kantturat ovat hyvin itkuisia, kun pitäisi sopeuttaa taloutta julkisen sektorin pöhöä leikkaamalla.
Tällainen se on sisältäpäin persutrollin kupla. Puhkaistaan se.
Sivistyssanat ne ovatkin se persujen kompastuskivi..
Yhyy! Olen kokkareiden vaalirälssi suhteilla valittu työpaikkaani pätevämpien hakijoiden ohi, ja nyt vasemmistohallitus uhkaa purkaa rakenteellista korruptiota. Yhyy nyyh!
Niin, tuollaiset avaukset, joita voi kirjoittaa rajattomasti vaikka ei tiedä mistään mitään.
Harmi että työelämästä ei löydy tuollaiselle osaajalle mitään käyttöä.
Tämä Erja taitaa olla Raimo 35v, kipuilee pienen kikkelinsä vuoksi, kun sitä ei löyty vatsan alta muutoin kuin suurennuslasin avulla.
Nyyh... Olen peruskokoomuslainen Terse, enkä keksinyt huonompaa aloitusta. Taidan purskahtaa itkuun.
Vierailija kirjoitti:
Nyyh... Olen peruskokoomuslainen Terse, enkä keksinyt huonompaa aloitusta. Taidan purskahtaa itkuun.
Raimo lohduttaa karvaisilla käsillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raimo lohduttaa karvaisilla käsillään.
Tahtoisin olla ehkä taikinaa... Jota kaulitaan noilla käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Erja taitaa olla Raimo 35v, kipuilee pienen kikkelinsä vuoksi, kun sitä ei löyty vatsan alta muutoin kuin suurennuslasin avulla.
Huoris eli yhyy-mies on taas aktivoitunut larppaamaan naista, koska näkee peilissään heikon, hysteerisen ja itkuisen olennon.
Ei hätää, soita työterveyteen niin saat kuukauden tätiloman.