Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Soisin miehille yleisesti ottaen tuota uhrautuvaa asennetta yhteiskunnassa.
Joskus ajattelin, että vain minä saan kaivatulta rakkausviestejä täällä mutta hänen puolisonsa ei missään. Hän nimenomaan saa niitä ihan omaan numeroonsa, joka on tallennettu nimellä "rakas". Ihminen on kyllä typerä rakkauspäissään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten ihmiset voivat aidosti rakastaa toisiaan vuosikymmeniä. Ystäväpiirissä on sellaisia, mutta omassa perhepiirissä suhteet ovat miltei järjestään huonoja ja rakkaus on lähinnä tahdon asia.
Mä rakastaisin ja rakastankin mun puolisoa kun asiat on hyvin. Mutta hän on vaikea ihminen ja säännöllisesti ilkeä mulle. Luulen että se on suurin syy, miksi olen edes ihastunut toiseen. Toisille on opetettu , et jos joku huutaa sulle niin kävele pois. Mä elän tilanteessa et jos puoliso huutaa mulle jos kävelen pois pahentaa tilannetta. Ei hän aina ole sellainen. Mä en vaan enää jaksa sitä että on jos mä teen jotain väärin hänen mielestä. Hän osaa olla myös niin ihana. Mut kun mitä useammin ja useammin mitä lyhyemmin väliajoin sitä huutoa on, mun rakkaus ei enää ehdi toipua siitä. Varmaan siksi olen ihastunut toiseen. Uskon että rakkaus on tahdon asia. Ja uskon et rakastaisin ja voisin olla nykyisen puolisoni kanssa maailman tappiin asti onnellinen, jos hän vaan lopettaisi epäkunnioittavan käytöksen. Mut mä en tiedä pystynkö mä sitä asiaa ratkaisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä voisi löytyä yllättävänkin paljon, jos naiset vaan osaisivat ilmaista halunsa ja kertoisivat mihin ovat valmiita ja mihin eivät - sen sijaan, että vain tyytyvät haaveilemaan ja luomaan pitkiä katseita. Ei sellainen yleensä johda mihinkään. Pitää vaan ottaa se mies jutuille kahden kesken ja sanoa mitä haluaa. Silloin voi jopa saadakin sen. Nykymaailmassa pallo on lähtökohtaisesti naisilla. Jos nainen ei kykene ilmaisemaan mitä haluaa, hän jää ilman.
Vierailija kirjoitti:
Tahdon asia siinä mielessä, että kumpikin tahtoo aidosti kunnioittaa toinen toistaan. Jos molemminpuolista kunnioitusta ei löydy, se johtaa alta aikayksikön siihen, että rakkaus kuolee. Kunnioituksen puute vaan johtaa sellaiseen käytökseen, että harva jaksaa ajatella positiivisesti enää siitä ihmisestä.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten ihmiset voivat aidosti rakastaa toisiaan vuosikymmeniä. Ystäväpiirissä on sellaisia, mutta omassa perhepiirissä suhteet ovat miltei järjestään huonoja ja rakkaus on lähinnä tahdon asia.
Mä rakastaisin ja rakastankin mun puolisoa kun asiat on hyvin. Mutta hän on vaikea ihminen ja säännöllisesti ilkeä mulle. Luulen että se on suurin syy, miksi olen edes ihastunut toiseen. Toisille on opetettu , et jos joku huutaa sulle niin kävele pois. Mä elän tilanteessa et jos puoliso huutaa mulle jos kävelen pois pahentaa tilannetta. Ei hän aina ole sellainen. Mä en vaan enää jaksa sitä että on jos mä teen jotain väärin hänen mielestä. Hän osaa olla myös niin ihana. Mut kun mitä useammin ja useammin mitä lyhyemmin väliajoin sitä huutoa on, mun rakkaus ei enää ehdi toipua siitä. Varmaan siksi olen ihastunut toiseen. Uskon että rakkaus on tahdon asia. Ja uskon et r
Hui, olet alentunut kynnysmatoksi ja et voi hyvin parisuhteessasi. Olisiko pariterapia ratkaisu, jossa ammattilaisten kanssa saisitte kissan pöydälle. Tuo vaatii jo ulkopuolisten näkemystä, koska olette noin urautuneet kaavoihinne.
Vierailija kirjoitti:
Tahdon asia siinä mielessä, että kumpikin tahtoo aidosti kunnioittaa toinen toistaan. Jos molemminpuolista kunnioitusta ei löydy, se johtaa alta aikayksikön siihen, että rakkaus kuolee. Kunnioituksen puute vaan johtaa sellaiseen käytökseen, että harva jaksaa ajatella positiivisesti enää siitä ihmisestä.
Totta. Ja jos se puuttuu jo tutustumisen alkumetreillä, tietää, ettei asia siitä ainakaan paremmaksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaivattua, mutta sen yhden kivan kanssa on lähinnä nähty verskoissa ja lippiksissä.
Jyväskylässä?😍
Voin huonosti ilman seksiä. Minusta tulee kärsimätön ja huonotuulinen. Ehkä sen varatun miehen vaimo antaa kun minä jään ilman.
Vierailija kirjoitti:
Voin huonosti ilman seksiä. Minusta tulee kärsimätön ja huonotuulinen. Ehkä sen varatun miehen vaimo antaa kun minä jään ilman.
Oot tossun alla jos pihtarivaimos ei anna.
Mä en usko valheisiin mitä sä syötät. Tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voisi löytyä yllättävänkin paljon, jos naiset vaan osaisivat ilmaista halunsa ja kertoisivat mihin ovat valmiita ja mihin eivät - sen sijaan, että vain tyytyvät haaveilemaan ja luomaan pitkiä katseita. Ei sellainen yleensä johda mihinkään. Pitää vaan ottaa se mies jutuille kahden kesken ja sanoa mitä haluaa. Silloin voi jopa saadakin sen. Nykymaailmassa pallo on lähtökohtaisesti naisilla. Jos nainen ei kykene ilmaisemaan mitä haluaa, hän jää ilman.
Ai jaa, varmaan riippuu henkilöistä tääkin. Ei mun ole ikinä tarvinnut miehiä lähestyä, ihan itse tekevät kiinnostuksensa selväksi. Katselua saa jopa varoa, koska pakkien antaminen ei tietty ole kivaa. Eri
Tämä ketju on täynnä naisia, jotka ovat tehneet aloitteen kaivatulleen mutta saaneet pakit. Että se siitä aloitteellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko valheisiin mitä sä syötät. Tekosyitä.
En ole sulle koskaan valehdellut. Sinä kyllä olet minulle.
Et sä voi onnellisuutta hakea minusta kun samalla teet minut onnettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu yhdellä ehdolla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on täynnä naisia, jotka ovat tehneet aloitteen kaivatulleen mutta saaneet pakit. Että se siitä aloitteellisuudesta.
Silmiin katsominen ei ole aloite #kylläsevarmastitietää
Vierailija kirjoitti:
Miehen rakkaus on kyllä lujaa, kun se sietää sen, että omat tarpeet eivät täyty. Pisteet puutteessa eläville miehille! Pihtarivaimoille terveisiä, että pitäkää parempi huoli miehistänne.
Tai lähinnä omasta seksuaalisuudestaan, ei ne naisetkaan yleensä mitenkään luonnostaan seksittömiä olentoja ole. Tossa tilanteessa, jos keskinäistä halua ei löydy, kannattaa avata suhde tai erota. Molempien seksuaalisuuden takia.
Seksi ei koskaan ole pelkästään miestä varten.
Ilo oli olla pilkan aiheenne.
Myös jos nainen olisi korkeassa asemassa pitäisi ajatella yhteistä etua ja osoitettava palvelualttiutta. Jos esim. Katri Kulmuni pyytäisi seksuaalisia palveluksia, niin uhrautuisin isänmaan edun takia. Yleiset moraalisäännöt eivät sovellu kaikkiin erityisiin yksittäistapauksiin. Vaaditaan hienostunutta älyä ja arvostelukykyä, jotta pystyy näkemään yleisen edun eikä vain omia itsekkäitä himojaan.