Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
31761/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty olemaan kenenkään salarakas. Voin huonosti sellaisesta. Etenkin kun minut on jätetty täysin yksin. 

En käsitä miten jotkut miehet kuvittelevat että joku nainen suostuisi siihen. Ennemmin tai myöhemmin ihminen sanoo suorat sanat. Että pane sitä vaimoasi äläkä soita minulle enää koskaan! 

Mutta kun ei se anna. 🤭

sivu

Sitten se on voi voi. Eläköön mies sen asian kanssa. 

Ei ole pakko koska on olemassa vosut. Vaimolta saa statuksen ja henkisen tason, vosut helpottaa muita paineita. Yllättävän toimiva kuvio!

Ai sun status? Lähihoitaja ja kulissaleikki. Henkisen ja seksipuolen hoitaa maisteri joka vetääkin sulta maton jalkojen alta pässi. 

Vierailija
31762/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö sielu sielun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31763/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty olemaan kenenkään salarakas. Voin huonosti sellaisesta. Etenkin kun minut on jätetty täysin yksin. 

En käsitä miten jotkut miehet kuvittelevat että joku nainen suostuisi siihen. Ennemmin tai myöhemmin ihminen sanoo suorat sanat. Että pane sitä vaimoasi äläkä soita minulle enää koskaan! 

Mä suostuisin helpostikin, jos olis viehättävä tapaus. Tuohan olis ideaalitilanne seksisuhteelle, ei varmasti jäisi roikkumaan tai kehisi mitään sen kummempia tunteita. Suhteeseenhan tuollaisia elkeitä esittäviä tyyppejä ei oteta muutenkaan, ikinä, niin sellainen kiinnostus olisi lopahtanut jo alkumetreille muutenkin. 

Kumppani olis hänen asiansa,

Ei tekstissäni ollut mitään kantapään kautta opittavaa. Ihan sinun laillasi minäkin tiedän jo etukäteen, ettei tuossa tulisi minkäänlaista moraalista ongelmaa.

Tiedän, etten kiintyisi henkilöön, joka olisi kykenevä pettämään ja valehtelemaan lähimmälle ihmiselleen, joten ei minua hänen yksityiselämänsä kuviot kiinnostaisi tunnetasolla tippaakaan. Eihän ne edes kuuluisi mulle, mulle hän olis pelkkä seksilelu. 

Kuka sinua on satuttanut?

Vierailija
31764/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei omassa liitossa voinut olla rakkautta niin, että olisin tuntenut sen? Sitten etsin rakkautta toisaalta, eikä sitäkään voi todeksi elää. Miksi elämän piti mennä näin?

Vierailija
31765/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suostuisin helpostikin, jos olis viehättävä tapaus. Tuohan olis ideaalitilanne seksisuhteelle, ei varmasti jäisi roikkumaan tai kehisi mitään sen kummempia tunteita. Suhteeseenhan tuollaisia elkeitä esittäviä tyyppejä ei oteta muutenkaan, ikinä, niin sellainen kiinnostus olisi lopahtanut jo alkumetreille muutenkin.&nbs

Ei tekstissäni ollut mitään kantapään kautta opittavaa. Ihan sinun laillasi minäkin tiedän jo etukäteen, ettei tuossa tulisi minkäänlaista moraalista ongelmaa.

Tiedän, etten kiintyisi henkilöön, joka olisi kykenevä pettämään ja valehtelemaan lähimmälle ihmiselleen, joten ei minua hänen yksityiselämänsä kuviot kiinnostaisi tunnetasolla tippaakaan. Eihän ne edes kuuluisi mulle, mulle hän olis pelkkä seksilelu. 

Kuka sinua on satuttanut?

Sun mielestä pettäjään siis kannattaa panostaa emotionaalisesti, vai? Ei oma juttu, mutta kukin tavallaan. 

Vierailija
31766/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei omassa liitossa voinut olla rakkautta niin, että olisin tuntenut sen? Sitten etsin rakkautta toisaalta, eikä sitäkään voi todeksi elää. Miksi elämän piti mennä näin?

Ei kaikkea voi saada. 

Elä käytä muita hyväksi saadaksesi rakkautta. 

Vierailija
31767/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero ja uusi rakastava suhde

Vierailija
31768/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten ihmiset voivat aidosti rakastaa toisiaan vuosikymmeniä. Ystäväpiirissä on sellaisia, mutta omassa perhepiirissä suhteet ovat miltei järjestään huonoja ja rakkaus on lähinnä tahdon asia.

Vierailija
31769/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pysty eroon. Katso kun se on mies lapsi. 

Vierailija
31770/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkea voi saada. 

Elä käytä muita hyväksi saadaksesi rakkautta. 

Älä tee olkiukkoja. En käytä ketään hyväksi.

Vierailija
31771/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut nukuttua kunnolla sen takia kuinka tyly olit. Väsyttää varmaan seuraavat pari viikkoa vaikka tekisi mitä.

Etkö itse tehnyt mitään ansaitaksesi tylyä kohtelua?

T: Utelias

Vierailija
31772/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei se anna. 🤭

sivu

Ei ole pakko koska on olemassa vosut. Vaimolta saa statuksen ja henkisen tason, vosut helpottaa muita paineita. Yllättävän toimiva kuvio!

Ai niinkö? Minulla on ollut pidempiä parisuhteita kuin miehellä joka petti vaimoaan minun kanssa. 

Vierailija
31773/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten ihmiset voivat aidosti rakastaa toisiaan vuosikymmeniä. Ystäväpiirissä on sellaisia, mutta omassa perhepiirissä suhteet ovat miltei järjestään huonoja ja rakkaus on lähinnä tahdon asia.

Jos on alunperin hyvä mätsi niin onnistuu. Siitä se on eniten kiinni.

Vierailija
31774/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele ensin alkeista eli kirjoittamaan ennen kuin alat neuvoa. Enkä ole mies. Ero ei aina ole utilitaristisesti paras vaihtoehto. Ajattelen tässä ihan muita kuin itseäni.

Vierailija
31775/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei se anna. 🤭

sivu

Vierailija kirjoitti:

Ai sun status? Lähihoitaja ja kulissaleikki.

Jokseenkin päinvastoin :) Lisäksi pelkästään se, että mies on avioliitossa, nostaa tunnetusti hänen statustaan.

Ja sekin on tunnettua, että ennätysmäärä koulutettuja naisia kärsii onnellisen, vastavuoroisen parisuhteen puutteesta kun eivät osaa sellaista rakentaa. Eli tunne-elämän/ sosiaaliset taidot ovat koulutuksesta huolimatta niin heikosti kehittyneet, etteivät miehet huoli heitä pidempiin parisuhteisiin.

Su mielipide =/= tunnettu tosiasia. Jos nyt olisit yhtään mitään ikinä opiskellut, tietäisit tämänkin. Eri

Vierailija
31776/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso sinä yhdyssanat kuntoon ennen kommentointia :D

Vierailija
31777/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennakoiva tekstinsyöttö mieslapsi. 

Vierailija
31778/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on alunperin hyvä mätsi niin onnistuu. Siitä se on eniten kiinni.

Henkilökemiat on ylivoimaisesti tärkein asia. Moni vaan ei huumavaiheessa tajua, koska ei käytetä aikaa tutustumiseen, rakkauspölly sekoittaa pään. Tai sitten otetaan vaan joku ettei tartte olla yksin.

Vierailija
31779/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele ensin alkeista eli kirjoittamaan ennen kuin alat neuvoa. Enkä ole mies. Ero ei aina ole utilitaristisesti paras vaihtoehto. Ajattelen tässä ihan muita kuin itseäni.

Ai pohdit asiaa utilitafistisesti eli hyötynäkökulmasta?

No ei varmasti ole paras ratkaisu kun mies makaa kanssani päivällä kun vaimo on töissä. Ja kaikenlaista muutakin sössönsössöä.

Sinulle ei taida olla järkeä puhua mitään kovinkaan filosofista.

Vierailija
31780/55805 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkasta tarkasta tekstiä mitä kännykkä syöttää. 

Ketju on lukittu.