Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Et sä voi onnellisuutta hakea minusta kun samalla teet minut onnettomaksi.
Sinäpä sen sanoit. Tänään matalapaineisena asia on juuri noin. Mutta huomenna ei ole, päivät eivät ole veljeksiä, ei viikot eivätkä vuodet. Eihän tuo mukavalta kuulosta, mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on täynnä naisia, jotka ovat tehneet aloitteen kaivatulleen mutta saaneet pakit. Että se siitä aloitteellisuudesta.
Silmiin katsominen ei ole aloite #kylläsevarmastitietää
Kuka on puhunut sellaisesta? Luulo ei ole tiedon väärti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten ihmiset voivat aidosti rakastaa toisiaan vuosikymmeniä. Ystäväpiirissä on sellaisia, mutta omassa perhepiirissä suhteet ovat miltei järjestään huonoja ja rakkaus on lähinnä tahdon asia.
Mä rakastaisin ja rakastankin mun puolisoa kun asiat on hyvin. Mutta hän on vaikea ihminen ja säännöllisesti ilkeä mulle. Luulen että se on suurin syy, miksi olen edes ihastunut toiseen. Toisille on opetettu , et jos joku huutaa sulle niin kävele pois. Mä elän tilanteessa et jos puoliso huutaa mulle jos kävelen pois pahentaa tilannetta. Ei hän aina ole sellainen. Mä en vaan enää jaksa sitä että on jos mä teen jotain väärin hänen mielestä. Hän osaa olla myös niin ihana. Mut kun mitä useammin ja useammin mitä lyhyemmin väliajoin sitä huutoa on, mun rakkaus ei enää ehdi toipua siitä. Varmaan siksi olen ihastunut toisee
toivottavasti tää ei ole seuraava aste mihin oma suhde etenee . Mun puoliso kyllä on ihan nyt vuoden sisällä kyllä aloittanut sen ulkopuolisille räyhäämisen.
Vierailija kirjoitti:
Ilo oli olla pilkan aiheenne.
Ei täällä ole ketään pilkattu.
Ihan aidosti sanoin, että rakkaus on lujaa ja aitoa, jos rakastaa, vaikka toinen ei huomioi.
On vain hyvä, että hoksaat ajoissa, ettei minusta ole mihinkään. Ei tule tehtyä isoja virheitä.
Sinusta en halua onnetonta, joten päätelmä on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele ydin
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen ihmisen kanssa on helppo elää, joka ei tarvitse kannattelua tai tukea. Minä olen sellainen, kun voin hyvin. Kun en voi, tarvitsisin tukea, mutta en sitä saa. Siksi olen opetellut kärsimään, rämpimään ja selviämään tavallani. En rasita ystäviäni tai läheisiäni voinnillani, vaan kannan kaiken sisälläni. Toki se näkyy ulospäin, mutta en valita - paitsi täällä.
Jokainen tarvitsee joskus tukea. Ihminen on yhteisöllinen eläin. On ok tarvita joskus tukea. Se ei tee kenestäkään uhria tai epäitsenäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele ydin
Mikä se on?
Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele ydin
Mikä se on?
Tietäjät tietää.
Tiedätkö itse?
Terveisiä Hannalle. 😍 Siitä jo vähän yli neljä viikkoa, kun viimeksi nähtiin. Mielessäni olet päivittäin.
Lupaa sitä ja lupaa tätä. Enää en pety.
Vierailija kirjoitti:
Ansku ajatuksissani. 😋
Onko isot tissit?
Saisit multa tukea ihan ilman mitään vaatimuksia mistään
Vierailija kirjoitti:
On vain hyvä, että hoksaat ajoissa, ettei minusta ole mihinkään. Ei tule tehtyä isoja virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Saisit multa tukea ihan ilman mitään vaatimuksia mistään
💗💗💗💗
Mutta entäs, jos vedän sinua samaan ojaan?
Nainen 41v, laita mulle viestiä ;)