Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Laura - ajattelen sua lähes viikoittain, vaikka erosta on jo 15 vuotta.
Tanja - rintasi, kätesi ja huulesi ovat mielessäni edelleen.
Tosi paha olo.
Ihastuin ihmiseen joka oli ihastunut vain ihastumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ajetaan kiusaajat täältä veks ja antakaa tulla puhdasta kaipuuta. Minä kaipaan miestä, jonka nimessä 5 kirjainta ja sukunimessä 7. 😘
Hauska :D Mäkin kaipaan miestä jonka etunimessä on 5 kirjainta ja sukunimessä 7.
Tampereelta <3Ooh, onkohan meillä sama kaivattu?
Luulen, että. On tosi yleistä Suomessa kyseiset yhdistelmät . Kaikki -nen päätteiset sukunimet, - lat, -ret, jopa -ahot..
mihinkäs kastiin sun mies kuuluu? :D
sehän se olisikin jos olisi sama :P <3
Ei ole salaisuus, hän on Virtanen
Pitää soittaa yhdelle miehelle että tulee lohduttamaan.
Koska se varattu oli täyttä paskaa ja rikkoi mun sydämeni.
Ai se ulkkis jäkisboy? Ei kiinnosta....
Näin somessa huoneentaulun yhden keittiön seinällä.
i'll eat you up, i love you so.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ajetaan kiusaajat täältä veks ja antakaa tulla puhdasta kaipuuta. Minä kaipaan miestä, jonka nimessä 5 kirjainta ja sukunimessä 7. 😘
Hauska :D Mäkin kaipaan miestä jonka etunimessä on 5 kirjainta ja sukunimessä 7.
Tampereelta <3Ooh, onkohan meillä sama kaivattu?
Luulen, että. On tosi yleistä Suomessa kyseiset yhdistelmät . Kaikki -nen päätteiset sukunimet, - lat, -ret, jopa -ahot..
mihinkäs kastiin sun mies kuuluu? :D
sehän se olisikin jos olisi sama :P <3
Joo, varmaan suurin osa nimistä on 5+7, joten tuskinpa nyt todellakaan on sama :D omakin nimeni on noilla numeroin, eikä sukunimi pääty mihinkään edellisen esimerkkeihin edes. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty olemaan kenenkään salarakas. Voin huonosti sellaisesta. Etenkin kun minut on jätetty täysin yksin.
En käsitä miten jotkut miehet kuvittelevat että joku nainen suostuisi siihen. Ennemmin tai myöhemmin ihminen sanoo suorat sanat. Että pane sitä vaimoasi äläkä soita minulle enää koskaan!
Yllättävän moni nainen suostuu. Siksi miehet kuvittelevat.
Lähestulkoon hyväksikäyttöähän se usein on, ilman aikomustakaan ottaa vastuuta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty olemaan kenenkään salarakas. Voin huonosti sellaisesta. Etenkin kun minut on jätetty täysin yksin.
En käsitä miten jotkut miehet kuvittelevat että joku nainen suostuisi siihen. Ennemmin tai myöhemmin ihminen sanoo suorat sanat. Että pane sitä vaimoasi äläkä soita minulle enää koskaan!
Mutta kun ei se anna. 🤭
sivu
Sitten se on voi voi. Eläköön mies sen asian kanssa.
Ei ole pakko koska on olemassa vosut. Vaimolta saa statuksen ja henkisen tason, vosut helpottaa muita paineita. Yllättävän toimiva kuvio!
Siitä on jo aikaa kun kuulin sinun kihlautuneen, Emilia. Päästin silloin irti, mutta eilen näin yhteisen tutun ja tulit mieleen. terveiset sinulle ja kihlatulle!
t. Mies menneisyydestä
Ja aamuviini maistuu 🥰🥰
Olenhan pessyt jo pyykkiäkin.
En nyt tiedä ketä tänään kaipaan mutta miehet, olette ihania 🌻💚💚
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ja kaivatullasi samatyyppinen pukeutumistyyli? Pidättekö samoista väreistä?
Oli joskus samantapainen maku ja tyyli, nykyään hänellä ehkä hiukan muuttunut.
Luovutusmieliala valtaa alaa. Sydän vain on niin hölmö, ettei se anna periksi. Olisi armollista, että tunteet hiipuisivat, kun vastassa on ei-mitään. En ymmärrä, mikä järki tässäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Luovutusmieliala valtaa alaa. Sydän vain on niin hölmö, ettei se anna periksi. Olisi armollista, että tunteet hiipuisivat, kun vastassa on ei-mitään. En ymmärrä, mikä järki tässäkin on.
Luota sydämesi ääneen, se kertoo totuuden.
Maailma ei ole valmis mun ajatuksille.
Kai tässäkin asiassa ollaan hyvinkin erilaisia. Tärkeintä tietää mitä oma pää kestää ja mitä ei.
Joku viisas on sanonut että jos löytää itseään tilanteesta joissa ei haluaisi olla, niin tarkoittaa että on jossain kohti toiminut omien eettisten periaatteiden vastaisesti eli että on moraali pettänyt.
Eli kantapäänkin kautta voi toki oppia mitä itselle sopivaa ja mikä ei, mutta jos sen hahmottaa jo etukäteen niin pääsee helpommalla jos toimiikin sen mukaisesti.