Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
En mitään halua jos sua en saa. Hyvää yötä.
n-n
Kunpa tulee sekin ilta, kun ei tarvitse käydä yksin nukkumaan, mutta ei vielä tänään.
Vierailija kirjoitti:
En mitään halua jos sua en saa. Hyvää yötä.
n-n
Mulla olis sulle salaisuus kerrottavaksi, mutta opit sen kyllä ajan kanssa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä kauanko tämän flunssan paranemisessa kestää. Ei näy vielä mitään merkkiä paranemisesta.
Loppuelämän kestää.
En minä mistään mitään ymmärrä, kun ei ole kokemusta.
Kaipaan isoa miestä rakastamaan minua. Ei kenellekään tietylle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä, ei ikinä enää.
Never say never.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten osoitat empatiaa?
Kuuntelemalla. Samaistumalla.
Ei miehet osaa samaistua naistenvaivoihin. En minä ainakaan tiedä, miltä kuukautiskivut tuntuvat ja miten epämiellyttäviä ne osaa olla.
Eiköhän kyse ollut tunteeseen samaistumisesta. Toki se on joillekin ihan vieras ajatus.
Eikö kipu olekaan tunne? Kaikkea sitä palstalla oppii.
V***n idiootti
Köyhä haukkuu vain ihmisiä syyttä suotta, nolointa ikimaailmassa. Hanki nyt hieman psyykkistä kestävyyttä.
Ensinnäkin kipu on tuntoärsyke, ei tunne. Toiseksi jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, pidä turpa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mistä merkeistä huomasit, että kaivattusi on ihastunut sinuun?
Kertoi suoraan
Ajatukseni karkasivat taas luoksesi. Helliä suudelmia ja silittelyjä, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Miten osoitat empatiaa?
Ollaan molemmat kaivatun kanssa empaattisia. En tarkenna miten se näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan isoa miestä rakastamaan minua. Ei kenellekään tietylle.
Höh, minulla ei tuo vatsa kasva, vaikka kuinka yritän.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä, ei ikinä enää.
Jankkaa vielä muutamana iltana, niin kyllä se siitä
Nappisilmältä hyvän yön toivotukset halittavalle 🧸
Haluaisin, että joku huolehtisi välillä minusta. Kyllähän minä pärjään yksin, mutta pitääkö koko elämän olla yhtä pärjäämistä? Voisiko joku joskus kaapata syliin ja sanoa, ettei ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä kauanko tämän flunssan paranemisessa kestää. Ei näy vielä mitään merkkiä paranemisesta.
Paranemisia. Toivottavasti et ole minun kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että joku huolehtisi välillä minusta. Kyllähän minä pärjään yksin, mutta pitääkö koko elämän olla yhtä pärjäämistä? Voisiko joku joskus kaapata syliin ja sanoa, ettei ole mitään hätää.
Sama haave. 😊
Juu, varatut miehet ja naiset osaa aina välillä hakea itsetunnolleen pönkitystä. Se on meille joillekin taakka kannettavaksi, mutta minkäs teet.