Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin sua sillai, tietkö? Säkin ehkä mua.
Oi beibi mä rakastan sua oikeen kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun kaivatulle erilaisella äänensävyllä kuin muille.
Jotkut puhuu silleen pehmoisesti ilmeisesti juuri ihastuksilleen. Onkohan se tarkoituksellista vai tuleeko automaattisesti?
Tulee minulla automaattisesti tai tiedostamatta. Tilanteen mentyä ohi, ihmettelen miksi käyttäydyin niin.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu kyllä tietää mun kiinnostuksen. Mutta ei välttämättä usko.
Miksi ei usko ja miksi mitään ei tapahdu välillänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun kaivatulle erilaisella äänensävyllä kuin muille.
Jotkut puhuu silleen pehmoisesti ilmeisesti juuri ihastuksilleen. Onkohan se tarkoituksellista vai tuleeko automaattisesti?
Tulee minulla automaattisesti tai tiedostamatta. Tilanteen mentyä ohi, ihmettelen miksi käyttäydyin niin.
Mitä ihmettelemistä siinä on? Olet ihastunut, that's it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämeeseen taas hyvät yöt ja suukkoja
Olisi kiva, jos vaikka näkyisit jossakin. Hyvää yötä.
Aamulla poliisin tiedotteessa. Hyvää yötä. Erkki.
Joka päivä mä kaipaan sua. Iltaisin kun painan pään tyynyyn, mä kuvittelen sut siihen lusikkaan, sun käsivarret mun ympärille. Naurettavaa ehkä, mutta totta. Suukko sun uniin. Nuku hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako kukaan naisässää?
Joo, miksei, kerta noin kauniisti kysyt. Sopivasti keski-ikäinen myös.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako kukaan naisässää?
Vain ritari ässää.
Etäisyys.
Kilometreissä parisenkymmentä.
Fyysisesti puhumme kosketuksesta.
Henkisesti kohtaamme.
Haavemaailmassa sitä ei ole.
Todellisuudessa se pysyy.
Sydämmessäni pienimmillään.
Ei ole enää kovin aktiivinen, joten ihastus on helppo jo peittää jos sitä tuntee. Alussa ihastuS on helpompi havaita
Hyvää yötä täältä lattian rajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten osoitat empatiaa?
Kuuntelemalla. Samaistumalla.
Ei miehet osaa samaistua naistenvaivoihin. En minä ainakaan tiedä, miltä kuukautiskivut tuntuvat ja miten epämiellyttäviä ne osaa olla.
Eiköhän kyse ollut tunteeseen samaistumisesta. Toki se on joillekin ihan vieras ajatus.
Eikö kipu olekaan tunne? Kaikkea sitä palstalla oppii.
V***n idiootti
Köyhä haukkuu vain ihmisiä syyttä suotta, nolointa ikimaailmassa. Hanki nyt hieman psyykkistä kestävyyttä.
Mangusti kirjoitti:
Joka päivä mä kaipaan sua. Iltaisin kun painan pään tyynyyn, mä kuvittelen sut siihen lusikkaan, sun käsivarret mun ympärille. Naurettavaa ehkä, mutta totta. Suukko sun uniin. Nuku hyvin!
Kaipaat aina niin kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä täältä lattian rajasta.
Täällä reilu puoli metriä ilmassa. Lattian raja on tuttu myös.
Saapa nähdä kauanko tämän flunssan paranemisessa kestää. Ei näy vielä mitään merkkiä paranemisesta.
Nyt tiedän,että olet koko ajan tiennyt,että olen ollut sinusta kiinnostunut. Leikittelit aikasi ja katselit ja peilasit sanomisiani tai eleitäni. Nyt et enää kehtaa,kun tiedät, että tiedän sinun olevan vakavasti varattu. On vähän paskat fiilikset, mutta pelimies olet,olisihan se pitänyt tajuta, kun niin kauan sitä kesti.Koskaan et mitään olisi halunnutkaan. Nyt sen tiedän. Olisipan ollut viisaampi aiemmin. Nyt vain suren ja pidän itseäni hölmönä. Miten hölmö mieli voikaan olla,pitäisihän tämän ikäisenä jo tietää, että kiinnostuneet miehet toimivat, eivät pelleile.
Eikö kipu olekaan tunne? Kaikkea sitä palstalla oppii.