Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Toni?
Kaipaat Tonia? Kysyt kaivataanko täällä Tonia? Kysyt onko Toni täällä?
Vierailija kirjoitti:
Kun saisi olla sun sängyssä - se on leveämpi kuin mun - nuuskia sun ihoa ja suukotella sua melkein joka paikkaan.
Ja jos ja kun sä olisit valmis, niin tarttuisin kiinni vaihdekeppiin ja kokeilisin sun kiihtyvyyttä.
Ja ikinä en kertoisi ystävättärille mitään meistä. Olisit mun kätketty aarre.
Poikkeuksellinen yksilö. Yleensä naiset haluavat kertoa minusta koko kaupungille.
Vierailija kirjoitti:
M.H. , rivien väleistä...
Toteutuuko?
Vierailija kirjoitti:
Kun saisi olla sun sängyssä - se on leveämpi kuin mun - nuuskia sun ihoa ja suukotella sua melkein joka paikkaan.
Ja jos ja kun sä olisit valmis, niin tarttuisin kiinni vaihdekeppiin ja kokeilisin sun kiihtyvyyttä.
🤢🤮🦠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni?
Kysyn onko täällä
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuumaisit, jos alkaisin seurustella jonkun toisen kanssa? Olisiko se sulle helpotus, kun ei tarvitsisi enää miettiä tulisiko meistä mitään?
Ei varmaan mulle, mutta se aiheuttaisi ristiriitaisia tunteita kuten ennenkin. Toisaalta olisin puolestasi onnellinen, toisaalta... Tärkeintä kuitenkin se, ettet kokonaan unohda minua, vaan pysyt ystävänä.
Törmättäiskö, kun palaan töihin?
Hellä hali hyväksi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle merkitsee yhteisöllisyys ja itse se yhdistävä asia?
Voisitko asetella kysymyksen selkeämmin.
Yhteisö, johon on kuulunut koko elämänsä. Ja sen pääpointti.
Mikä pääpointti? Sorry, ei edelleenkään aukea tähän aikaan illasta. Mutta minulle merkitsee sosiaalista harmoniaa, yhdenmukaisuutta ja ryhmän yhteenkuuluvuutta. Siihen kollektiivisuuteen liittyy oleellisesti velvollisuuden tunne (tiettyyn pisteeseen asti) omia vertaisia ja yhteisöä kohtaan. Vaikka olen liberaali kannatan silti perinteitä. Tyydyttikö vastaukset?
Kiitos tästä! En utele enempää, vaikka jäi avoimia kohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni?
Löysit jonkin tunnisteen, että hän kaipaa? Löysit tunnisteen, että häntä kaivataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni?
Löysit jonkin tunnisteen, että hän kaipaa? Löysit tunnisteen, että häntä kaivataan?
Kaipaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuumaisit, jos alkaisin seurustella jonkun toisen kanssa? Olisiko se sulle helpotus, kun ei tarvitsisi enää miettiä tulisiko meistä mitään?
Ei varmaan mulle, mutta se aiheuttaisi ristiriitaisia tunteita kuten ennenkin. Toisaalta olisin puolestasi onnellinen, toisaalta... Tärkeintä kuitenkin se, ettet kokonaan unohda minua, vaan pysyt ystävänä.
Entä jos se uusi kumppani ei tykkäisi tästä meidän ystävyydestä ja se pitäisi lopettaa? Se varmasti aiheuttaa epäilyksiä. Ihan syystäkin.
Miehelle hyviä unia mun kamelinvarpaalta! Et ehkä uskois mut kuule totta se on! Kyllä niin vaan mullekin ilmestyy semmonen jos on tietyt mukavan pinkeät sporttipöksyt päällä. Huomasin tän kauhukseni töissä pari päivää sitten ja ihan näin tietoinen toosani olemassaolosta en ookaan ennen ollut. Siis jos ei lasketa niitä kertoja kun oon ollut sun lähellä tai puheissa sun kanssa. T. Possukka
Vierailija kirjoitti:
Aiempien ihastusten kanssa on aina tapahtunut lopulta näin ja olen ollut helpottunut. Onhan tuo ns. closure sille tilanteelle kuitenkin. Nykyinen ihastus.. no, tekis se kipeää.
Jep. Naisia on riittänyt ja monien kanssa olen viihtynyt, hyvinkin. Ei heistä silti ole korvaamaan sitä yhtä, joka oli kokonaisuudessaan lähellä täydellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sydän särkyisi ihan pirstaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Naisia on riittänyt ja monien kanssa olen viihtynyt, hyvinkin. Ei heistä silti ole korvaamaan sitä yhtä, joka oli kokonaisuudessaan lähellä täydellisyyttä.
Millainen nainen on lähes täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Olisin todella yllättynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollapa kaikkien haluama ja sitten ei itse haluaisi ketään.
Ei ole mitään hauskaa olla monien haluama. Päinvastoin.
Ketäs sinä sitten haluat?
En tiedä. Yksi haluttavuuden huonoista puolista on vaihtoehtojen paljoudesta seuraava valinnan vaikeus. Siinä missä moni etsii potentiaalista kumppania ja tahtoo rakastua, minun mieli jarruttelee ja etsii vikoja, koska huomenna voi tulla parempi vastaan. Kuvittele itsesi pitkän karkkihyllyn eteen ja saat valita vain yhden pussin.
Siinähän se, mitä parhaiten sanoiksi puettuna. Sivusta
Ei tuolloin
Ei ole rakkaudella mitään tekemistä paremmuuden ja huonommuuden kanssa.