Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle merkitsee yhteisöllisyys ja itse se yhdistävä asia?
Mitä kauemmas pääsen muista ihmisistä, sitä parempi. Yksi saisi kyllä tulla mukaan.
Haluat erakoitua? Ei kuulosta sinulta, vaikka eipä sua paljon näy.
Niin kun se en ollut minä. En nyt siltikään ihan ymmärrä mitä haet tällä kysymyksellä. Kyllä yhteisöllisyys merkitsee, mutta en oikein löydä samanhenkisiä yhteisöksi asti. Sikäli olisin voinut vastata kuten edellinen.
Et ole hän.
Ei tietenkään ole. Miksi kuvittelet, että mahdollisesti anonyymipalstalla a) edes kävisi, b) itsensä tai sinut tunnistaisi, c) ehdottomasti sinua täällä kaipaisi? Tyhjiä ja turhia tuollaiset yleiset heitot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollapa kaikkien haluama ja sitten ei itse haluaisi ketään.
Ei ole mitään hauskaa olla monien haluama. Päinvastoin.
Ketäs sinä sitten haluat?
En tiedä. Yksi haluttavuuden huonoista puolista on vaihtoehtojen paljoudesta seuraava valinnan vaikeus. Siinä missä moni etsii potentiaalista kumppania ja tahtoo rakastua, minun mieli jarruttelee ja etsii vikoja, koska huomenna voi tulla parempi vastaan. Kuvittele itsesi pitkän karkkihyllyn eteen ja saat valita vain yhden pussin.
Ei ole kyse spekseistä vaan siitä, miltä se toinen tuntuu. Kun oikea kävelee vastaan, sä kyllä tunnet että nyt viedään jalkoja alta. Ei siinä jää aprikoitavaa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko asetella kysymyksen selkeämmin.
Yhteisö, johon on kuulunut koko elämänsä. Ja sen pääpointti.
Ai sä olitkin joku L+? Erehdyin henkilöstä. Voit unohtaa aiemman vastaukseni.
Entä jos laittaa vaikkapa sompuista m+, se olisi rasismia.
Mitä väliä, olisi kyllä hyvä jos on älyllisesti rehti eiks tekopyhis, jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitkohan sä huppelissa silloin, kun lähetit ilkeitä viestejä? Oletko hahmottanut mitä se sai aikaan?
Ahdisti ja halusin päästä sinusta eroon. Valitettavasti onnistuin.
Mikä ahdisti?
Tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko asetella kysymyksen selkeämmin.
Yhteisö, johon on kuulunut koko elämänsä. Ja sen pääpointti.
Ai sä olitkin joku L+? Erehdyin henkilöstä. Voit unohtaa aiemman vastaukseni.
Tuo on se hullu väkisintunnistelija, joka omi ilman tunnisteita olevia viestejä, eikä päästä harjoistaan millään irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitkohan sä huppelissa silloin, kun lähetit ilkeitä viestejä? Oletko hahmottanut mitä se sai aikaan?
Mikä ahdisti?
Tunteet.
Juosta nyt pakoon omia tunteitaan. Ihan suomalaistahan se.
Enpä arvannut 9 v. sitten, että vieläkin roikun tässä ketjussa. Silloin vielä toiveikkaana, jos sinut jotenkin löytäisin. Mutta ei. Kumpa voitaisiin jutella vielä kerran.
Amanda: Artem, tomppa ja se yks tyyppi tietää sun systeemin, likanen kuvio. Ne ra.....ssyytökset tuli tietoon ja sulle voi tulla syytteitä aiheettomista syytöksistä. Avaimeskin on missä lie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa kanssasi sen yhden yön, sitten toisen ja kolmannen, kunnes muodostuisi katkeamaton loppuelämän mittainen öiden sarja. Siinä se.
Sun kandee sitten panostaa siihen ekaan, koska jatko on usein just siitä kiinni.. ei mitään paineita tietenkään, mut vinkkinä!
Minä en panosta ikinä. Asiat sujuu mutkattomasti ihan luonnostaan. Sivusta
Ja siksi olet täällä 👍
Mitä tuumaisit, jos alkaisin seurustella jonkun toisen kanssa? Olisiko se sulle helpotus, kun ei tarvitsisi enää miettiä tulisiko meistä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ahdisti?
Eiks oo hyvä että onnistuit, oot nyt vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ahdisti?
Tunteet.
Juosta nyt pakoon omia tunteitaan. Ihan suomalaistahan se.
Tämä on sellaista juoksua joka ei laihduta.
Olet yhden kanssa. Kaipaat varmaan exääsi. Jonossa jo valmiina ainakin yksi. Miksi silti tunnen järjetöntä fyysistä vetovoimaa sinua kohtaan. Tuntui taas tänään, että samassa tilassa oleminen on mahdotonta. Pysyn siis pois taas.
Svenskspråkig lärare från Åbo
Vem är hon? Vem är hennes tidigare kollega?
-Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuumaisit, jos alkaisin seurustella jonkun toisen kanssa? Olisiko se sulle helpotus, kun ei tarvitsisi enää miettiä tulisiko meistä mitään?
Toivon, että löydät kumppanin ja olet onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollapa kaikkien haluama ja sitten ei itse haluaisi ketään.
Ei ole mitään hauskaa olla monien haluama. Päinvastoin.
Ketäs sinä sitten haluat?
En tiedä. Yksi haluttavuuden huonoista puolista on vaihtoehtojen paljoudesta seuraava valinnan vaikeus. Siinä missä moni etsii potentiaalista kumppania ja tahtoo rakastua, minun mieli jarruttelee ja etsii vikoja, koska huomenna voi tulla parempi vastaan. Kuvittele itsesi pitkän karkkihyllyn eteen ja saat valita vain yhden pussin.
Ei ole kyse spekseistä vaan siitä, miltä se toinen tuntuu. Kun oikea kävelee vastaan, sä kyllä tunnet että nyt viedään jalkoja alta. Ei siinä jää aprikoitavaa. Eri
Tuosta kommentista päätellen olen aivan varma, ettei viisaus asu tässä ketjussa. Mietitkö esimerkiksi yhtään, että ehkä se oikea käveli joskus vastaan ja sitten myös meni, syystä taikka toisesta, eikä hänenkaltaistaan löydy toista? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt noin ennenkin ja ihan yhtä paljon ajdistanut ennenkin. Läheisriippuvaiset eivät osaa olla yksin. Ei olisi helpotus. Haluan sinut.
Mikä ahdisti?