Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Opemiehelle hyvää yötä kollegalta. 🧡
Kiitos kaunis kollega 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain se kertoo, jos toisen katsoessa hänen silmät ja pupillit kasvavat Arabian lautasten kokoisiksi.
Entä jos silmät loistaa kuin timantit?
Miltähän se näyttää? Sokaistuuko niistä sitten?
Sokaistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Minkälaisen ikäeron lasket puumaksi?
Sopivan
Kaikki vähintään 12v vanhemmat naiset. Sivu
Vierailija kirjoitti:
🥺😞
Mikä hätänä ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka katsoo toista niin läheltä että huomaa pupillien suurentuneen.
Entä jos molemmilla on vaikeuksia luoda katsekontaktia toiseen? Tai ihmisiin yleensäkin?
Ääni ja puhe on yllättävän paljastavaa...naisen ääni kohoaa, kun ihastus on lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hylkiönaisen identiteetti ja itsetunto. Oletan aina automaattisesti, ettei kukaan ole minusta millään tavalla kiinnostunut eikä halua tutustua minuun. Uskon enemmän omaa sisäistä ajatustani siitä, että ihmiset haluavat mieluummin olla minusta erossa kuin olla kanssani. En päästä ihmisiä lähelleni enkä tutustu heihin. Jään vain haaveilemaan utopioista.
Siitä muodostuu helposti itseään toteuttava ennuste. Kannattaa muuttaa ajatusmallejaan, hyvä alku kun tunnistaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hylkiönaisen identiteetti ja itsetunto. Oletan aina automaattisesti, ettei kukaan ole minusta millään tavalla kiinnostunut eikä halua tutustua minuun. Uskon enemmän omaa sisäistä ajatustani siitä, että ihmiset haluavat mieluummin olla minusta erossa kuin olla kanssani. En päästä ihmisiä lähelleni enkä tutustu heihin. Jään vain haaveilemaan utopioista.
Oletko se, joka on kertonut tulleensa koulukiusatuksi? Minä taas oletan lähtökohtaisesti kaikkien pitävän minusta. En ole silti mikään narsistinen tai liiallisen itserakas. Mutta se sisäinen hyvä olo huokuu ulospäin ja kutsuu ihmisiä luokse. Oppisitko sinäkin rakastamaan itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos molemmilla on vaikeuksia luoda katsekontaktia toiseen? Tai ihmisiin yleensäkin?
Ääni ja puhe on yllättävän paljastavaa...naisen ääni kohoaa, kun ihastus on lähellä.
Ah, senkö takia tuo yksi kimittää mulle aina kuin viimistä päivää. Eri
Vesimies,
taidan olla sulle vastapalveluksen velkaa, kiitos vain <3
Kauniita unia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä merkeistä huomasit, että kaivattusi on ihastunut sinuun?
Merkkejä oli niin paljon, vaikea edes luetella. Siis oli, ei enää.
Sama. Kumpikin tiesi mutta se oli ja meni. Sivusta.
Sattuu joka kerta kun käännät katseen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä merkeistä huomasit, että kaivattusi on ihastunut sinuun?
Katseesta. Siitä se lähti😚
Ja siihen jäi 😔
Vierailija kirjoitti:
Vesimies,
taidan olla sulle vastapalveluksen velkaa, kiitos vain <3
Kauniita unia!
Et ollenkaan. Ota tuo vaan kosintana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvä katsekontaktin ottamisessa. Mutta jos en ota sitä se kertoo jo paljon. Kaksi ihmistä välttelemässä katsomista.. no.. mitä siitä ajatella muutakuin sen että se katsominen kertoisi jo tuhat sanaa itsessään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Minkälaisen ikäeron lasket puumaksi?
Sopivan
Kaikki vähintään 12v vanhemmat naiset. Sivu
Juuri näin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvä katsekontaktin ottamisessa. Mutta jos en ota sitä se kertoo jo paljon. Kaksi ihmistä välttelemässä katsomista.. no.. mitä siitä ajatella muutakuin sen että se katsominen kertoisi jo tuhat sanaa itsessään?
Ni mitä se kertoisi? Jätät nyt monta asiaa kertomatta...
Puhun kaivatulle erilaisella äänensävyllä kuin muille.
Vierailija kirjoitti:
Päivä kaunein sammuva on..
Kenen kukkia et muistanut kastella?