Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
31101/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka katsoo toista niin läheltä että huomaa pupillien suurentuneen. 

Entä jos molemmilla on vaikeuksia luoda katsekontaktia toiseen? Tai ihmisiin yleensäkin?

Ääni ja puhe on yllättävän paljastavaa...naisen ääni kohoaa, kun ihastus on lähellä.

Itse olen hyvä katsekontaktin ottamisessa. Mutta jos en ota sitä se kertoo jo paljon. Kaksi ihmistä välttelemässä katsomista.. no.. mitä siitä ajatella muutakuin sen että se katsominen kertoisi jo tuhat sanaa itsessään?

Ni mitä se kertoisi? Jätät nyt monta asiaa kertomatta...

Että pidän sinua äärimmäisen komeana ja välttelemällä päädyn ehkä siihen lopputulokseen, että ei ole kun en katsom

Olen miehenä törmännyt kaikkiin mahdollisiin tapoihin yrittää ottaa kontaktia/saada huomiota/mitä tahansa ja olen tavannut myös monia sinun kaltaisia. Ei niistä asioista saa selvää muuten, kuin ottamalla selvää. Yleensä puhe auttaa kaikkein parhaiten, mutta miehiäkin on saatettu satuttaa niin, että sen ensimmäisen kynnyksen ylittäminen saattaa vaatia vähän ylimääräistä yrittämistä ja mieluiten rauhallisen tilanteen. Kestävällä katsekontaktilla saattaa päästä alkuun, muttei se loppupeleissä mitään kerro, koska myös varatut tekevät sitä.

Sivu

Vierailija
31102/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkaise ovi auki. 

Älkää yllyttäkö näitä hulluja stalkkereita. Jos heille on osoitettu, ettei kiinnosta, toista tuskin kiinnostaa. Kohta siellä ollaan ovenkarmit kaulassa anelemassa sitä rakkautta.

Aa, nytkö minä olen tässä se stalkkeri? Ei hyvää päivää. Mustan voi tosiaan tehdä valkoiseksi.

Sivusta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31103/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkaise ovi auki. 

Älkää yllyttäkö näitä hulluja stalkkereita. Jos heille on osoitettu, ettei kiinnosta, toista tuskin kiinnostaa. Kohta siellä ollaan ovenkarmit kaulassa anelemassa sitä rakkautta.

Aa, nytkö minä olen tässä se stalkkeri? Ei hyvää päivää. Mustan voi tosiaan tehdä valkoiseksi.

Sivusta 

Et sinä, vaan se stalkkeri joka mahdollisesti aikoo mennä potkaisemaan sen oven auki. Ymmärtämättömyys ei ole hyve, eikä lyhyet piuhat.

Vierailija
31104/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuma <3

Tämä puuma sai kiireetöntä seksiä nuorehkon miehen kauniissa kodissa. Oli kynttilät palamassa ja puhtaat lakanat sängyssä ja puhtaat pyyhkeet vessassa... Menen toisenkin kerran!

Panostakaa miehet, jos pyydätte naisen kylään.

Vierailija
31105/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Head ööd, imeline <3

Vierailija
31106/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oj, mitä ihanaa kaipuuta mahtuu tänään tänne joukkoon. 

Vierailija
31107/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkaise ovi auki. 

Sivusta 

Et sinä, vaan se stalkkeri joka mahdollisesti aikoo mennä potkaisemaan sen oven auki. Ymmärtämättömyys ei ole hyve, eikä lyhyet piuhat.

Ei sullakaan kovin hyvin signaali kulje.

Vierailija
31108/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt kaivatun kodin lähelläkään.

Vierailija
31109/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuma <3

Tämä puuma sai kiireetöntä seksiä nuorehkon miehen kauniissa kodissa. Oli kynttilät palamassa ja puhtaat lakanat sängyssä ja puhtaat pyyhkeet vessassa... Menen toisenkin kerran!

Enhän minä nyt likaisiin lakanoihin ketään kutsuisi. Tuoksuisi liian moni parfyymi samanaikaisesti.

Vierailija
31110/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuu joka kerta kun käännät katseen pois.

Miksi hän kääntää? Joskus ihastunut katsoo ja nolostuu. Vai oletko itse hölmöillyt jotain, että hän inhosta kääntää..?

Kääntää 2 sekuntia katsekontaktin jälkeen. Mun hymy aktivoituu vasta kolmannella sekunnilla.

Vierailija
31111/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuma <3

471

Ei tarvitse panostaa, pyytää vain äitin siivoamaan ennen treffejä ja käymään kaupasta kynttilöitä😎

Vierailija
31112/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuma <3

Ei tarvitse panostaa, pyytää vain äitin siivoamaan ennen treffejä ja käymään kaupasta kynttilöitä😎

Vierailija
31113/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aallot lyö rantaan niin hellästi ne viimeiset metrit. Niin hellästi, J. Oon käymässä yöpuulle, pauhu kuuluu ikkunan läpi ja kohta upottaudun kylpyyn ennen zzzz. Ostin puolivahingossa vähän turhan kalliin yöpymisen kun väsyneenä ominaiaeen tapaan toohatessa unohdin muuntaa hinnan mielessä euroihin ja resepsuunin ihmiset siinä napitti odottavana. Nautitaan huoneesta nyt sitten niin penteleesti :D. Merinäköala ja kaikki. Voin raportoida jo sen verran ettei pikkuhousuissa ole vielä hiekkaa.

Vierailija
31114/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen viisas ja tarkkanäköinen mies. Huomasin kaksi asiaa, mutta kolmas ja suurin asia jäi huomaamatta. 

Mitkä näit, mitä et?

Vierailija
31115/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan sulla tarjota saunaa tai ainakin kylpyammetta, johon mahtuisimme molemmat. Kaipuu on kova lämpimään.

Vierailija
31116/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltävät lateksihousut pukisi sun takapuolta upeasti.

Vierailija
31117/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuma <3

Sulla on otetta😁

Vierailija
31118/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiokykyiset kuuluvat yhteen. 

Tuo on hyvin tärkeä taito ihmissuhteissa, että osaa ottaa toiset huomioon. 

Se näkyy joka päiväisessä elämässä tekoina tai tekemättä jättämisellä. 

Eri 

Vierailija
31119/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiiltävät lateksihousut pukisi sun takapuolta upeasti.

En ymmärrä näitä lateksifantasioita. Muut asut vielä menee, mutta lateksia en pukisi. Sivu

Vierailija
31120/55805 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin mies

Tiesi mitä tuleman piti

Kaksintaistelu aamukoitteessa

Yö meni kaksin naisen kosteassa

Ketju on lukittu.