Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkaise ovi auki.
Älkää yllyttäkö näitä hulluja stalkkereita. Jos heille on osoitettu, ettei kiinnosta, toista tuskin kiinnostaa. Kohta siellä ollaan ovenkarmit kaulassa anelemassa sitä rakkautta.
Aa, nytkö minä olen tässä se stalkkeri? Ei hyvää päivää. Mustan voi tosiaan tehdä valkoiseksi.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkaise ovi auki.
Älkää yllyttäkö näitä hulluja stalkkereita. Jos heille on osoitettu, ettei kiinnosta, toista tuskin kiinnostaa. Kohta siellä ollaan ovenkarmit kaulassa anelemassa sitä rakkautta.
Aa, nytkö minä olen tässä se stalkkeri? Ei hyvää päivää. Mustan voi tosiaan tehdä valkoiseksi.
Sivusta
Et sinä, vaan se stalkkeri joka mahdollisesti aikoo mennä potkaisemaan sen oven auki. Ymmärtämättömyys ei ole hyve, eikä lyhyet piuhat.
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Tämä puuma sai kiireetöntä seksiä nuorehkon miehen kauniissa kodissa. Oli kynttilät palamassa ja puhtaat lakanat sängyssä ja puhtaat pyyhkeet vessassa... Menen toisenkin kerran!
Panostakaa miehet, jos pyydätte naisen kylään.
Oj, mitä ihanaa kaipuuta mahtuu tänään tänne joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkaise ovi auki.
Sivusta
Et sinä, vaan se stalkkeri joka mahdollisesti aikoo mennä potkaisemaan sen oven auki. Ymmärtämättömyys ei ole hyve, eikä lyhyet piuhat.
Ei sullakaan kovin hyvin signaali kulje.
En ole koskaan käynyt kaivatun kodin lähelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Tämä puuma sai kiireetöntä seksiä nuorehkon miehen kauniissa kodissa. Oli kynttilät palamassa ja puhtaat lakanat sängyssä ja puhtaat pyyhkeet vessassa... Menen toisenkin kerran!
Enhän minä nyt likaisiin lakanoihin ketään kutsuisi. Tuoksuisi liian moni parfyymi samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuu joka kerta kun käännät katseen pois.
Miksi hän kääntää? Joskus ihastunut katsoo ja nolostuu. Vai oletko itse hölmöillyt jotain, että hän inhosta kääntää..?
Kääntää 2 sekuntia katsekontaktin jälkeen. Mun hymy aktivoituu vasta kolmannella sekunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
471
Ei tarvitse panostaa, pyytää vain äitin siivoamaan ennen treffejä ja käymään kaupasta kynttilöitä😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Ei tarvitse panostaa, pyytää vain äitin siivoamaan ennen treffejä ja käymään kaupasta kynttilöitä😎
Aallot lyö rantaan niin hellästi ne viimeiset metrit. Niin hellästi, J. Oon käymässä yöpuulle, pauhu kuuluu ikkunan läpi ja kohta upottaudun kylpyyn ennen zzzz. Ostin puolivahingossa vähän turhan kalliin yöpymisen kun väsyneenä ominaiaeen tapaan toohatessa unohdin muuntaa hinnan mielessä euroihin ja resepsuunin ihmiset siinä napitti odottavana. Nautitaan huoneesta nyt sitten niin penteleesti :D. Merinäköala ja kaikki. Voin raportoida jo sen verran ettei pikkuhousuissa ole vielä hiekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen viisas ja tarkkanäköinen mies. Huomasin kaksi asiaa, mutta kolmas ja suurin asia jäi huomaamatta.
Mitkä näit, mitä et?
Olisikohan sulla tarjota saunaa tai ainakin kylpyammetta, johon mahtuisimme molemmat. Kaipuu on kova lämpimään.
Kiiltävät lateksihousut pukisi sun takapuolta upeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Sulla on otetta😁
Vierailija kirjoitti:
Huomiokykyiset kuuluvat yhteen.
Tuo on hyvin tärkeä taito ihmissuhteissa, että osaa ottaa toiset huomioon.
Se näkyy joka päiväisessä elämässä tekoina tai tekemättä jättämisellä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kiiltävät lateksihousut pukisi sun takapuolta upeasti.
En ymmärrä näitä lateksifantasioita. Muut asut vielä menee, mutta lateksia en pukisi. Sivu
Kumpikin mies
Tiesi mitä tuleman piti
Kaksintaistelu aamukoitteessa
Yö meni kaksin naisen kosteassa
Olen miehenä törmännyt kaikkiin mahdollisiin tapoihin yrittää ottaa kontaktia/saada huomiota/mitä tahansa ja olen tavannut myös monia sinun kaltaisia. Ei niistä asioista saa selvää muuten, kuin ottamalla selvää. Yleensä puhe auttaa kaikkein parhaiten, mutta miehiäkin on saatettu satuttaa niin, että sen ensimmäisen kynnyksen ylittäminen saattaa vaatia vähän ylimääräistä yrittämistä ja mieluiten rauhallisen tilanteen. Kestävällä katsekontaktilla saattaa päästä alkuun, muttei se loppupeleissä mitään kerro, koska myös varatut tekevät sitä.
Sivu