Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Nyt mä karistan sut pois täysin mun päästä.
Ei oo järkeä siinä, että sun kanssa on tosi ihanaa ja sitten taas väitellään joka asiasta. En jaksa enää väitellä. Luulin et tällainen oli meidän välillä jo loppu. Sitä paitsi tuun muutenkin vaan surulliseksi siitä että sun lähellä on niin hyvä olla joten parempi vaan että oot tyly niin loppuu nää mun fiilikset. Ottaa aika kovasti päähän ettet sanonut ees heippa. Että heippa vaan sullekin.
Vierailija kirjoitti:
melodiat, 7,9 & 22
Ps. En pidä noista sovinistisista kuvista näissä koontivideoissa.
Iso vaihde päällä taas kaipauksessa, vie virtaa... Niin että joko voitais nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, miten on mahdollista, että molemmilla tunteet ovat alkuaankin näin vahvat ja pysyvät sellaisina vuodesta toiseen?
Todellakin mietin, että miten on mahdollista ettei kumpikaan ole saanut mitään tehtyä tälle asialle näiden vuosien aikana. Jospa tänä vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä karistan sut pois täysin mun päästä.
Ei oo järkeä siinä, että sun kanssa on tosi ihanaa ja sitten taas väitellään joka asiasta. En jaksa enää väitellä. Luulin et tällainen oli meidän välillä jo loppu. Sitä paitsi tuun muutenkin vaan surulliseksi siitä että sun lähellä on niin hyvä olla joten parempi vaan että oot tyly niin loppuu nää mun fiilikset. Ottaa aika kovasti päähän ettet sanonut ees heippa. Että heippa vaan sullekin.
Veera, Veera kylmä Veera,
miksi et sä sanonut heippa?
On nyt meidän feminiini aikamiespoika surullinen ja vihainen, täällä istuu täällä hän, elämää katsellen kuin ape escape ja spyro peliä katsellen ja sepustaen, kuvastot vilkkuu, tarinat vie, mutta nyt aikamiespojan sydän huutaa, ettei hän enää sua Veera niele. Ehkä parempi näin, että Veera oot vain tyly tyttö tylyinen. Aikamiespoika pukee hameen päälle, juo lasin maitoo ja kysyy, tääkö on sitä suomalainen pojan elämää. Yöstä toiseen häviöllä yöhön-"
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit nähdä minut halutessasi mutta minä en sinua. 😕
Sun oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Sauvotkohan työpaikan vessassa ajatellen minua..taas? ;)
Tämä ei sitten todellakaan ollut minulta! En kysele yksityisasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit nähdä minut halutessasi mutta minä en sinua. 😕
Sun oma valinta.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, miten on mahdollista, että molemmilla tunteet ovat alkuaankin näin vahvat ja pysyvät sellaisina vuodesta toiseen?
Todellakin mietin, että miten on mahdollista ettei kumpikaan ole saanut mitään tehtyä tälle asialle näiden vuosien aikana. Jospa tänä vuonna?
Olenpas tehnyt - ainakin hallaa.
Vierailija kirjoitti:
Iso vaihde päällä taas kaipauksessa, vie virtaa... Niin että joko voitais nähdä?
Heti, kun vain kysyt tuon kysymyksen. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Tuo trancen kuuntelija on varppina adhd tai bipo. Kaikki biisit samanlaista maanisen ylivilkkaalle mielelle sopivaa jumputusta. Sellaiselle, joka ei voi istua rauhassa paikalleen heiluttelematta jalkojaan.
Sinuako se häiritsee jos joku liikuttelee jalkojaan?
ehkä mun pitää vaan vaihtaa työpaikkaa. En mä jaksa sun läheisenä työkaverina. En mä osaa olla sunlaisen ihmisen kanssa, kun haluisin vaan lähelle. Se on mun vika
Vierailija kirjoitti:
ehkä mun pitää vaan vaihtaa työpaikkaa. En mä jaksa sun läheisenä työkaverina. En mä osaa olla sunlaisen ihmisen kanssa, kun haluisin vaan lähelle. Se on mun vika
Miehelle?
Tossahan ykkösvalinta on nimenomaan se vaimo.
Vierailija kirjoitti:
En tapaile toisten aviomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Intohimoja tulee ja menee, usein muihinkin kuin omaan puolisoon. Ei se tarkoita, ettei oma puoliso olisi enää mitään tai olisi laimea.
Käännä vain lisää veistä haavassa.
Vierailija kirjoitti:
Intohimoja tulee ja menee, usein muihinkin kuin omaan puolisoon. Ei se tarkoita, ettei oma puoliso olisi enää mitään tai olisi laimea.
Kyllä se vähän laimealta tuntuu jos vetoa johonkin muuhun. Asiat on hyviä siihen asti jos ei tiedä paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vähän laimealta tuntuu jos vetoa johonkin muuhun. Asiat on hyviä siihen asti jos ei tiedä paremmasta.
Aivan varmasti tunnet vetoa johonkin muuhun jos olette yhdessä vaikkapa 40 vuotta. Millä ilveellä ajattelit olla koko tuon ajan näkemättä ketään toista viehättävänä.
Niin, eikä se toinen välttämättä ole sen parempi, tai huonompi. Voiko tai tarvitseeko niitä edes laittaa järjestykseen.
???