Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihmeellistä eikä loppua näy.
Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, miten on mahdollista, että molemmilla tunteet ovat alkuaankin näin vahvat ja pysyvät sellaisina vuodesta toiseen?
Mutta ei kuitenkaan tarpeeksi vahvat lähentymiseen?
Ihmettelin samaa 😅
Huomenta ja mukavaa päivää!
Vierailija kirjoitti:
se valkoinen yläosa. Musta alaosa.
Juu niin oli. Mitä siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, miten on mahdollista, että molemmilla tunteet ovat alkuaankin näin vahvat ja pysyvät sellaisina vuodesta toiseen?
Minua saa lähestyä. 😃
Saalista pitää lähestyä hyvin hitaasti, ettei hän huomaa. Vasta lopussa tehdään nopeita liikkeitä, napataan halaukseen ja aletaan nauttia saaliista.
huomaa = säikähdä ja lähde karkuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa 😅
Ollaan molemmat varattuja. Ehkä joskus tulee päivä, jolloin kaikki on toisin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa 😅
Ollaan molemmat varattuja. Ehkä joskus tulee päivä, jolloin kaikki on toisin. Sivusta.
Asiat harvoin itsekseen muuttuvat, useimmiten ne on toisin vain jos ne laitetaan olemaan toisin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana. Eipä mulla muuta. Yksi kuva sinusta on erityisen hot. Se saa minut hulluksi. Ja anteeksi. Yöt. nn
Se mis oon ilman paitaa?
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö kosteikkojen suojelua tärkeänä?
Tästä tuli mieleen märät mättäät.
Vieläkö kissa nukkuu sun vieressä lattialla? 🐈
Kisulla on paikka sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö kosteikkojen suojelua tärkeänä?
Juu, samoin perinnebiotooppien.
Kahvitauko. Ajattelen hetken kaivattua.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole sä, vaikka ihania ihmisiä olen tavannut sun jälkeen.
Tiedän 😉
Kuvittelen tuon osuvan, vaikka ei ole aavistustakaan mistään tulevista kohtaamisista - ja todennäköisesti tuo on joltain juhalta juulialle tai annalta antille tms. sen sijaan, että olisi kyse omaan nimeeni sopivista kirjaimista. Mikäli alkamisella nyt edes viitattiin alkukirjaimiin. Mieli yrittää omia kaikki viestit, kun muutakaan ei ole.