Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua tummatukkainen H-nainen. Olisitpa mun oma💕
En ole tummatukkainen H-nainen, mutta tämä viesti on aivan selvästi minulle.
Minä olen vaaleatukkainen mies, mutta omin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua tummatukkainen H-nainen. Olisitpa mun oma💕
En ole tummatukkainen H-nainen, mutta tämä viesti on aivan selvästi minulle.
Samaa mieltä täältä sivusta,rakkautta meille kaikille....vaikka sivusta😍😘🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona, mun pitäis olla sun saaliaeläin! Missä sä oikein olet ja menet?
En minä ole lainkaan kiinnostunut saalistamisesta. Jos se on sinulle tärkeää, käännä katseesi toisaalle. Minä en lisäksi ole lainkaan kiinnostunut saalistamisesta kiinnostuneista naisista, joten aivan puhdasta ajanhukkaa tällainen. Siinä ei ole mitään väärää, mutta ei vaan ole minun juttuni. Jatketaan vaan eri suunnilla.
Onko testot mitattu ikinä? eri
On, muutenkin tutkittu perinpohjaisesti. Kaikki hyvillä tasoilla.
Mustavalkoisessa maailmassa ja vähempilahjaisten joukossa on tietysti tyypillistä mennä tunteiden ja vaistojen ohjaamana, mutta me fiksummat pystymme tiedostamalla itse vaikuttamaan siihen, mitä haluamme. Vaistoja ja haluja voi oh
Sellanen provosoituminen sitten siellä. Ok. Haha.
Selvisi sekin, kuka on presit enska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona, mun pitäis olla sun saaliaeläin! Missä sä oikein olet ja menet?
En minä ole lainkaan kiinnostunut saalistamisesta. Jos se on sinulle tärkeää, käännä katseesi toisaalle. Minä en lisäksi ole lainkaan kiinnostunut saalistamisesta kiinnostuneista naisista, joten aivan puhdasta ajanhukkaa tällainen. Siinä ei ole mitään väärää, mutta ei vaan ole minun juttuni. Jatketaan vaan eri suunnilla.
Onko testot mitattu ikinä? eri
On, muutenkin tutkittu perinpohjaisesti. Kaikki hyvillä tasoilla.
Mustavalkoisessa maailmassa ja vähempilahjaisten joukossa on tietysti tyypillistä mennä tunteiden ja vaistojen ohjaamana, mutta me fiksummat pystymme tiedostamalla itse vaikuttama
Sellanen provosoituminen sitten siellä. Ok. Haha.
Tuo nyt vaan pitää paikkaansa ja on kirjoitettu ketjuun kaltaistesi provoiluja lopettamaan. Koska tämä on kaipausketju, ei toisten tölvimiseen tarkoitettu.
Iltapäivän halaus ja suukko pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sä olet todella kaunis!
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Mä olen normiälykäs, mutta viehätyn vain (hyvin) älykkäistä miehistä. Kuuseen kurkottelua kai sekin.
Sama!
Parrakkaalle miehelle pusuja <3
Harmillisen kuivakkaa väkeä, kun kaikki otetaan niin vakavasti ja kirjaimellisesti. Muistakaahan, että pieni huumori piristää kummasti elämää.
yksi leijona (n)
Vierailija kirjoitti:
Parrakkaalle miehelle pusuja <3
Kiitos t, Joulupukki
(Muori katsoo pahasti ja heiluttaa kaulinta)
Terveisiä ghostaajille. Mulle ainakin tulee paha mieli kommunikaatio-ongelmista.
Yritän itse olla sortumatta, joskus on vaikea keksiä asiaa jopa tuttuken ihmisten kanssa.
Jokainen ghostaus lisää kynnystä.
Kollegalleni, joka sai minut ihastumaan -21 tuijottaessaan syvälle silmiini opettaessaan smart boardin saloja: Vieläkö kipinöi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toivo turha?
Ei. Kaikki on merkityksellistä. Elämä nyansseineen. Usko prosessiin, vaikka välillä vaikuttaisi sakkaavan.
Kiitos tästä! Joku täällä on useinkin käyttänyt tuota usko prosessiin -ilmausta. Ehkä juuri sinä.
Ei saatu sovintoa aikaiseksi. Aika kuluu ja jäljet tasoittuvat kunnes lopulta häviävät kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Sovintoseksi.
En seksiä hakenut. Korkeintaan pientä pusua, että olisin ymmärtänyt missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Ei saatu sovintoa aikaiseksi. Aika kuluu ja jäljet tasoittuvat kunnes lopulta häviävät kokonaan.
Mulla vähän sama tilanne. Vaikea sopia mitään, jos yhteyttä ei ole eikä toinen reagoi mihinkään yrityksiin mitenkään. Minkäpä sille mahtaa. Se on annettu mikä on tarjottu. Edellyttää aina yhtäläistä tahtoa. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ketkä?
Uikuta hetki ja sit etiäpäin.