Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm sinä suihkunraikkaana ja hyväntuoksuisena peiton alla, niukasti vaatetettuna.. eiku.. oho! Eihän sulla oo vaatteita lainkaan. Sen kuumemmaksi halaukset ja viestivämmiksi silitykseni muuttuisivat.
Mitäs sinulla on ylläsi?
Yöpuku
Millainen?
-
Nukun yöpaidassa, en puvussa. Babydoll-mallinen, joko pitsiä tai polyesterisatiinia, yleensä Victorias Secretiltä. Mulla on niitä useita eri värisiä.
sivusta
Pöpi, KETÄ luulet tällaisen kiinnostan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm sinä suihkunraikkaana ja hyväntuoksuisena peiton alla, niukasti vaatetettuna.. eiku.. oho! Eihän sulla oo vaatteita lainkaan. Sen kuumemmaksi halaukset ja viestivämmiksi silitykseni muuttuisivat.
Mitäs sinulla on ylläsi?
Yöpuku
Millainen?
-
Nukun yöpaidassa, en puvussa. Babydoll-mallinen, joko pitsiä tai polyesterisatiinia, yleensä Victorias Secretiltä. Mulla on niitä useita eri värisiä.
sivusta
Pöpi, KETÄ luulet tällaisen kiinnostan?
Sitä kysyttiin, arvon pöpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset vaan nukkuu lähekkäin, sekin riittää.
Ei se siihen kyllä jää, edes oman puolison kanssa vaan erityisesti keski-ikäisillä meno on monesti kuumaa.
edes oman puolison kanssa?
Niin, sen kolkytvuotisen. Meno makuuhuoneessa on edelleen varsin villiä.
Voisi kuvitella, että jos olis upouutta, tuoretta rakastajaa kehissä, niin vähintään yhtä villiä olisi silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset vaan nukkuu lähekkäin, sekin riittää.
Ei se siihen kyllä jää, edes oman puolison kanssa vaan erityisesti keski-ikäisillä meno on monesti kuumaa.
Meillä ei ole enää ollut pitkiin aikoihin. En voi koskea ihmiseen, josta en välitä enää. Emme nuku enää samassa sängyssä ja oikeastaan asumme juuri nyt tavallaan erilläänkin. En kuitenkaan ole hakemassa ketään kuumiin toimiin pelkästään, vaan vain yhtä ja ainoaa oikeaa, jonka kanssa olisi elämän loppuun saakka. Tärkein siinä toisessa on aivan muu kuin seksi, vaikka sitäkin tulee kyllä olemaan. En hae toisesta vain seksuaalista nautintoa. Ehkä juuri siksikään nyt ei ole seksiä lainkaan, koska yhteys omaan mieheen puuttuu täysin ja siinä on huomattavia ongelmia. Mulla on vain niin vaikea yhtälö ratkaistavana, jossa monen luvun ko
Toivon sinulle mahdollisimman onnellista tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin vaikea irl pysähtyä juttelemaan? Koskee molempia.
Kai se on helpompaa juosta karkuun ja ikävöidä...
Itselleni ei tuottaisi mitään vaikeuksia, mutta kun edes joskus jossain näkisi kaivattua. Se on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin edelleen ja olet mielessä. Miksi en näe sinua missään? Oletkohan jo unohtanut?
En ole enkä pysty tai edes halua unohtaa. Siinä oli sitä jotain. Haluan säilöä sitä, kunnes kohdataan.
Vierailija kirjoitti:
Älä herätä minussa uinuvaa petoa! Nälkäinen olen, täynnä patoutunutta eneriaa.
Odotan yhä, milloin saalistuskautesi starttaa. Olen valmiina. 😉
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän fwb-järjestely sopisi itsellekin mutta en vain viitsi tehdä mitään sellaisen hankkimiseksi. Ne naiset, joista olisin kiinnostunut, eivät seksin puutteesta kärsi. Tuiki tuntemattomien iskeminen olisi liian vaivalloista, kun ei ole ulkonäköä. Käytännössä tuollainen voisi alkaa vain, jos nainen sitä ehdottaisi. Niin ei käy, koska on paljon rikkaampia, komeampia ja isoaseisempia miehiä tarjolla. Siksipä sitä päätyy lähinnä palstoille haaveilemaan. 🥱🤷🏼
Mistä voit tietää että he eivät kärsi seksin puutteesta? :D
Jos yhtälöissä on liian monta tuntematonta, niin ratkaisu saattaa vaatia uusien yhtälöiden muodostamista ja näiden ratkaisemista yhdessä. Kenties kaipaajan ja kaivatun tulisi laittaa yhtälönsä yhteen niin ratkaisu voikin alkaa purkautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän fwb-järjestely sopisi itsellekin mutta en vain viitsi tehdä mitään sellaisen hankkimiseksi. Ne naiset, joista olisin kiinnostunut, eivät seksin puutteesta kärsi. Tuiki tuntemattomien iskeminen olisi liian vaivalloista, kun ei ole ulkonäköä. Käytännössä tuollainen voisi alkaa vain, jos nainen sitä ehdottaisi. Niin ei käy, koska on paljon rikkaampia, komeampia ja isoaseisempia miehiä tarjolla. Siksipä sitä päätyy lähinnä palstoille haaveilemaan. 🥱🤷🏼
Kauniit ja fiksut ovat tavoiteltuja. Varmasti on seksiä tarjolla heille, siitä ei ole epäilystäkään.
Leijona, mun pitäis olla sun saaliaeläin! Missä sä oikein olet ja menet?
Vierailija kirjoitti:
Onko toivo turha?
Ei. Kaikki on merkityksellistä. Elämä nyansseineen. Usko prosessiin, vaikka välillä vaikuttaisi sakkaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit ja fiksut ovat tavoiteltuja. Varmasti on seksiä tarjolla heille, siitä ei ole epäilystäkään.
Ei se määrä, vaan se laatu. Vähän nyt jotain munaa tuohon touhuun, vaikutat muutenkin ihan vässykältä. Ja vässykät ei intohimoa herätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa ja joskus vähän enemmän.
Jep, jos kirjoittaa ohista toistuvasti ja saa siitä paskaa niskaan, on ansainnut sen. :D Tyhmästä päästä jne. Oikeaan ketjuun jos kirjoittaisi, ketään ei haittaisi, mutta kun on pakko näihin ketjuihin kirjoitta, että astianpesuaine loppui ja pitäisi töitäkin hakea.
Siis joku mielenterveysongelmahan toi pakosti on. Huomionhakuinen persoonallisuus, ehkä? Eri
Kerta toisensa jälkeen mua aina vain huvittaa nää tyypit ja niiden idioottimaiset johtopäätökset.
Toki vaikea laittaa munaa peliin jos ei ole munaa juurkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kämpillä pötköttelen. Ei jaksa juosta pillun perässä.
Vierailija kirjoitti:
Taidan vain olla liian nopea liikkeissäni. Mielelläni sua kyllä saalistaisin ;) Ehkä vielä joku päivä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se määrä, vaan se laatu. Vähän nyt jotain munaa tuohon touhuun, vaikutat muutenkin ihan vä
Yksipuoliset tunteet passivoivat. Tyhjän saa pyytämättäkin. Sytyn sitten, kun havaitsen halun myös naisen puolelta. Onpa mennyt jo vuosia ilman sellaista. Saaliin pitää herättää kiinnostus. Eivät leijonat säntäile minkään hiirulaisten perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa ja joskus vähän enemmän.
Jep, jos kirjoittaa ohista toistuvasti ja saa siitä paskaa niskaan, on ansainnut sen. :D Tyhmästä päästä jne. Oikeaan ketjuun jos kirjoittaisi, ketään ei haittaisi, mutta kun on pakko näihin ketjuihin kirjoitta, että astianpesuaine loppui ja pitäisi töitäkin hakea.
Siis joku mielenterveysongelmahan toi pakosti on. Huomionhakuinen persoonallisuus, ehkä? Eri
Kerta toisensa jälkeen mua aina vain huvittaa nää tyypit ja niiden idioottimaiset johtopäätökset.
Ei tarvitse olla isokaan vika, jos se on päässä. erisivu
Kumpaan tahansa, tietenkin. Mutta ne kaikki jumalalliset ohistelut siihen toiseen sitten, en mäkään kirjoittele mun harrastuksesta täällä yksityiskohtaisia raportteja vaikka kaivattuun liittyykin