Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
28841/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaista paranemista pienelle miehelle. 😇

Vierailija
28842/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tulee kaksi vuotta siitä, kun viimeksi nähtiin... (no, oltiin samassa tilassa hetken)

Eikä päivääkään, ettet olisi ollut ajatuksissani.

Hellä hali päivääsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28843/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti pahoillani kaikista aloitteista. Tilanteet ovat takuulla olleet sulle ahdistavia. Nykyään saat olla hyvinkin rauhassa.

Ai miksi vielä kaipailen? Ihmismieli on merkillinen. 

Hänelle sanoisin, ettei ollut ahdistavaa mutta hämmentävää oli. Menin sanattomaksi kun yllätit. Kauniisti muistaen. Sivusta. 

Hänelle ne olivat ahdistavia. 

Hän sanoi niin sinulle? Kokemuksia on monenlaisia ja siksi kirjoitinkin sivusta. Kivaa perjantaita. 

Vierailija
28844/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega, minimekossa ja stay upeissa ensi viikolla ;)

Vierailija
28845/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle toivon tietenkin elämässäsi vain hyvää,mutta tai ehkä juuri siksi toivoisin,että lähdet siitä suhteestasi vielä kun voit. Hän haluaa sen lapsen kanssasi vaikka heti ja tietää,että jos ei raskaaksi pian tule, niin sinä tajuat että hän on vain laastari. Kukaan ei tietenkään voi tietää kenenkään parisuhteista kaikkea,mutta silti. Sitten sinulla on oikeasti se pallo jalassasi (käytit tuota ilmaisiua joskus itse) ja ehkä vielä aivan väärä pallo. Mutta toisaalta,aikuisena miehenä olet ratkaisusi itse tehnyt ja olet tiennyt että hän haluaa oman perheen..Hän on niin nuori ja sinä jo kokenut tuon kaiken. Olet puhunut myös kaikkea muutakin mitä ei tule tapahtumaan jos häneen 100% sitoudut.  Nyt tulee alapeukkuja,mutta tulkoon.

Vierailija
28846/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumu jo hälvenee. Aurinko  paistelee. Ei mihinkään enää kiire. Kunhan kuluttelen aikaa ja sua muistelen. 🦥

Vierailija
28847/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näin sanoi?

Vierailija
28848/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ongelmat tulevat siitä etteivät ihmiset puhu. 

Olen ottanut eston pois. Nyt on mahdollisuus puhua. 

Ei me sinun kanssa haluta, kerta estänyt olet alkujaankin. Jotain itsekunnioitusta nyt.

Te??? 

Juu, vastasin maailman naisten ja miesten puolesta.

Kiitos.

t. Maailman nainen

Vierailija
28849/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H,

tuot lämpöä näihin pimeneviin iltoihin. Kauniita unia!

-leijona

💕

Vierailija
28850/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olemassa sanaa saati tekoa joka kaiken menneen pyyhkisi pois häivyttäen surun sydämestä 

vaikka saisimme ikuisuuden verran aikaa ei sekään riittäisi korjaamaan vaurioita 

Vierailija
28851/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunista aamua, mukavaa perjantaita ja rentouttavaa viikonloppua tiedonjyvien viljelijälle, joka mieltäni ja sydäntäni asuttaa. Terkuin miesope.

Vai kumminkin nolis trolli :D

Toivottavasti sinäkin löydät positiivista sisältöä viikonloppuusi mieluiten todellisuudesta.

Vierailija
28852/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytköhän sä virtuaaliystäväni enää täällä? Jos minä uskon olevani nyt sua lähellä, niin pitääkö se paikkansa vai oletko sinä puolestaan jossain kaukana? 

Haluan olla oikea ystävä. . 

Vierailija
28853/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havahduin aamulla tajuamaan, etten ole oikeastaan miettinyt sinua enää moneen viikkoon aktiivisesti. Päiväunelmointi on kokonaan loppunut, enkä enää runkatessakaan mieti sinua. Kesäiseksi haihatteluksi jäi tämä siis, mutta eipä siitä olisi edes ollut mihinkään todelliseen, olemmehan ihan liian erilaiset ja toivomme elämältä ihan eri asioita. 

Kiva muisto jäi kyllä, se oli salamajuttu tullessa ja mennessä. Kaikkea ihanaa jatkoon!

n-m

Vierailija
28854/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti pahoillani kaikista aloitteista. Tilanteet ovat takuulla olleet sulle ahdistavia. Nykyään saat olla hyvinkin rauhassa.

Ai miksi vielä kaipailen? Ihmismieli on merkillinen. 

Hänelle sanoisin, ettei ollut ahdistavaa mutta hämmentävää oli. Menin sanattomaksi kun yllätit. Kauniisti muistaen. Sivusta. 

Hänelle ne olivat ahdistavia. 

Hän sanoi niin sinulle? Kokemuksia on monenlaisia ja siksi kirjoitinkin sivusta. Kivaa perjantaita. 

Hänellä ei ollut minulle mitään tarjottavaa. Paitsi elämä vierellänsä. Siihen en kelvannut. 

Vierailija
28855/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛

Vierailija
28856/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosiin en ole tuntenut yhtäkään positiivista tunnetta siitä en osaa olla kiitollinen ja tuomitsen syyllisen 

Vierailija
28857/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerikortti löydetty - All in - Kaikki peliin - Elämä jatkuu - Tulevaisuutta kohti -> 🍎

Vierailija
28858/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle toivon tietenkin elämässäsi vain hyvää,mutta tai ehkä juuri siksi toivoisin,että lähdet siitä suhteestasi vielä kun voit. Hän haluaa sen lapsen kanssasi vaikka heti ja tietää,että jos ei raskaaksi pian tule, niin sinä tajuat että hän on vain laastari. Kukaan ei tietenkään voi tietää kenenkään parisuhteista kaikkea,mutta silti. Sitten sinulla on oikeasti se pallo jalassasi (käytit tuota ilmaisiua joskus itse) ja ehkä vielä aivan väärä pallo. Mutta toisaalta,aikuisena miehenä olet ratkaisusi itse tehnyt ja olet tiennyt että hän haluaa oman perheen..Hän on niin nuori ja sinä jo kokenut tuon kaiken. Olet puhunut myös kaikkea muutakin mitä ei tule tapahtumaan jos häneen 100% sitoudut.  Nyt tulee alapeukkuja,mutta tulkoon.

Asia ei kuulu sinulle mitenkään.

Sitähän sinä et tiedä. Hän saa ja voi asiaa aivan vapaasti täällä ja mielessään pohtia. Aivan niin paljon kuin haluaa. Eri.

Vierailija
28859/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily.😘 Hyvää viikonloppua! Olet rakas.

Vierailija
28860/55805 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh! Oot cool mimmi.

Ketju on lukittu.