Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kerro mitä sulle kuuluu, vaikka sitten olisit siinä syysflunssassa tai -koronassa, joka tuntuu olevan joka toisella.
Halein suukoin hyvää yötä elämäin naiselle 30 km päähän. Huomiseen.
Olit taas mun unissa. En muista tarkkaan. Kaikki oli sekavaa. Jotain musiikkivideota?
Kyllä mä sisäisesti tiedän, että tässä kaikessa on kyse vain minusta. Mitä minä itselleni sallin ja suon. Mitä mä omasta mielestäni ansaitsen elämässä. Sä olet sen projektion vastaanottava osapuoli ja kohde, niinkuin sä voisit mut muuttaa. Mun pitää selvittää itseni kanssa asiat, eikä vetää siihen muita mukaan sijaiskärsijöiksi.
Koska mähän olen sellainen ja sen kerroinkin. Oon kahlinnut itseni kaikkiin niihin paikkoihin, mihin en ole koskaan halunnut jäädä
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
J
Hyvää perjantaita ja viikonloppua suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä sydämessäni ja ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Kaunista aamua, mukavaa perjantaita ja rentouttavaa viikonloppua tiedonjyvien viljelijälle, joka mieltäni ja sydäntäni asuttaa. Terkuin miesope.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaita ja viikonloppua suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä sydämessäni ja ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää perjantai päivää ja tulevaa viikonloppua risuleualle. 🧡🤗 Sydän lämpimänä sua ajattelen. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Mammoille hyvät huomenet. Olkaapa ahkeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin unta, että olin alkanut odottaa vauvaa. Mietin, että tässä nyt menee sitten vain kauemmin, asiat siirtyvät. Toisaalta ajattelin, että sinä varmaan unohdat nyt. Kolmanneksi mietin jaksamistani.
Odottaisitko minua silti?
Odotan varmaan lopun ikääni.
"Yläkerran raksaukko"
Juu juu, antakaa tunnisteita :D
Sumun keskeltä toivotan hyvää huomenta kaivatulleni, sinne missä nyt oletkin? Ehkä olet töissä, tai kenties sittenkin nautit ansaitusti vapaapäivästä. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti pahoillani kaikista aloitteista. Tilanteet ovat takuulla olleet sulle ahdistavia. Nykyään saat olla hyvinkin rauhassa.
Ai miksi vielä kaipailen? Ihmismieli on merkillinen.
Hänelle sanoisin, ettei ollut ahdistavaa mutta hämmentävää oli. Menin sanattomaksi kun yllätit. Kauniisti muistaen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastele minua
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastele minua
Oletko nainen?
Olen ja mieletön ikävä yhtä miestä.
Oliko huono vastaus? Odotan niin kauan kuin on tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti pahoillani kaikista aloitteista. Tilanteet ovat takuulla olleet sulle ahdistavia. Nykyään saat olla hyvinkin rauhassa.
Ai miksi vielä kaipailen? Ihmismieli on merkillinen.
Hänelle sanoisin, ettei ollut ahdistavaa mutta hämmentävää oli. Menin sanattomaksi kun yllätit. Kauniisti muistaen. Sivusta.
Hänelle ne olivat ahdistavia.
Tummat silmäsi on kuin syksyinen yö. Halaus. Kaipaan.